.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پای پلیس فتا به انتخابات مازندران باز شد
(ادامه)
عکس: بازار داغ وعده های انتخاباتی
(ادامه)

شمال نیوز: بودجه سال ۹۵ شهرداري مركز استان و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز بودجه 452 میلیاردی شهرداری ساری به تصويب شورا رسيد
شمال نیوز: بودجه سال ۹۵ شهرداري مركز استان و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز(ادامه)
عکس/ مرگ خاموش چهار عضو خانواده گرگانی
گاز گرفتگی یک خانواده چهار نفری را از پا درآورد. (ادامه)
عکس: کی‌روش و همسرش در کاشان
کارلوس کی روش به همراه همسرش و در تعطیلاتی که تیم ملی دارد به کویرگردی رفته است و در این راه کاشان و یزد را انتخاب کرده است.(ادامه)
براي پيشگيري از پاركينسون فلفل بخوريد
براي پيشگيري از پاركينسون فلفل بخوريد مطالعات جديد دانشمندان نشان مي‌دهند مصرف غذاها با ادويه فلفل زياد باعث جلوگيري از بروز پاركينسون در سالمندان مي‌شود. فلفل از بروز سرطان جلوگيري مي‌كند و منبع مناسبي از آنتي اكسيدان‌هاست كه از بروز آلزايمر جلوگيري مي‌كند.(ادامه)
قیمت انواع خودروی داخلی +جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز سوم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های استان مازندران ۳ اسفندماه ۹۴
(ادامه)
رژیم‌ مناسب برای تیروئید
مهم‌ترین ماده مغذی برای ساخته شدن هورمون‌های تیروئید، ید است.(ادامه)
تخلف کاندیداها در مازندران همچنان ادامه دارد
این روزها دروغ، افترا، غیبت و ... تا جایی پیش رفته که صدای گلایه بسیاری از مردم استان مازندران را درآورده و شهروندان مازندرانی از سیاسی‌بازی و جناح‌بندی نامزدهای انتخاباتی خسته شدند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 3 اسفند
(ادامه)
شمال نیوز: با نزدیکتر شدن به روز انتخابات مجلس، شمار لیست‌های انتخاباتی از سوی جریان‌های اصیل و غیر اصیل سیاسی بیشتر می‌شود.
از تاکید اصولگرایان بر وضع معیشت تا قول رونق اقتصادی اصلاح‌طلبان
شمال نیوز: با نزدیکتر شدن به روز انتخابات مجلس، شمار لیست‌های انتخاباتی از سوی جریان‌های اصیل و غیر اصیل سیاسی بیشتر می‌شود. (ادامه)
عکسی نادر از امیرقلعه نویی کنار ناصر حجازی!
(ادامه)
شمال نیوز: در اجرای مصوبه بیست و هفتمین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور دستورالعمل فعالیت تبلیغی انتخابات در فضای مجازی تدوین و ابلاغ شد. دستورالعمل فعالیت تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی ابلاغ شد
شمال نیوز: در اجرای مصوبه بیست و هفتمین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور دستورالعمل فعالیت تبلیغی انتخابات در فضای مجازی تدوین و ابلاغ شد.(ادامه)
چند میلیون نفر در کشور رای اولی هستند؟
(ادامه)
این روزها هزینه‌های انتخاباتی و ریخت و پاش‌های داوطلبان مجلس به مهم‌ترین سوال شهروندان تبدیل شده است که همه این سوال را در ذهن‌های خود دارند: این هزینه‌های میلیاردی از سوی چه کسانی تأمین می‌شود و از کجا می‌آید؟ از درگیری فیزیکی تا یک‌سال اینترنت رایگان!
این روزها هزینه‌های انتخاباتی و ریخت و پاش‌های داوطلبان مجلس به مهم‌ترین سوال شهروندان تبدیل شده است که همه این سوال را در ذهن‌های خود دارند: این هزینه‌های میلیاردی از سوی چه کسانی تأمین می‌شود و از کجا می‌آید؟(ادامه)
شمال نیوز: لیست نامزدهای"یاران امید و اعتدال" برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

