.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ديداراستاندارگيلان با رييس جمهوري آجارستان
(ادامه)
3 هزار دانش آموز متهم به اعتیاد در مازندران
(ادامه)
گزارش تصویری سیل در استان گلستان
عففع(ادامه)
شرط كمالوند براي هدايت تيم نساجي
(ادامه)
اصولگرايان با فهرستي واحد در انتخابات مجلس هشتم شركت كنند تا هم احتمال موفقيت آنان افزايش يابد و هم از تشتت و دودستگي در ميان اصولگرايان جلوگيري شود دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي شوراي مركزي جبهه اتحاد ملي... سرداران اصولگرا ائتلاف میکنند
اصولگرايان با فهرستي واحد در انتخابات مجلس هشتم شركت كنند تا هم احتمال موفقيت آنان افزايش يابد و هم از تشتت و دودستگي در ميان اصولگرايان جلوگيري شود دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي شوراي مركزي جبهه اتحاد ملي... (ادامه)
بدهي2400ميلياردي سرمایه گذاران مازندراني به بانکها
(ادامه)
سقوط بالگرد آموزشي در رشت
(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
عذرخواهي كمالوند از هواداران نساجي مازندران
(ادامه)
حسين برزگر پيامدهاي يك برچسب! (ديدگاه)
حسين برزگر(ادامه)
لباس ترکمن برای حداد عادل
(ادامه)
مازندران رتبه دوم خودكشي در كشور
(ادامه)
معاون سیاسی – امنیتی استاندار با بيان اينكه سه چهارم مديران استان به دليل حاكم بودن روابط  سنتي در ميان آنها از ارتباط كافي با رسانه ها محرومند گفت: اين مديران بايد از نگاه سنتي خارج شوند و روابط خود را بروز ... مديران دستگاه ها خود را update كنند..
معاون سیاسی – امنیتی استاندار با بيان اينكه سه چهارم مديران استان به دليل حاكم بودن روابط سنتي در ميان آنها از ارتباط كافي با رسانه ها محرومند گفت: اين مديران بايد از نگاه سنتي خارج شوند و روابط خود را بروز ...(ادامه)
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بيان اينكه متاسفانه برخي از خبرنگاران استان از تعهد وتخصص كافي در اين‌عرصه برخوردار نيستند گفت... خبرنگاران حرفه اي استان كمتر از انگشتان دست
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بيان اينكه متاسفانه برخي از خبرنگاران استان از تعهد وتخصص كافي در اين‌عرصه برخوردار نيستند گفت...(ادامه)
نصور نقی پور اینترنت؛ جوجه اردک زشت جامعه‌ی ما (بخوانيد)
نصور نقی پور (ادامه)
يك دنيا زيبايى در طبيعت گيلان(بخوانيد)
(ادامه)
به منظور عدم دپوي چاي در انبار و به ابتكار ف- ع،س - از سران اصلاح طلب - به چايكاران در ازاء هر هكتار ، 700 هزار تومان پرداخت شده تا در عوض آن چاي نكارند ! كه با اين اقدام با گذشت چندماه از وضعيت فوق، با رها شدن زمينهاي چايكاري ، بوته هاي... شاهكار دولت اصلاحات در زمينه توليد چاي ايراني
به منظور عدم دپوي چاي در انبار و به ابتكار ف- ع،س - از سران اصلاح طلب - به چايكاران در ازاء هر هكتار ، 700 هزار تومان پرداخت شده تا در عوض آن چاي نكارند ! كه با اين اقدام با گذشت چندماه از وضعيت فوق، با رها شدن زمينهاي چايكاري ، بوته هاي...(ادامه)
سيل در مينودشت 6 كشته برجاي گذاشت
(ادامه)
علي عبداللهي استاندار گيلان روز يكشنبه در راس يك هيات سياسي و اقتصادي عازم جمهوري گرجستان شد. وي در اين سفر در ديدار با مسوولان دولت گرجستان زمينه‌هاي گسترش روابط اقتصادي استان گيلان با گرجستان... سفر استاندار گيلان به گرجستان
علي عبداللهي استاندار گيلان روز يكشنبه در راس يك هيات سياسي و اقتصادي عازم جمهوري گرجستان شد. وي در اين سفر در ديدار با مسوولان دولت گرجستان زمينه‌هاي گسترش روابط اقتصادي استان گيلان با گرجستان...(ادامه)
ديدار نا ‌تمام تيمهاي پگاه و ملوان انزلي
