.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بارندگی‌ها جانی دوباره به جنگل‌های مازندران بخشید
معاون امور جنگل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اشاره به اینکه بارندگی‌ها جانی دوباره به جنگل‌ها بخشیده است، گفت: در مجموع بارندگی‌ها خوب بوده است.(ادامه)
دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است. سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر و به زندان معرفی شد
دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است.(ادامه)
آخرین وضعیت چوپان آسیب‌دیده براثر حمله پلنگ (+عکس)
حال مرد آسیب‌دیده در پی حمله پلنگ در روستای سوار کلاله مساعد است و در بیمارستان گنبد کاووس بستری است.(ادامه)
2 اردیبهشت 1373 - افتتاح مجتمع شیلات خلیج فارس (عکس)
مجتمع صنایع شیلات خلیج فارس با حضور مرتضی الویری رییس شورای عالی مناطق آزاد، در زمینی به مساحت 45 هزار متر مربع در کنارک چابهار به بهره برداری رسید.(ادامه)

سارا و نیکا فرقانی اصل گفت: راستش را بخواهید در پایتخت ۱ و ۲ را دوست نداشتیم اما الان خیلی این سریال را دوست داریم. طوری بازیگری برایمان مهم شده که می‌خواهیم به عنوان شغل آینده‌مان آن را انتخاب کنیم.
ماجرای بازیگر شدن دوقلوهای پایتخت/ دوست داریم بازیگر بمانیم!
سارا و نیکا فرقانی اصل گفت: راستش را بخواهید در پایتخت ۱ و ۲ را دوست نداشتیم اما الان خیلی این سریال را دوست داریم. طوری بازیگری برایمان مهم شده که می‌خواهیم به عنوان شغل آینده‌مان آن را انتخاب کنیم. (ادامه)
تصمیم غیرمنتظره برانکو درباره ستاره پرسپولیس!
فرشاد احمدزاده در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیمکت‌نشین خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : حسن روحانی گفت : از جمله نگرایی هایی که در حال حاضر وجود دارد انتخابات نمایندگان مجلس است که در اسفند 98 در پیش رو داریم، در حال حاضر برخی نمایندگان در صدد نصب مدیران در امور اداری به نفع خویش هستند که این عدم هماهنگی سبب ایجاد مشکلات و ضربه بزرگی به استان وارد می‌کند..... نمایندگان مازندران در امور اداری استان دخالت نکنند
شمال نیوز : حسن روحانی گفت : از جمله نگرایی هایی که در حال حاضر وجود دارد انتخابات نمایندگان مجلس است که در اسفند 98 در پیش رو داریم، در حال حاضر برخی نمایندگان در صدد نصب مدیران در امور اداری به نفع خویش هستند که این عدم هماهنگی سبب ایجاد مشکلات و ضربه بزرگی به استان وارد می‌کند.....(ادامه)
کاندیدهای شهرداری تهران مشخص شدند
در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر، کاندیدها شهرداری تهران مشخص شدند.(ادامه)
تعهد بهسازی و ساخت 2500 واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده توسط مازندران
محمد اسلامی استاندار مازندران به همراه جمعی از خبرنگاران، معاون عمرانی و مدیرکل بنیاد مسگن استان در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب حضور یافت، این بازدید در حالی صورت گرفت که مازندران متعهد شده ساخت و بهسازی 2 هزار و 500 واحد مسکونی در مناطق زلزله را متقبل شود.(ادامه)
سارقان پنهان ویتامین D!
هرچه وزن شما بیشتر باشد، به ویتامین D. بیشتری نیز نیاز دارید. این به دلیل آن است که اضافه وزن فراهمی زیستی ویتامین D. را کاهش می‌دهد، از این رو بدن در سالم نگه داشتن شما و پیشگیری از بیماری‌ها با مسیری دشوارتر مواجه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : جمشیدی گفت: انتقال آب از مسیر واقعی و اصلی، حق مردم نکا است و اگر به داد ما نرسند آنقدر در مسجد می‌نشینیم تا به دادمان برسند و این تهدید نظام نیست چرا که ما علاقه‌مند به نظام هستیم؛ اما آقایانی که در این تغییر مسیر دخالت دارند؛ باید از خدا و خون شهدا بترسند...... تغییر مسیر آب سد گلورد را متوقف کنید / این کار غیرکارشناسانه است/ خودمان وارد عمل شده و آن را متوقف می‌كنيم
شمال نیوز : جمشیدی گفت: انتقال آب از مسیر واقعی و اصلی، حق مردم نکا است و اگر به داد ما نرسند آنقدر در مسجد می‌نشینیم تا به دادمان برسند و این تهدید نظام نیست چرا که ما علاقه‌مند به نظام هستیم؛ اما آقایانی که در این تغییر مسیر دخالت دارند؛ باید از خدا و خون شهدا بترسند......(ادامه)
حمایت توییتری محسن رضایی از ارتش
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر خود درباره فداکاری های ارتشیان برای انقلاب اسلامی نوشت:(ادامه)
تله سیمی عامل تلف شدن یک قلاده پلنگ در بهشهر شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر گفت: تله سیمی، عامل خفگی و تلف شدن یک قلاده پلنگ در خلیل شهر بهشهر شد.(ادامه)
