.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری؛ معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران در محل استانداری افزود: برای رفع مشکل درون شهری کارخانجات باید از شهرها خارج شود.(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
اطلاعات گردشگرى مازندران آنلاين ارائه میشود
سيستم الكترونيكى پژواك براى ارائه اطلاعات در خصوص پتانسيل هاى گردشگرى بزودى به صورت آنلاين در اختيار گردشگران قرار مى گيرد.(ادامه)
ادامه تحصن كارگران "ساريت" مازندران
طي چند روز گذشته هيات مسوولان استاني با كارگران متحصن شركت "ساريت" ديدار و گفت و گو كردند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
گلستان استان پايلوت سازمان الكترونيك بنياد شهيد كشور
(ادامه)
عصر امروز براي دومين سال پياپي مراسم خيمه‌سوزي عصر عاشورا در شهرستان ساري برگزار شد. اين برنامه توسط هيئت عزادران قمر بني‌هاشم شهرستان ساري به منظور احياي اين سنت اجرا مراسم خيمه‌سوزي عصر عاشورا در ساری
عصر امروز براي دومين سال پياپي مراسم خيمه‌سوزي عصر عاشورا در شهرستان ساري برگزار شد. اين برنامه توسط هيئت عزادران قمر بني‌هاشم شهرستان ساري به منظور احياي اين سنت اجرا (ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر در مازندران، جشن بزرگ هسته ای در این استان اجرا خواهد شد.وی افزود: کمیته های برگزاری این جشن، در استان فعالیت خود ... برگزاری جشن هسته ای در استان مازندران
ابوطالب شفقت گفت: با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر در مازندران، جشن بزرگ هسته ای در این استان اجرا خواهد شد.وی افزود: کمیته های برگزاری این جشن، در استان فعالیت خود ...(ادامه)
شهرستان نكاء در بازسازي عتبات عاليات در كشور اول شد
فرماندار شهرستان نكاء اعلام كرد: شهرستان نكاء در بازسازي عتبات عاليات در كشور مقام اول را به‌دست آورد. (ادامه)
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس... مداحان، چگونه اسلام و حسین را شناخته اند؟
امروزه مداحی و نوحه خوانی، یک شغل پردرآمد و کم هزینه و بی دردسر و آبرومند است، و گاه در رقابت های بین محله ای و شهری و استانی و هیئت ها، توسط بانیان، بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه، برای گرم شدن مجالس...(ادامه)
مهار آتش سوزي در جنگل‌هاي گيلان
مدير كل منابع طبيعي استان گيلان گفت:آتش سوزي در جنگل‌هاي اين استان صبح امروز دوشنبه، مهار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،حميد نصري افزود: با تلاش نيروهاي مختلف امدادي و همچنين تغيير شرايط جوي،آتش سوزي در جنگل‌هاي سراوان (ادامه)
گزارش تصويري از مراسم شب اول عزاداري در حضور رهبر حكيم انقلاب
(ادامه)
4ماه بلاتكليفي كارگر "زگال شمال"
(ادامه)
قلعه هزار ساله فومن در بيم حفاران غير مجاز!
(ادامه)
نتیجه مثبت کشتی‌گیر دوپینگی مازندرانی
جواب آزمایش اولیه تست دوپینگ یکی از آزادکاران مازندرانی حاضر در رقابتهای کشتی جام تختی مثبت اعلام شد. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
نماينده مردم كردكوي، در مجلس شوراي اسلامي گفت: تغيير استاندار لطمه سنگيني به گلستان وارد مي‌كند و در شرايط فعلي موجب كند شدن روند توسعه‌اي كه در استان ايجاد شده بود، خواهد ... تغيير استاندار به گلستان لطمه مي‌زند
نماينده مردم كردكوي، در مجلس شوراي اسلامي گفت: تغيير استاندار لطمه سنگيني به گلستان وارد مي‌كند و در شرايط فعلي موجب كند شدن روند توسعه‌اي كه در استان ايجاد شده بود، خواهد ...(ادامه)
انتصاب سرپرست استانداري گلستان
استانداري گلستان از انتصاب معاون امور عمراني استانداري به عنوان سرپرست جديد اين استانداري خبر داد. (ادامه)
گاهش قيمت ماهي در مازندران
قيمت انواع ماهيان استخواني دريايي و پرورشي در مازندران نسبت به دو هفته گذشته كاهش يافت. (ادامه)
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ... حقیقت در زیر تیغ مصلحت و حسین را شمشیر کهنه ناآگاهی کشت!
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ...(ادامه)
اعطاي مرخصي به ‌٢٠٠ مددجوي زندان آمل
(ادامه)
استاندار مازندران و تاکید بر نقد منصفانه مدیران
(ادامه)
نخستين دانشگاه هتل‌داري کشور در گرگان
مجري ساخت هتل پنج ستاره‌ گرگان از راه‌اندازي اولين دانشگاه هتل‌داري كشور دراين شهرستان خبر داد. (ادامه)
يادواره سرداران و هزار شهيد آمل برگزار شد
(ادامه)
قانون جديد آبخيزداري براي استان‌هاي شمالي زيان‌آور است
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با بيان اينكه 25 درصد صادرات غيرنفتي استان را مواد معدني تشكيل مي‌دهد گفت: تصويب قانون جديد آبخيزداري براي استان‌هاي شمالي كشور زيان‌آور است .به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
جسد صدام را سگ ها خوردند
گزارش پايگاه خبري" نهرين نت "روزسه شنبه اعلام كرد كه جسد صدام ديكتاتور پيشين عراق خوراك سگهاي گرسنه شده است . اين پايگاه خبري عراقي به نقل از خانواده " حسين كامل "كه صدام رييس جمهوري وقت عراق او را در سال 1996 به همراه برادرش در بغداد به قتل رساند اضافه كرد، افراد مسلح هفته گذشته جسد صدام را از قبرش بيرون كشيده و جلو سگهاي گرسنه ولگرد انداختند . (ادامه)
شنبه رهبرمعظم انقلاب مقابل دوربین خبرنگاران
بااعلام زمانبندی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمحضررهبرانقلاب تمامی به تمامی شایعات درخصوص سلامتی ایشان خط بطلان کشیده میشود.(ادامه)
سرشماری ازيك ميليون و ‪ ۴۰۰‬هزار پرنده مهاجر در مازندران
(ادامه)
صدوركارت ويژه خودروهاى مسافربر در رشت
با اجراى طرح ساماندهى خودروهاى شخصى مسافربرى در رشت، رانندگان اين گونه خودروها كارت ويژه دريافت مى كنند. (ادامه)
به ياد حماسه غرورانگيز 6بهمن آمل
(ادامه)
شهردار رشت ماندگار شد
با موافقت و آرای اعضای شورای اسلامی شهر رشت، رضا ساغری شهردار رشت در سمت خود ابقا شد.به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.