.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نورُ علی نور(بخوانيد)
(ادامه)
معرفی 265 آموزشگاه غيرمجاز مازندران به نيروي انتظامي
مدير مشاركت‌‏هاي مردمي و توسعه مدارس غيردولتي در آموزش و پرورش مازندران، از اختصاص چهار ميليارد و 600 ميليون تومان از محل اعتبارات بنگاه‌‏هاي كوچك زودبازده و كارآفرين در آموزش و پرورش استان خبر داد. به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سيدعباس فلاحيان اظهار داشت: با اين اعتبارات 50 طرح آموزشي براي احداث، خريد و توسعه و تجهيز مدارس غيرانتفاعي و (ادامه)
ساخت مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گلستان آغاز شد
كلنگ احداث مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گلستان روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان استاني به زمين زده شد. اين مجتمع در فضايي به مساحت ‪ ۶۱‬هزار و ‪ ۷۷۳‬مترمربع در كيلومتر چهار بزرگراه گرگان آق‌قلا و مقابل فرودگاه بين‌المللي گرگان ساخته مي‌شود. (ادامه)
معارفه فرمانده جدید انتظامي ساري
صبح دیروز با حضور سردار توكلي فرمانده انتظامي مازندران ،مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي پيشين و جديد ساري برگزار گردید. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،فرمانده انتظامي مازندران ، با تاكيد بر جلب مشاركت مردم در ايجاد امنيت پايدار گفت: امنيت پايدار تنها با تعامل و مشاركت آحاد مردم و مسوولين تحقق مي‌يابد. (ادامه)
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري  انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... 




گله استاندار ... و مدیران نا بلد !!؟؟
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... (ادامه)
دستگیری توزيع کننده موادمخدر در گلستان
با تلاش ماموران انتظامي "آزادشهر" گلستان يکي از افرادي که در امر خريد و فروش موادمخدر فعاليت داشت، دستگير شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران کلانتري "آزادشهر" استان گلستان با کسب خبري مبني بر اينکه فردي به نام "احمد" ساکن نوده در زمينه خريد و فروش موادمخدر فعاليت دارد، تحقيقات خود را براي دستيابي به صحت و سقم موضوع آغاز کردند. (ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
انتقاد استاندار مازندران از ندادن طرح براي ايجاد شهرك دامپروري
استاندار مازندران باانتقاد از برخي بي‌برنامگي‌ها در كارهاي عمراني گفت : در هشت ماه گذشته براي ايجاد شهرك دامپروري در اين استان فرياد مي زنم ولي تاكنون طرحي در اين زمينه از سوي مسوولان كشاورزي ارايه نشده‌است. (ادامه)
ابلاغ ۱۴۳‬مصوبه سفر هيات دولت به مازندران
استاندار مازندران گفت : از مجموع ‪ ۱۶۷‬مصوبه سفر رييس جمهوري و هيات دولت تاكنون ‪ ۱۴۳‬مصوبه رسما به دستگاههاي اجرايي اين استان ابلاغ شده‌است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،"ابوطالب شفقت" روز دوشنبه در اولين جلسه پيگيري مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت به مازندران (ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
چند انتصاب در استانداري و واحدهاي دانشگاهي گلستان
استاندار گلستان در حكمي "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد. استاندار گلستان در حكمي "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد. همچنين طي روزهاي اخير رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما گرگان و مدير امور آموزش و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز منصوب شدند. در اين ارتباط با صدور حكمي از سوي "سيدمهدي ميرشمسي" معاون امور سما دانشگاه آزاد اسلامي، "بهزاد ميلاني" عضو هيات علمي تمام وقت دانشگاه آزاد گرگان به مدت يكسال به عنوان رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما اين شهر منصوب شد. رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز با صدور حكمي دكتر "محمدرضا داداشي" عضو هيات علمي تمام وقت گروه كشاورزي اين واحد را به مدت يكسال به سمت مدير امور آموزشي دانشگاه منصوب كرد. گفتني است داداشي با مدرك دكتراي اصلاح نباتات پيش از اين مدير گروه كشاورزي دانشگاه آزاد گرگان بوده است. دكتر رضاعلي محسني همچنين با استعفاي "اسماعيل رنجبر" مدير پيشين امور آموزشي اين دانشگاه موافقت و از خدمات وي قدرداني كرد. همچنين رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان "آرش ستاري" را به مدت يكسال ديگر به عنوان مدير دانشجويي اين واحد منصوب كرد. / (ادامه)
احداث يك مرکز گردشگري در کنار سد لفور
استاندار مازندران به طور سرزده از قسمت‌هاي مختلف بخشداري "شيرگاه" بازديد و با جمعي از مراجعه‌کنندگان و کارکنان گفت‌وگو کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، "شفقت" در اين بازديد از اهتمام جدي استانداري براي فعال شدن شهرداري‌ها خبر داد و گفت: با توجه به وظيفه خدمات عمراني شهر که بر عهده شهرداري‌هاست، از شوراي شهر و شهرداري انتظار مي‌رود بيش از پيش در راستاي خدمات‌رساني به مردم فعال باشند. (ادامه)
دستگيری قاتلين پيرمرد و پيرزن چابكسري
دو نفر به اتهام قتل يک زوج کهنسال در "چابکسر" دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس گيلان، ماموران دايره آگاهي شهرستان "رودسر" در پي كسب اطلاع از وقوع يك فقره قتل در (ادامه)