تاثیرات مضر بی‌خوابی بر بدن را جدی بگیرید
یک خواب خوب شبانه بسیار برای عملکرد مناسب بدن مهم بوده و موجب ایجاد یک زندگی سالم می‌شود. تصویر تاثیرات مضر بی‌خوابی بر بدن را جدی بگیرید(ادامه)
تصاویر: عجیب‌ترین تصادف زنجیره‌ای در جاده فیروزکوه
تصادف زنجیره‌ای چند ماشین در محور فیروزکوه منطقه امین آباد رخ داد.(ادامه)
ماندن در نساجی را یک افتخار می‌دانم/سکوهای وطنی دوشنبه 90 دقیقه باید نساجی را فریاد بکشد
جواد نکونام گفت: باعث افتخار من است و خیلی خوشحال می‌شوم که این همکاری ادامه پیدا کند، من جایی که خوشحال هستم با جان و دل کار می‌کنم و باعث خوشحالی من است که با نساجی ادامه بدهم.(ادامه)
دستگیری «خفاش شب» رشت/ شکایت 19 زن علیه او
در ساعات بین 14 تا 17 به مغازه هایی که در محله گلسار رشت فقط فروشنده زن داشت می رفت و با تهدید چاقو علاوه بر سرقت ، آنها را آزار و اذیت می کرد که تاکنون 19 زن علیه او شکایت کرده اند.(ادامه)
جزئیات دستگیری عضو شورای شهر در پارتی
عضو شاخص لیست امید در پارتی شبانه دستگیر شده بود!(ادامه)
جزئیات جدید از تیراندازی در کاخ پادشاه سعودی
برخی منابع شنبه شب اخباری از تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی عربستان سعودی مخابره کردند. (ادامه)
ورود مجلس به بخشنامه‌های جنجال برانگیز آخوندی
در حالی کمتر از یک هفته از واکنش غیرمنتظره رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به بخشنامه‌های جنجال برانگیز آخوندی طی ماه‌های اخیر می‌گذرد که قرار است فردا جلسه‌ای برای رسیدگی به این ماجرا در مجلس برگزار شود. (ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
توقف تغيير مسير آب سد گلورد فوريت اجرايي شود/ تغيير مسير آب سد گلورد كاري غيركارشناسانه است
نماینده اسبق مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي گفت: توقف تغيير مسير آب سد گلورد با فوريت اجرايي شود؛ در غير اين صورت اگر نسبت به توقف و تعطيلي كار اقدام نشود، خودمان وارد عمل شده و آن را متوقف مي‌كنيم.(ادامه)
مواد خوراکی مفید در حفظ سلامت کبد
کبد یک عضو مهم و کلیدی در بدن است که نقش اساسی را در سیستم گوارش بدن ایفاء می کند، از اینرو هر ساله ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) به عنوان روز جهانی کبد اعلام شده است.(ادامه)
اجتماع مردم نكا در اعتراض به تغيير مسير آب سد گلورد
مردم شهرستان نكا،دیشب در اجتماعي در اعتراض به تغيير مسير آب سد گلورد در مسجد جامع نكا گرد هم آمدند و خواهان توقف اين طرح شدند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۲ اردیبهشت
(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری
آسمان مازندران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت نیمه ابری تا ابری پیش بینی شده است.(ادامه)
آمریکا تصور می‌کند با خروج از برجام، ‌ایران دچار مشکل جدی می‌شود در حالیکه ما برای همه شرایط برنامه داشتیم و دغدغه‌ای نداریم. ما برای اداره کشور بدون برجام هم برنامه داریم اما مهم این است که مدیران پای کار باشند، بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد. شما نظام را تهدید می‌کنید، به خودتان بیایید و حد خودتان را بدانید/ اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید
آمریکا تصور می‌کند با خروج از برجام، ‌ایران دچار مشکل جدی می‌شود در حالیکه ما برای همه شرایط برنامه داشتیم و دغدغه‌ای نداریم. ما برای اداره کشور بدون برجام هم برنامه داریم اما مهم این است که مدیران پای کار باشند، بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رییس سازمان جنگلها و مراتع کشور، مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری منصوب شد. مدیر کل جدید منابع طبیعی مازندران (منطقه ساری) منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رییس سازمان جنگلها و مراتع کشور، مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری منصوب شد.(ادامه)
تصاویر/ عروسی ترکمن ها
عروسی ترکمن ها پر از رمز و راز است، مانند لباس‌های صدرنگ و هزار نقششان. آنچه امروز در میان مردم ترکمن گلستان جریان دارد، نسل به نسل و سینه به سینه نقل شده است. (ادامه)
پاسخ محسن هاشمی به حضور در شهرداری تهران
محمدعلی نجفی، شهردار منتخب شورای پنجم استعفا داده و مردم تهران در انتظار تصمیم شورا برای مدیریت شهری هستند. محسن هاشمی، خود آیا برای ورود به این صحنه آمادگی دارد؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.556 seconds.