.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
موتور جستجوگر "گوگل" هم نوروزي شد
(ادامه)
در سال 1388 همچون سال هاي قبل در مازندران رويدادها و اتفاقات مهمي ظهور و بروز يافت. در اين گزارش مروري بر اهم اين رخدادها در حوزه هاي سياسي، اجتماعي، ‌فرهنگي و اقتصادي ... اخبار و وقایع مهم مازندران در 4 فصل 88
در سال 1388 همچون سال هاي قبل در مازندران رويدادها و اتفاقات مهمي ظهور و بروز يافت. در اين گزارش مروري بر اهم اين رخدادها در حوزه هاي سياسي، اجتماعي، ‌فرهنگي و اقتصادي ...(ادامه)
بارش برف در رضوانشهر و غافلگيری مسافران نوروزي
(ادامه)
تصاویری از نامگذاری امسال بعنوان "سال همت مضاعف و کار مضاعف"
(ادامه)
صفحه نخست ياهو تغيير چهره مي دهد
(ادامه)
این روزها که شهروندان ساروی و نیز مسافران نوروزی در حال تحمل یکی از کشنده ترین ترافیک های شمال در تمامی ساعات شبانه روز در میدان خزر ساری بخاط احداث طویل ترین پل روگذر شمال اند و گاهی هم انتظار عبور از این گره ترافیکی از ساعت هم عبور می کند،متاسفانه شاهد... زگیل مزاحم در میدان خزر ساری
این روزها که شهروندان ساروی و نیز مسافران نوروزی در حال تحمل یکی از کشنده ترین ترافیک های شمال در تمامی ساعات شبانه روز در میدان خزر ساری بخاط احداث طویل ترین پل روگذر شمال اند و گاهی هم انتظار عبور از این گره ترافیکی از ساعت هم عبور می کند،متاسفانه شاهد...(ادامه)
ر اساس "قانون تغيير ساعت رسمي كشور " مصوب 1386 مجلس شوراي اسلامي، ساعت رسمي كشور در ساعت 24 اول فروردين ماه هر سال يك ساعت به جلو كشيده مي شود... ساعت رسمی کشور امشب تغییر می‌کند
ر اساس "قانون تغيير ساعت رسمي كشور " مصوب 1386 مجلس شوراي اسلامي، ساعت رسمي كشور در ساعت 24 اول فروردين ماه هر سال يك ساعت به جلو كشيده مي شود...(ادامه)
سیدحسن‌خميني: سال 89 سال رفع کدورت‌ها باشد
(ادامه)
دبیرکل‌موتلفه: هدفمندی اهمیت رفراندوم ندارد
(ادامه)
آيا سوم فروردين 89 مسجدالاقصي ويران مي‌شود
(ادامه)
با موبایل پیام تبریک عید نفرستید، 10 بار تکرار می‌شود
(ادامه)
رهبری معظم انقلاب مثل همیشه با درکی انقلابی و الهی از اوضاع جامعه، سال 89 را سال "همت مضاعف و کار مضاعف"اعلام فرمود تا مسئولان نظام را در همه عرصه ها به سمت احیاء و بکارگیری همه ظرفیتها و قابلیتها بر اساس مقتضیات جامعه و کشور رهنمون شده و تکلیف کلی خادمان جامعه را معلوم نمایند... کمر همت ببندیم و بیشتر کار کنیم!
رهبری معظم انقلاب مثل همیشه با درکی انقلابی و الهی از اوضاع جامعه، سال 89 را سال "همت مضاعف و کار مضاعف"اعلام فرمود تا مسئولان نظام را در همه عرصه ها به سمت احیاء و بکارگیری همه ظرفیتها و قابلیتها بر اساس مقتضیات جامعه و کشور رهنمون شده و تکلیف کلی خادمان جامعه را معلوم نمایند...(ادامه)
تصویر صفحه اول روزنامه های امروز
(ادامه)
تصویر صفحه اول روزنامه های امروز
(ادامه)
فرماندار سوادكوه با تشبيه مناقشه سرزميني سوادكوه و فيروزكوه در محور گدوك به فوتبال كه قرار است جلسه مصالحه اين مسئله در ورازت كشور برگزار شود گفت: وزارت كشور بايد با موضع بي طرفانه اين مسئله را حل و فصل كند ... فوتبال سوادكوه و فيروزكوه بايد بي‌طرفانه برگزار شود
فرماندار سوادكوه با تشبيه مناقشه سرزميني سوادكوه و فيروزكوه در محور گدوك به فوتبال كه قرار است جلسه مصالحه اين مسئله در ورازت كشور برگزار شود گفت: وزارت كشور بايد با موضع بي طرفانه اين مسئله را حل و فصل كند ...(ادامه)
قبلي 1 ... 44 45 46 47 48 49

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.