انهدام یک باند بزرگ موادمخدر در استان گلستان
با انهدام يک باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر در شهرستان آق قلا، 80 کيلوگرم ترياک کشف و ضبط شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت پلیس ،سرهنگ محمد تقي فرومدي فرمانده انتظامي شهرستان آق قلا گفت : ماموران انتظامي شهرستان آق قلا در (ادامه)
محور هراز باز است
مركز اطلاعات راههاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي روز جمعه اعلام كرده است كه محور "هراز" در استان مازندران حوالي ظهر امروز بازگشايي شده است. اين محورها به علت بارش برف و كولاك شديد و نبود ديد كافي مسدود اعلام شده بود. (ادامه)
دو بازيكن برزيلي در تيم فوتسال فجرقائم گلوگاه
روابط عمومي باشگاه فجرقائم گلوگاه از به خدمت گرفتن دو بازيكن برزيلي براي بازيهاي باقيمانده اين تيم فوتسال در ليگ برتر امسال خبر داد. به گزارش اين روابط عمومي، هزينه به خدمت گرفتن اين دو بازيكن كه از فوتساليستهاي مطرح برزيل هستند را حامي مالي سال آينده اين تيم پرداخت مي‌كند.(ادامه)
گيلان 35 واحد بحران زده دارد
نماينده كارگران شركت" ايران الكتريك" رشت از تعطيلي3 ساله اين واحد وبلاتكليفي 544 كارگر انتقاد كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا، علي نعمتي گفت: كارگران اين واحد حدود 55 ميليارد ريال از شركت طلب دارند . (ادامه)
آغازعمليات اجرايي سد انحرافي "شاهبند" نكا
معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي مازندران از آغاز عمليات اجرايي سد انحرافي "شاهبند" نكا خبر داد. (ادامه)
قاتلان راننده پژو در مازندران پس از دو هفته دستگير شدند
(ادامه)
سرقت كابل برق در شهرستان قائمشهر حادثه آفريد
(ادامه)
دستگيري سارق سابقه دار دراستان گلستان
(ادامه)
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ... سخني با استاندار مازندران..خزر ديگر آبي نيست
خزر در اغما ي چشماي من وتوست... نفس هايش گرفته ... به سختي بسوي ساحل مي آيد... سرفه هاي چركين سينه هايش را ، ماهي ها خوب مي فهمندوماسه ها شاهد آلودگي هاي بزرگترين درياچه دنياست... خزر در بازيچه بي احساسي ...(ادامه)
سبقت غير مجاز در بابل قرباني گرفت
براثر تصادف يك دستگاه خودروي نيسان با يك دستگاه خودروي پيكان در جاده شهيد صالحي "بابل" يك نفر فوت و دو نفر نيز مجروح شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، يک فقره تصادف بين يك دستگاه خودروي پيكان برانندگي "رحمت -م" و سرنشيني دونفر بنام (ادامه)
قاتلان راننده آژانس تنكابني، پس از يك هفته دستگير شدند
قاتلان راننده آژانسي كه چند روز قبل به طرز فجيعي به قتل رسيده و جسد وي در كنار رودخانه چشمه كيله كشف شده بود با تلاش ماموران دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز سرهنگ حبشي فرمانده انتظامي شهرستان تنكابن در گفت و گو با خبرنگار سايت پليس گفت: ماموران آگاهي شهرستان تنکابن در پي كسب خبري مبني بر كشف جسد راننده آژانس تنكابني كه در كنار رودخانه "چشمه كيله" رها شده بود، باخبر و سريعاً وارد عمل شدند. (ادامه)
كشف مقاديري مواد مخدر در ساري
پليس مازندران طي عملياتي موفق به کشف مقاديري مواد مخدر در شهرستان "ساري" شد. به گزارش شمال نيوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران انتظامي شهرستان "ساري" استان مازندران (ادامه)
محمد قلي نژاد كاهش محبوبيت‌ چرا ؟ اعتماد سنجي مردم در انتخابات را جدي بگيرد ...(يادداشت)
محمد قلي نژاد (ادامه)
همه ما مسابقات آسيايي را ديده ايم ... دوحه قطر را مي گويم ... وقتي مازندراني ها طلا مي گرفتند چه شور و حرارتي داشته ايم.. از مبارزه ديدني آنان لذت میبردیم و به جوانان مازندراني آفرين مي گفتيم.. وبيشتر از همه مديران و كانديدا ... تب وتاب خوابيد ... تجليل بي تجليل ؟؟؟
همه ما مسابقات آسيايي را ديده ايم ... دوحه قطر را مي گويم ... وقتي مازندراني ها طلا مي گرفتند چه شور و حرارتي داشته ايم.. از مبارزه ديدني آنان لذت میبردیم و به جوانان مازندراني آفرين مي گفتيم.. وبيشتر از همه مديران و كانديدا ...(ادامه)
دكتر حسين علايي نگاهي به انتخابات 24 آذر(ديدگاه)
دكتر حسين علايي(ادامه)
مسافر قاچاقچي در گلستان دستگير شد
ماموران انتظامي "مينودشت" استان گلستان هنگام ايست و بازرسي خودروها، بيش از 6 کيلوگرم ترياک از يک مسافر کشف کردند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران پاسگاه "تنگراه" شهرستان "مينودشت" واقع در استان گلستان هنگام ايست (ادامه)
راه اندازي اولين دوره آموزش سربازي در جزيره " آشوراده"
معاون هماهنگ کننده استان گلستان در مراسم افتتاحيه مرکز آموزش سربازي جزيره آشوراده شهرستان بندرترکمن تاکيد کرد : با توجه به نياز سازمان بويژه در کلانتري و پاسگاه هاي مرزي، ساحلي تعداد 400 نفر از مشمولين جهت طي دوره سربازي در اين مرکز فراخواني شدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز سرهنگ پاسدار ولي الله رضايي، با اهميت توصيف کردن خدمت سربازي در اسلام گفت : خدمت و جهاد در راه خدا انسان را به (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.555 seconds.