.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مريم دوست پرور شهيدان قرار سينه هاي داغدارند(يادداشت)
مريم دوست پرور(ادامه)
دستگیری گروه مدعى رابطه با امام زمان در مازندران
ترويج انحراف اعتقادى، موجب انحطاط اخلاقى جامعه مى شود. حجت الاسلام مجتهدزاده، رئيس دادگاه ويژه روحانيت استان هاى مازندران و گلستان با بیان این مطلب ،از دستگیری يك گروه منحرف كه سردسته آنها يك زن (ادامه)
يخ زدگي جاده رشت و آستانه اشرفيه 100 خودرو را به هم كوبيد
لغزنده بودن و يخ زدگي جاده هاي استان گيلان موجب تصادف بيش از يكصد وسيله نقليه شد. سرهنگ ابراهيمي فرمانده پليس راه استان گيلان با اعلام اين مطلب افزود: در اين تصادفات كه بعضاً به دليل بي احتياطي رانندگان در كمتر از 24 ساعت (ادامه)
راه‌اندازي سايتي براي ساماندهي سايت‌ها
معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني درباره‌ي ساماندهي پايگاه‌هاي اطلاع رساني بيانيه صادر كرد. به گزارش ايسنا، معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي‌ با ارسال نمابري كه نسخه‌اي از آن در اختيار اين خبرگزاري قرار (ادامه)
احداث يك مرکز گردشگري در کنار سد لفور
استاندار مازندران به طور سرزده از قسمت‌هاي مختلف بخشداري "شيرگاه" بازديد و با جمعي از مراجعه‌کنندگان و کارکنان گفت‌وگو کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، "شفقت" در اين بازديد از اهتمام جدي استانداري براي فعال شدن شهرداري‌ها خبر داد و گفت: با توجه به وظيفه خدمات عمراني شهر که بر عهده شهرداري‌هاست، از شوراي شهر و شهرداري انتظار مي‌رود بيش از پيش در راستاي خدمات‌رساني به مردم فعال باشند. (ادامه)
 هيئت وزيران، سازمان تربيت بدني را موظف به اختصاص 5 ميليارد ريال اعتبار براي مطالعه احداث دهكده ورزشي كشورهاي اسلامي در استان مازندران كرد. ایجاد دهكده ورزشي كشورهاي اسلامي در مازندران
هيئت وزيران، سازمان تربيت بدني را موظف به اختصاص 5 ميليارد ريال اعتبار براي مطالعه احداث دهكده ورزشي كشورهاي اسلامي در استان مازندران كرد.(ادامه)
دستگيري باند صيد غيرمجاز ماهيان در گيلان
فرمانده يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات گيلان از دستگيري يک باند صيد غيرمجاز ماهيان در استان گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ حميد پير قديمي در اين‌باره گفت: اين باند غير مجاز با اجير کردن 4 نفر کارگر و ساخت کومه صيادي در کنار (ادامه)
ايجاد بنگاههاي كوچك اقتصادي زود بازده كه اين روزها ذهن بسياري از كار آفرينان، جويندگان شغل و حتي بانك‌ها را به خود مشغول كرده‌است، شكافي روز افزون را بين طرح‌هاي مصوب و طرح‌هاي گيرنده ... طرح‌هاي زودبازده ، شكاف روز افزون از تصويب تا اعتبار
ايجاد بنگاههاي كوچك اقتصادي زود بازده كه اين روزها ذهن بسياري از كار آفرينان، جويندگان شغل و حتي بانك‌ها را به خود مشغول كرده‌است، شكافي روز افزون را بين طرح‌هاي مصوب و طرح‌هاي گيرنده ...(ادامه)
دستگيری قاتلين پيرمرد و پيرزن چابكسري
دو نفر به اتهام قتل يک زوج کهنسال در "چابکسر" دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس گيلان، ماموران دايره آگاهي شهرستان "رودسر" در پي كسب اطلاع از وقوع يك فقره قتل در (ادامه)
انهدام یک باند بزرگ موادمخدر در استان گلستان
با انهدام يک باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان آق قلا، 80 کيلوگرم ترياک کشف و ضبط شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت پلیس ،سرهنگ محمد تقي فرومدي فرمانده انتظامي شهرستان آق قلا گفت : ماموران انتظامي شهرستان آق قلا در (ادامه)
درخشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی
در دوازدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد ، موفق به احراز رتبه نخست در بخش رتبه بندی امور پژوهشی و تحقیقاتی در بین دانشگاههای تیپ 2 در کشور شد .(ادامه)
نکات اصلی قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران(بخوانيد)
(ادامه)
ساري ميزبان آثار نقاشان ايراني
نمايشگاه گروهي آثار هنرمندان نقاش کشورمان روز گذشته در ساري گشايش يافت. در اين نمايشگاه بيش از 170اثر برگزيده نقاشان ايراني در نهمين آرت اکسپو کشور چين و هنرمندان مازندراني در مجتمع فرهنگي - هنري اداره کل فرهنگ و (ادامه)
99 درصد مردم رودبار به بانك‌ها بدهكارند
فرماندار رودبار گفت: 99درصد مردم شهرستان رودبار به دليل زلزله خرداد 69، به بانك‌ها بدهكار هستند و اين مساله مشكل ايجاد كرده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ناصر مردان‌پور گفت: بايد مشكلاتي كه در قوانين اعطاي تسهيلات وجود دارد حل شود. متاسفانه مشكلي كه (ادامه)
انتقاد آیت الله طبرسی از افزایش گرانی ها
