.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
گارد ساحلي محيط زيست کشور در مازندران
مسئول روابط عمومي اداره كل محيط زيست مازندران گفت: نخستين گارد ساحلي گشت دريايي محيط زيست كشور فردا با حضور رئيس سازمان محيط زيست در شبه جزيره ميانكاله مازندران‌ افتتاح مي‌شود. (ادامه)
سرانه مصرف ماهی در مازندران 12 کیلوگرم است
مدیر کل شیلات مازندران در رابطه با مصرف سرانه ماهی در کشور گفت: سرانه مصرف ماهی در کشور طبق آمار به دست آمده 6.7 کیلوگرم می باشد(ادامه)
احداث اولین اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي کشور در گلستان
رييس سازمان آموزش و پرورش گلستان گفت: اولين دهكده "اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي" كشور در روستاي "قرن آباد" گرگان احداث مي‌شود. (ادامه)
در مازندران با 10 حزب امکان تشکیل خانه احزاب وجود ندارد
یکی از وظایف مدیران دولت نهم پاسخگوئی است که در این خصوص باید مدیران ما نسبت به مطبوعات و رسانه ها ارتباط نزدیکی داشته باشند و پاسخگوی عملکرد دستگاهها باشند. (ادامه)
عطشان جانبازى و علمدار وفا(بخوانيد)
بهزاد كاظمى(ادامه)
انهدام چهار باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي مازندران اعلام كرد : در مرداد ماه گذشته چهار باند تبهكار تهيه و توزيع موادمخدر دراين استان متلاشي واعضاي آنها دستگير شدند. (ادامه)
خارج کردن توده شكمي 5/4 كيلويي از شكم يك زن آملی
در يك عمل جراحي بي‌سابقه در بيمارستان امام رضاي شهرستان آمل، توده شكمي حجيمي به طول 25 در 25 سانتي متر و به وزن 5/4 كيلو گرم از شكم يك خانم 52 ساله خارج شد. (ادامه)
كشف 91 كيلو هروئين در گيلان
مركز اطلاع رساني پليس گيلان اعلام كرد: با انهدام يك باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر در شرق استان، 91كيلو و 300 گرم هروئين كشف شد.(ادامه)
بهره برداری از ۲۰۷‬طرح مخابراتي مازندران با حضور وزير ارتباطات
در سومين روز از هفته دولت ‪ ۲۰۷‬طرح مخابراتي مازندران با حضور محمد سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به طور همزمان در بابل به بهره برداري رسيد. (ادامه)
كشف كارگاه مشروب ‌سازي در نيزارهاي انزلي
پليس گيلان از كشف يك كارگاه مشروب‌سازي در نيزارهاي مرداب انزلي خبر داد. يك كارگاه مشروب سازي كه به طراز ماهرانه‌اي در ميان نيزارهاي مرداب بندر انزلي استتار شده بود، كشف و ضبط شد. (ادامه)
افتتاح 900 پروژه در هفته دولت در استان گلستان
مدير روابط عمومي استانداري گلستان از افتتاح ‪ ۹۰۰پروژه همزمان با هفته دولت امسال در استان گلستان خبر داد. به گزارش شمال نیوز،جمشيد ناصري برنامه‌ها و پروژه‌هاي قابل بهره‌برداري و همچنين طرحهايي كه عمليات اجرايي آن در هفته دولت در استان آغاز مي‌شود را اعلام كرد. (ادامه)
مرسولات پستی استان مازندران به 36 میلیون خواهد رسید
(ادامه)
استاندار گلستان: كار و خدمت به مردم، ضامن حفظ انقلاب است
(ادامه)
900 پروژه همزمان با هفته دولت در گلستان افتتاح مي‌شود
(ادامه)
گيلاني‌‏ها امروز بيش از 386 هزار سهم مبادله كردند
(ادامه)
تا سال 1390 گازرسانی در مازندران به اتمام می‌رسد
(ادامه)
افزون بر ‪ ۲۶‬كيلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران كشف شد
(ادامه)
489 پروژه در هفته دولت در مازندران به بهره‌‏برداري مي‌‏رسد
(ادامه)
نماينده مجلس : مردم مازندران از تاخير سفر رييس جمهوري گله دارند
(ادامه)
حذف مديران اصولگرا با انگيزه سياسي در شهرداري رشت
فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است. رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده (ادامه)
استارت حجازی با تیم فوتبال نساجی مازندران
تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور ناصر حجازی سرمربی این تیم در زمین اختصاصی باشگاه نساجی در قائم شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از مهر، مسئولان تیم دسته اولی نساجی پس از آنکه مهدی مناجاتی را به دلیل عضویت وی در تیم ملی همراه نداشتند با ناصر حجازی مربی نام آشنای فوتبال کشور وارد مذاکره شدند و توانستند نظر حجازی را برای هدایت یکساله نساجی در رقابتهای این فصل دسته اول فوتبال کشور جلب کنند. بر اساس این گزارش ناصر حجازی در جمع مسئولان و بازیکنان نساجی مازندران گفت: با شرایط موجود و بضاعت فعلی باشگاه نخستین هدف ما درسالجاری قرارگرفتن درجمع چهار تیم بالای جدول است. به گفته سرمربی تیم نساجی، برای رسیدن به این هدف برنامه های دراز مدت و خوبی برای صعود تیم نساجی به لیگ برتر وجود دارد که با تلاش بازیکنان و همچنین تمایل مسئولان باشگاه برای ادامه کار این مهم تحقق خواهد شد. (ادامه)
مسلمان شدن یک معلم لهستاني در بندرانزلي
(ادامه)
بسیار ناراحت و متاثرم واقعا نمیدانم از کجاشروع کنم و اوج غم مواج درسینه ام را با کدام واژه بیان نمایم اما آنچه مهم است که من یک پدر و یک شوهر ایرانی  و حق دارم مطابق با قانون مقدس جمهوری اسلامی ایران با من رفتار شود و  بدیهی ترین حق و حقوق اجتماعی ام رعایت شود.
واقعاچه کسی پاسخگوست؟
بسیار ناراحت و متاثرم واقعا نمیدانم از کجاشروع کنم و اوج غم مواج درسینه ام را با کدام واژه بیان نمایم اما آنچه مهم است که من یک پدر و یک شوهر ایرانی و حق دارم مطابق با قانون مقدس جمهوری اسلامی ایران با من رفتار شود و بدیهی ترین حق و حقوق اجتماعی ام رعایت شود. (ادامه)
170میلیارد ریال اعتبار ورزشی استان مازندران
(ادامه)
حامد طالبی رئیس جمهور، گوش شنوای مستضعفین (يادداشت)
حامد طالبی(ادامه)
كاهش 50 درصدي غرق شدگان در مازندران
(ادامه)
عمليات اجرايي بزرگترين بازار روز استان گلستان در گنبدكاووس آغاز شد
(ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)
برگزاری همايش قضايي و انتظامي مازندران در ساری
(ادامه)
مؤاخذه شهردار رشت توسط شوراي شهر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.842 seconds.