.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سیاوش تهمورث در جشن تئاتر گیلان
(ادامه)
شكست تيم سايپا برابر تيم پگاه گيلان
(ادامه)
مطالبات چايكاران گيلاني هفتگي پرداخت مي‌شود
(ادامه)
پیرو مصوبه شورای عالی اصناف کشور، انتخابات مجمع امور صنفی تولیدی و توزیعی مرکز استان مازندران ظهر یکشنبه با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.
ساری به عنوان مرکز استان دارای 65 اتحادیه بوده که از این ... ادغام مجمع امور صنفی تولیدی و توزیعی مرکز مازندران
پیرو مصوبه شورای عالی اصناف کشور، انتخابات مجمع امور صنفی تولیدی و توزیعی مرکز استان مازندران ظهر یکشنبه با حضور حداکثری اعضا برگزار شد. ساری به عنوان مرکز استان دارای 65 اتحادیه بوده که از این ...(ادامه)
سيل واردات برنج به كشور برای کنترل قيمت
(ادامه)
تقدير اعضاي شوراي شهر ساري از پرستاران
(ادامه)
8 نفر از نمايندگان به اسامي جعفر قلي راهب نماينده تنكابن و رامسر، يوسفيان نماينده آمل، قاسم زاده و ناصري نمايندگان بابل، روحي و شجاعي كياسري نمايندگان ساري، رعيت و نعمت‌زاده نمايندگان قائم شهر در تذكري به رييس جمهور.... تذكر 8 نماينده مازندراني به رييس جمهور
8 نفر از نمايندگان به اسامي جعفر قلي راهب نماينده تنكابن و رامسر، يوسفيان نماينده آمل، قاسم زاده و ناصري نمايندگان بابل، روحي و شجاعي كياسري نمايندگان ساري، رعيت و نعمت‌زاده نمايندگان قائم شهر در تذكري به رييس جمهور....(ادامه)
سوادکوه و مشکلات عديده شهري
(ادامه)
لاريجانی: حضور موثر نمايندگان استانها در تصميم سازی كلان
(ادامه)
پیش بینی می شود در صورت ادامه این روند و عدم اختلال در آن از طرف کسانی که با نگاه سیستمی متضرر می شوند و پایگاههای قدرت و پل های رانت سیاسی خود را از دست می دهند، مجلس هشتم در روندی دمکراتیک با تنظیم کارشناسانه ارکان قدرت در بین منتخبین شایسته، آینده ای درخشان و تأثیری به مراتب بیشتر از مجلس هفتم ... آیا مجلس هشتم از قبیله گرایی دور میشود؟
پیش بینی می شود در صورت ادامه این روند و عدم اختلال در آن از طرف کسانی که با نگاه سیستمی متضرر می شوند و پایگاههای قدرت و پل های رانت سیاسی خود را از دست می دهند، مجلس هشتم در روندی دمکراتیک با تنظیم کارشناسانه ارکان قدرت در بین منتخبین شایسته، آینده ای درخشان و تأثیری به مراتب بیشتر از مجلس هفتم ...(ادامه)
گيلان دومين توليدكننده برنج در كشور
(ادامه)
كيكاووس خاكلي- خبرنگار كيهان تاثير تنش خشكي در مزارع گنبدكاووس(يادداشت)
كيكاووس خاكلي- خبرنگار كيهان(ادامه)
دپوی زباله در عرصه های جنگلی غرب مازندران
(ادامه)
در حالیکه مجلس هفتنم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، لحظاتي قبل، ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اقدامی مبدع نسبت به دعوت نمایندگان قدیم و جدید مجلس شورای اسلامی در استانداری مبادرت ورزیده است... نوآوری استاندار
در حالیکه مجلس هفتنم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، لحظاتي قبل، ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اقدامی مبدع نسبت به دعوت نمایندگان قدیم و جدید مجلس شورای اسلامی در استانداری مبادرت ورزیده است...(ادامه)
برگشتی سریع استعفا بده !