ديدار دوستانه تيمهاي فوتبال پگاه گيلان و ملوان بندرانزلي به‌دليل خروج بازيكنان تيم ملوان از زمين مسابقه نيمه‌تمام ماند. به گزارش خبرنگار ايرنا، اين ديدار كه تا دقيقه ‪ ۸۳‬با نتيجه مساوي يك بر يك در جريان بود به دليل اعتراض "محمد احمدزاده" سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي نسبت به فحاشي تماشاگزان نيمه‌تمام ماند. اين ديدار عصر روز يكشنبه در ورزشگاه شهيد عضدي رشت و در حضور حدود يك هزار تماشاگر برگزار شد. در دقيقه ‪ ۲۵‬اين مسابقه، "امير متوسل زاده" بازيكن تيم فوتبال پگاه گيلان اولين گل بازي را به ثمر رساند. در دقيقه ‪ ۷۱‬نيز "رضا نيك نظر" بازيكن تيم فوتبال ملوان بندرانزلي از روي نقطه پنالتي گل تساوي اين ديدار را به ثمر رساند. پيش از گل تساوي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي، تيم پگاه گيلان صاحب يك ضربه پنالتي شده بود كه اين پنالتي را "عليرضا نظيف كار" به اوت زد. قضاوت اين ديدار دوستانه را "سعيد بخشي‌زاده" با كمكهاي "حميد غمزه" و "مسلم صفري" به عهده داشتند. تيم فوتبال پگاه گيلان از همان ابتداي اين مسابقه، "ابراهيم تقي‌پور" ، "حسين تلقيني" ، "مهدي نوري" ، "محمدرضا ذوالفنون" و "امير متوسل‌زاده" بازيكنان جديد خود را به ميدان فرستاد. گفته مي‌شد "محمد احمدزاده" سرمربي تيم ملوان قبل از مسابقه اعلام كرده بود اگر تماشاگران نسبت به اين تيم فحاشي كنند، بازي را نيمه‌تمام رها مي‌كند. تماشاگران كم اين ديدار از همان دقايق اول اين بازي به فحاشي عليه تيم رقيب پرداختند. در دقيقه ‪ ۸۳‬اين مسابقه، تماشاگران اندك تيم پگاه گيلان نسبت به يكي از بازيكنان تيم ملوان اعتراض كردند كه در اين هنگام "مازيار زارع" كه به دليل تعويض از روي نيمكت ملوان، بازي را نگاه مي‌كرد، به اعتراض تماشاگران واكنش نشان داد. واكنش مازيار زارع باعث شد تا تماشاگران نيز به اين بازيكن اعتراض و تعدادي نيز فحاشي كنند. پس از واكنش تماشاگران نسبت به بازيكن تيم ملوان، "محمد احمدزاده" با بيرون كشيدن تيم خود از زمين مسابقه، بازي را نيمه‌تمام گذاشت. يكي از مسوولان هيات فوتبال گيلان پس از نيمه‌تمام ماندن اين مسابقه اين اقدام احمدزاده را نادرست خواند. وي كه خواست نامش ذكر نشود، افزود: اين تنش هميشه در بين طرفداران تيمهاي اين دو شهر وجود دارد و ما بايد سعي كنيم تا اين تنش را كم كنيم نه آنكه به آن دامن بزنيم.(ادامه)
افتخارات ديگر از دانش آموزان مازندراني
(ادامه)
علي‌اعظم مهدي‌پور" رئيس هيئت كشتي استان مازندران  با ارسال استعفاي خود به اداره كل تربيت بدني استان مازندران رسما از سمت خود كنار رفت. گفته مي‌شود اين امر در پي انتخاب بدون مشورت ... استعفا ءرئيس هيئت كشتي مازندران
علي‌اعظم مهدي‌پور" رئيس هيئت كشتي استان مازندران با ارسال استعفاي خود به اداره كل تربيت بدني استان مازندران رسما از سمت خود كنار رفت. گفته مي‌شود اين امر در پي انتخاب بدون مشورت ...(ادامه)
گشایش هفتمین نمایشگاه مطبوعات مازندران
(ادامه)
قتل مرد گیلانی توسط همسرش
(ادامه)
نجات ۱۵۰ نفر از گردشگران از آبهاى خزر
(ادامه)
مشاور رييس جمهوري در امور رسانه‌ها  در همايش مشترك مديران دستگاه‌هاي اجرايي، فرماندارن، بخشداران، شهرداران و روابط عمومي هاي دستگاه‌هاي اجرايي مازندران با تاكيد بر اينكه مرزها در احزاب سياسي ... مطبوعات حزبي وپرهيز از كودتاي رسانه اي
مشاور رييس جمهوري در امور رسانه‌ها در همايش مشترك مديران دستگاه‌هاي اجرايي، فرماندارن، بخشداران، شهرداران و روابط عمومي هاي دستگاه‌هاي اجرايي مازندران با تاكيد بر اينكه مرزها در احزاب سياسي ...(ادامه)
انقاد مجدد کلهر از صدا و سیما
(ادامه)
کشف گونه جديد از كنه‌هاي آبزي درگيلان
(ادامه)
دیدارشفقت با اعضاي ستاد المپياد ورزشي
(ادامه)
گیلان قهرمان هاپکیدو کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.