لیست نامزدهای"یاران امید و اعتدال" برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: لیست نامزدهای"یاران امید و اعتدال" برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی معرفی شدند. (ادامه)
با این دو کار 25 درصد احتمال سکته مغزی را کم کنید
ایرنا نوشت: مطالعات جدید انجمن سکته مغزی آمریکا نشان می دهد، خواب کافی و ورزش منظم، احتمال سکته مغزی را 25 درصد کاهش می دهد.(ادامه)
شمال نیوز : علی اکبر ولایتی می‌گوید که به نظر می‌رسد مجلسی بین مجلس چهارم و پنجم داشته باشیم و مهم تر آن است که مجلس کارآمد، شجاع و در مسیر اهداف بلند نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تشکیل شود..... ولایتی: به ظریف کمک کردم تا سربازی‌اش را در سازمان ملل بگذراند
شمال نیوز : علی اکبر ولایتی می‌گوید که به نظر می‌رسد مجلسی بین مجلس چهارم و پنجم داشته باشیم و مهم تر آن است که مجلس کارآمد، شجاع و در مسیر اهداف بلند نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تشکیل شود.....(ادامه)
تبلیغ پدر برای پسر در انتخابات!
پوستر جالب نماینده سابق مجلس در حال نصیحت پسرش که نامزد انتخابات در همان حوزه شده است.(ادامه)
سومین روز تبلیغات انتخابات مجلس در ساری و قائمشهر(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: با شرکت گسترده پای صندوق های رای دشمنان را خلع ید کنیم. دشمنان را با شرکت گسترده در انتخابات خلع ید کنیم
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: با شرکت گسترده پای صندوق های رای دشمنان را خلع ید کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگی از آن دسته شغل‌هایی است که افراد زیادی برای رسیدن به آن با هم رقابت می‌کنند. رقابتی که شاید بیشتر از درآمد بر سر پرستژ و جایگاه این شغل باشد. معرفی شغل این هفته ما به مناسبت نزدیک شدن به انتخابات مجلس دهم، به «نماینده مجلس» اختصاص می‌یابد.

چطور می‌توان نماینده مجلس شد؟ / چقدر پول لازم داریم؟ /چقدر درآمد ...
شمال نیوز: نمایندگی از آن دسته شغل‌هایی است که افراد زیادی برای رسیدن به آن با هم رقابت می‌کنند. رقابتی که شاید بیشتر از درآمد بر سر پرستژ و جایگاه این شغل باشد. معرفی شغل این هفته ما به مناسبت نزدیک شدن به انتخابات مجلس دهم، به «نماینده مجلس» اختصاص می‌یابد. (ادامه)
مردم برای مسئولان دولتی نامحرم شده‌اند
(ادامه)
لیست منتخبین شورای اصلاح طلبان مازندران نهایی شد
(ادامه)
دستگیری کلاهبردار 5 میلیاردی
ماموران اداره آگاهی نوشهر کلاهبردار 5 ميليارد ريالی را دستگير کردند.(ادامه)
پیام ویژه پوتین به روحانی ابلاغ شد
وزیر دفاع روسیه ضمن ابلاغ پیام ویژه پوتین به رئیس جمهور کشورمان، گزارشی را از آخرین تحولات در روند مذاکرات مرتبط با سوریه به رییس جمهور ارائه داد.(ادامه)
تصاویر: دیدار وزیر دفاع روسیه با روحانی
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز یکشنبه(دو اسفند)، با حسن روحانی رئیس جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد. پیش از این سردار حسین دهقان که در این دیدار نیز حضور داشت در سفر به روسیه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری و سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور و همچنین دیدار کرده بود. سرگئی شویگو بدون لباس نظامی در این دیدار حضور داشت.(ادامه)
عکس: عیادت حاج قاسم از جانباز مدافع حرم
عیادت سردارسلیمانی از یکی از جانبازان مدافع حرم،امیر حسین حاجی نصیری در تهران(ادامه)
قتل خواهر به دلیل ارتباط با دختر خاله‌!
پسری جوانی که خواهرش را به دلیل ارتباط با دختر خاله‌اش به قتل رسانده بود، دستگیر شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.407 seconds.