اخیرا در جلسه معاونین پژوهشی وزارت آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شده بود معاون پژوهشی سازمان آموزش و پرورش استان ... آنقدر در سخنانش سوتي داد ، که علی احمدی وزیر آموزش و پرورش خطاب به ایشان گفت شما از کدام استان آمدی و ...(ادامه)
طرح اتوماسيون اداري در دهياریهای مازندران
(ادامه)
رئيس جمهور و هيئت دولت در نهمين سفر از دور دوم سفرهاي استاني اين هفته ميهمان مردم استان گلستان خواهند بود.در نهمين سفر استاني دولت در دور دوم سفرهاي استاني، علاوه بر ديدار عمومي با مردم استان گلستان، شركت در كارگروه‌هاي تخصصي... استان گلستان جهارشنبه ميزبان رئيس جمهور
رئيس جمهور و هيئت دولت در نهمين سفر از دور دوم سفرهاي استاني اين هفته ميهمان مردم استان گلستان خواهند بود.در نهمين سفر استاني دولت در دور دوم سفرهاي استاني، علاوه بر ديدار عمومي با مردم استان گلستان، شركت در كارگروه‌هاي تخصصي...(ادامه)
قاضی دادگاه و مهمانی شام از طرف زندانیان
(ادامه)
در حوزه انتخابيه شرق مازندران آنچه بهتر و مهمتر از نتيجه انتخابات بوده وفاق و همدلي ايجاد شده بين نمايندگان، مسئولين و مردم و مشاركت همه جانبه در سايه ايجاد اين تعامل بوده است كه در همين راستا اميدواريم در آينده اي نزديك با اجماع همه كانديداها و استفاده از طرح هاي آنان اقدامات موثري را در شكوفائي منطقه ايجاد كنيم. مهار تورم اولويت اصلي مجلس هشتم
در حوزه انتخابيه شرق مازندران آنچه بهتر و مهمتر از نتيجه انتخابات بوده وفاق و همدلي ايجاد شده بين نمايندگان، مسئولين و مردم و مشاركت همه جانبه در سايه ايجاد اين تعامل بوده است كه در همين راستا اميدواريم در آينده اي نزديك با اجماع همه كانديداها و استفاده از طرح هاي آنان اقدامات موثري را در شكوفائي منطقه ايجاد كنيم. (ادامه)
برف بهاري در ارتفاعات كلاردشت
(ادامه)
اسامی هیئت رئیسه سنی مجلس هشتم
(ادامه)
انتصاب سرپرست صدا و سيماي مركز گلستان
(ادامه)
محمد جعفر بهداد با حكم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و موافقت رئيس جمهوري به سمت مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) منصوب شد.وي كه از آزادگان دوران دفاع مقدس ودانش آموخته دانشگاه تهران است در حدود 12 سال سابقه كارخبري ورسانه اي...
 يك مازندراني مديرخبرگزاري ايرنا شد
محمد جعفر بهداد با حكم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و موافقت رئيس جمهوري به سمت مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) منصوب شد.وي كه از آزادگان دوران دفاع مقدس ودانش آموخته دانشگاه تهران است در حدود 12 سال سابقه كارخبري ورسانه اي... (ادامه)
معاون اول رييس‌جمهور ضمن دفاع صريح از عملكرد وزير بازرگاني كه قرار است به دليل گراني در مجلس استيضاح شود خبر داد كه تغيير وزير كشور قطعا اتفاق خواهد افتاد.همچنين خبرگزاري‌ها از تغييرات گسترده در وزارت اقتصاد به ويژه معاونت بانكي و خزانه‌داري ... تغيير وزير كشور قطعي است
معاون اول رييس‌جمهور ضمن دفاع صريح از عملكرد وزير بازرگاني كه قرار است به دليل گراني در مجلس استيضاح شود خبر داد كه تغيير وزير كشور قطعا اتفاق خواهد افتاد.همچنين خبرگزاري‌ها از تغييرات گسترده در وزارت اقتصاد به ويژه معاونت بانكي و خزانه‌داري ...(ادامه)
كميته امداد و كمك23 ميليارد ريالي براي عروس و دامادهاي گيلاني
(ادامه)
اصناف کشور:سودجویان عامل اصلی گرانی برنج
(ادامه)
نرخ بيكاري مازندران به كمتر از 10 درصد رسيد
(ادامه)
نماينده لنگرود در راه استانداري بوشهر
(ادامه)
جبهه متحد تمایل به ریاست‌ لاریجانی بر مجلس دارد
(ادامه)
گرچه افزایش جهانی قیمت برنج و خشکسالی نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت برنج نبوده است، اما هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند باعث این شود که قیمت این کالای اساسی به یکباره افزایش سرسام‌آوری داشته باشد. ما نمایندگان بارها به مسئولان ذیربط تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه گوش‌شنوایی وجود ندارد». 
افزايش قيمت برنج داد جمشيدي را هم در آورد
گرچه افزایش جهانی قیمت برنج و خشکسالی نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت برنج نبوده است، اما هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند باعث این شود که قیمت این کالای اساسی به یکباره افزایش سرسام‌آوری داشته باشد. ما نمایندگان بارها به مسئولان ذیربط تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه گوش‌شنوایی وجود ندارد». (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.869 seconds.