.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
‌جهانگیری: ملت به یارانه‌ها نه بگوید
(ادامه)
جزئیات دیدار کروبی با خانواده اش
(ادامه)
کار خوب یک استاندار درلحظه تحویل سال
(ادامه)
قیمت سکه و طلا در 2 فروردين 93
(ادامه)
وضعیت راه های کشور در ۲ فروردین
(ادامه)
شمال نیوز: با نگاهی به ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی شمال کشور و ترجیحاً استان مازندران می توانیم استناد کنیم که اقتصاد ملی ما علیرغم همه تلاش ها، همچنان ناشکوفا مانده و ما باید با لبیک به ندای رهبر عزیزمان، نهضتی را برای پروازی فرهنگی تا اوج قله های شکوفایی اقتصاد ملی، اقتصاد محلی و تحقق حماسه اقتصادی را ... اقتصاد مقاومتی، طرحی نو در اقتصاد ملی
شمال نیوز: با نگاهی به ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی شمال کشور و ترجیحاً استان مازندران می توانیم استناد کنیم که اقتصاد ملی ما علیرغم همه تلاش ها، همچنان ناشکوفا مانده و ما باید با لبیک به ندای رهبر عزیزمان، نهضتی را برای پروازی فرهنگی تا اوج قله های شکوفایی اقتصاد ملی، اقتصاد محلی و تحقق حماسه اقتصادی را ...(ادامه)
تصاویر برگزیده سال 92
(ادامه)
رابطه سرطان و مواد غذایی
سال‌های طولانی بود که رابطه غذا با سرطان مشخص شده بود، یعنی در بررسی آمار و ارقام معلوم شده بود کسانی که نوع خاصی از مواد غذایی را مصرف می‌کنند یا نمی‌کنند به کدام سرطان بیشتر مبتلا می‌شوند. به طور کلی مصرف مواد غذایی بیشتر از حد نیاز و ذخیره شدن کالری‌های اضافی مصرف نشده منجر به افزایش وزن و چاقی می‌شود و به همین دلیل متخصصان چاقی را از عوامل مولد بسیاری از سرطان‌ها مثل پستان و گوارش می‌دانند.(ادامه)
عکس/ دختران محسن بنگر
(ادامه)
غذاهای محلی گیلان پذیرای میهمانان نوروزی + عکس
شمال نیوز: آشپزی هنری است که گوشه‌ای از فرهنگ هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و گیلان به دلیل دارا بودن آب و هوای مساعد و خاک مرغوب ،با ۴۰۰ نوع غذا و چاشنی دارای متنوع ترین غذا ها در کشور برای هر نوع ذائقه‌ای است.(ادامه)
شمال نیوز: مردم مازندران و مسافران نورزی این استان شب گذشته شاهد ریزش نزولات آسمانی بودند. برف بهاری مازندران را سفید پوش کرد
شمال نیوز: مردم مازندران و مسافران نورزی این استان شب گذشته شاهد ریزش نزولات آسمانی بودند.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از اسکان ۳۶۸ هزار مسافر در دور روز گذشته در استان خبر داد. اقامت۳۶۸هزار گردشگردرمازندران در۲روز گذشته
شمال نیوز: دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از اسکان ۳۶۸ هزار مسافر در دور روز گذشته در استان خبر داد.(ادامه)
دوم فروردین در آینه تاریخ معاصر ایران
امروز شنبه برابر با دوم فروردین 1393 هجری خورشیدی، بیستم جمادی الاولی 1435 هجری قمری و بیست و دوم مارس 2014 میلادی است. 32 سال پیش در چنین روزی، رزمندگان اسلام عملیات گسترده ی فتح المبین را با رمز یا زهرا(س) در جبهه ی جنوب آغاز کردند.(ادامه)
تاکید جهانگیری بر حذف تورم دورقمی
(ادامه)
ایران و عربستان به دنبال تقویت روابط
(ادامه)
توصیه‌های بهداشتی برای خوردن آجیل
(ادامه)
9 جمله زیبا و خواندنی
(ادامه)
بوی بد دهان را با مصرف هویج رفع کنید
(ادامه)
نوبرانه بهار با قیمت نجومی آمد
(ادامه)
فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است چراکه فرهنگ به معنای هوایی است که ما تنفس می‌کنیم.
چنان خود را قوی کنیم که باجگیران جهانی نتوانند حقی از ملت را نادیده بگیرند(خبر)
فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است چراکه فرهنگ به معنای هوایی است که ما تنفس می‌کنیم. (ادامه)
عکس/ پدرزن‌ و‌ مادرزن تایلندی‌ یوسف‌ تیموری
(ادامه)
شمال نیوز: ثبت رکورد انتخابات و آری مازندرانیها به تدبیر و امید، بحران سپید برف،نسل کشنی پرندگان مهاجر در بازارهای سنتی، زمزمه جدایی میانکاله، سقوط مرگبار اتوبوس جاده هراز، خانه تکانی مدیریتی و مرگ پلنگ در تنکابن از مهمترین رویدادهای مازندران در سالی که گذشت است، از بحران سپید برف و شوک جدایی میانکاله تا سقوط اتوبوس مرگ در جاده هراز
شمال نیوز: ثبت رکورد انتخابات و آری مازندرانیها به تدبیر و امید، بحران سپید برف،نسل کشنی پرندگان مهاجر در بازارهای سنتی، زمزمه جدایی میانکاله، سقوط مرگبار اتوبوس جاده هراز، خانه تکانی مدیریتی و مرگ پلنگ در تنکابن از مهمترین رویدادهای مازندران در سالی که گذشت است، (ادامه)
نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۸ درصد شد
بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده و تاکید قانون بودجه سال ۹۳ نرخ مالیات بر ارزش افزوده از امروز ۸ درصد می‌شود. خبرگزاری فارس: نرخ مالیات بر ارزش افزوده از امروز ۸ درصد شد.(ادامه)
عکس:پوستر فرهاد مجیدی درسه شنبه بازار تنکابن!
(ادامه)
امام جمعه جدید شهرستان رودسر معرفی شد
(ادامه)
"جان کری" در کنار هفت سین
این عکس ها توسط صفحه فارسی وزارت امور خارجه آمریکا در شبکه های اجتماعی منتشر شده که جان کری را در کنار سفره هفت سین نشان می دهد.(ادامه)
تصویری دیده نشده از آیت‌الله هاشمی به همراه نوه‌اش
در این تصویر آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار پسری اش، فواد هاشمی نشسته است. (ادامه)
اگر پول دارید طلا بخرید!
برنت جانسون مدیر ارشد سانتیاگو کپیتال به بینندگان تلویزیون CNBC گفت: اگر به ریاضیات معتقدید، طلا بخرید. در بلند مدت (طی چند سال) بهای طلا به 5 هزار دلار می‌رسد. اگر بانک ها همچنان با نرخ کنونی به چاپ اسکناس ادامه دهند، این قیمت چند برابر می‌شود. (ادامه)
عکس:سخنرانی همسر امام خمینی در مراسم چهلم ایشان/1368
سخنرانی خانم خدیجه ثقفی همسر امام خمینی در کنار خانم زهرا مصطفوی، مدرسه عالی شهید مطهری به مناسبت چهلمین روز درگذشت امام خمینی/1368(ادامه)
عکس/ احمدی نژاد و رحیمی در نماز جمعه
محمود احمدی نژاد به همراه دامادش مهدی خورشیدی و معاون اول سابق محمدرضا رحیمی در اولین نماز جمعه سال 93 حضور یافت . اخیرا برای محمدرضا رحیمی کیفرخواست صادر شده است .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.