آیت الله نورالله طبرسی با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، از مسئولان، خصوصا رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل این معضل تلاش کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: متاسفانه به رغم این افزایش همچنان نانهای (ادامه)
محور هراز باز است
مركز اطلاعات راههاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي روز جمعه اعلام كرده است كه محور "هراز" در استان مازندران حوالي ظهر امروز بازگشايي شده است. اين محورها به علت بارش برف و كولاك شديد و نبود ديد كافي مسدود اعلام شده بود. (ادامه)
جذب 328میلیارد ریال تسهیلات توسط فعالان صنعتي مازندران
طي شش ماهه اول سال جاري، فعالان بخش صنعت و معدن در استان مازندران، تسهيلاتي به ارزش 328 ميليارد و 712 ميليون ريال از شعب بانك ملي دريافت كردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, شعب اين بانك در استان مازندران در حالي ظرف مدت مذكور مبلغ دو هزار و 281 ميليارد و 428 ميليون ريال(ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري ماهواره هاي ديجيتالي بر پشت بام هاي كاه گلي(ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)
دو بازيكن برزيلي در تيم فوتسال فجرقائم گلوگاه
روابط عمومي باشگاه فجرقائم گلوگاه از به خدمت گرفتن دو بازيكن برزيلي براي بازيهاي باقيمانده اين تيم فوتسال در ليگ برتر امسال خبر داد. به گزارش اين روابط عمومي، هزينه به خدمت گرفتن اين دو بازيكن كه از فوتساليستهاي مطرح برزيل هستند را حامي مالي سال آينده اين تيم پرداخت مي‌كند.(ادامه)
متوليان فناوري اطلاعات و ارتباطات همواره سازمانها و ادارات و حتي اشخاص را با استفاده از ترتيبات امنيتي و سيستمهاي جلوگيري از نفوذ (نظير فايروال و ...) مجاب مي نمايند حال آنكه سايت اينتر نتي مخابرات مازندران هك شد
متوليان فناوري اطلاعات و ارتباطات همواره سازمانها و ادارات و حتي اشخاص را با استفاده از ترتيبات امنيتي و سيستمهاي جلوگيري از نفوذ (نظير فايروال و ...) مجاب مي نمايند حال آنكه (ادامه)
بنيانگذار مركز مبارزه با سل درگذشت
دكتر «خليل فلسفى» بنيانگذار مركز مبارزه با بيمارى هاى سل در كشور بر اثر كهولت سن، در ۹۵ سالگى در گرگان درگذشت. وى از نخستين گروه پزشكان گرگان بود كه بيمارستان فلسفى گرگان (از نخستين بيمارستان هاى گرگان و دشت) را به همراه مرحوم حاج «محمدتقى (ادامه)
مخالفت با استقرار صنايع درگیلان، سرمايه‌ها را هدر مى‌دهد
نماينده رودبار و منجيل در مجلس شوراى اسلامى گفت: وضعيت اشتغال در استان گيلان بحرانى است و مخالفت اداره‌کل حفاظت محيط زيست با استقرار صنايع در استان، سرمايه‌هاى استانى را به هدر مى‌دهد.(ادامه)
کشف بيش از 4 کيلو ترياک در گلستان
ببيش از 4 کيلو گرم ترياک طي يک عمليات توسط ماموران انتظامي کلانتري 12 شهرستان نوکنده کشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ساعت 14 و سي دقيقه دوشنبه چهارم دي ماه مأموران کلانتري 12 شهرستان نوکنده مستقر در پليس راه به فردي که در جاده فرعي در حال پرسه زدن بود مشکوک و سريعا آنرا متوقف کردند.(ادامه)
عدم تحويل سوخت به راکبان فاقد کلاه ايمني در مازندران
مسئولان جايگاه هاي سوخت مازندران برابر تصميم شوراي تامين استان به راكبان موتورسيكلت هاي فاقد كلاه ايمني سوخت تحويل نخواهند داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ،پايگاه اطلاع رساني پليس، جلسه شوراي تامين استان مازندران به منظور ساماندهي به وضعيت موتورسواران دراستان مازندران تشكيل شد .(ادامه)
گيلان 35 واحد بحران زده دارد
نماينده كارگران شركت" ايران الكتريك" رشت از تعطيلي3 ساله اين واحد وبلاتكليفي 544 كارگر انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا، علي نعمتي گفت: كارگران اين واحد حدود 55 ميليارد ريال از شركت طلب دارند . (ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)
آغازعمليات اجرايي سد انحرافي "شاهبند" نكا
معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي مازندران از آغاز عمليات اجرايي سد انحرافي "شاهبند" نكا خبر داد. (ادامه)
 ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ... نامه محسن رضايي به اصولگرايان انقلاب اسلامي
ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ...(ادامه)
برگزاری انتخابات مجلس شوراي دانش آموزي مازندران
با برگزاري يك دوره انتخابات بين ‪ ۶۴‬نفر از دانش آموزان مازندران براي حضور در مجلس دانش آموزي كشور هفت نفر به عنوان اعضاي اصلي و سه نفر علي البدل از اين استان به اين مجلس معرفي شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،روح‌الله معافي، مسوول روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: ‪ ۶۴‬دانش. (ادامه)
خودرو نيسان حامل مواد مخدر در ساري متوقف شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.692 seconds.