.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
"عبداللطیف منصور" سرپرست وزارت انرژی ‌و آب دولت طالبان بر حل موضوع حق‌آبه ایران از راه گفت‌وگو و مطابقت با معاهده سال ۱۳۵۱ تاکید کرد. پیغام جدید طالبان درباره حق آبه ایران
"عبداللطیف منصور" سرپرست وزارت انرژی ‌و آب دولت طالبان بر حل موضوع حق‌آبه ایران از راه گفت‌وگو و مطابقت با معاهده سال ۱۳۵۱ تاکید کرد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است. در این روستا همه آلزایمر دارند+عکس
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است.(ادامه)
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند. زمان برگزاری اولین جشنواره قصه گویی مازندرانی " آسنی " در محمودآباد اعلام شد
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند.(ادامه)
عکس/ مزرعه لاله در روستای "اسپره خون"(خبر)
(ادامه)
خانمی که دو روز پیش توسط یک سگ بولداگ مورد حمله فجیع قرار گرفته و به شدت مجروح شده بود، از شکایت خود صرف‌نظر کرد! خانمی که سگ بولداگ به او حمله کرده بود "رضایت" داد!
خانمی که دو روز پیش توسط یک سگ بولداگ مورد حمله فجیع قرار گرفته و به شدت مجروح شده بود، از شکایت خود صرف‌نظر کرد!(ادامه)
پشت پرده دعوای خیابانی جنیفر لوپز و همسرش لو رفت
بن در حالی که قهوه یخی بزرگش را می‌نوشید، گوش به گوشش پوزخند می‌زد، در حالی که جنیفر لبخند می‌زد و با او چت می‌کرد، در حالی که یک نوشیدنی داغ کوچک حمل می‌کرد. اما بعدا یکی از افراد نزدیک به این زوج گفت:" بن همیشه از عکاس‌هایی که دنبالش راه می‌افتند و تک تک لحظات را ثبت می‌کنند متنفر است و او از عکاس‌ها کلافه بوده و نه جنیفر"(ادامه)
فرمانده سپاه قدس با بیان "برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم"، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است. برای اضمحلال کامل اسرائیل در کنار جبهه مقاومت هستیم/ جوانان فلسطینی برخی روز‌ها ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می‌دهند/ / هنوز صدا از لبنان قطع نشده؛ از یمن هم صدا بلند می‌شود که ما هم هستیم؛ از دیگر کشور‌ها هم همین طور(خبر)
فرمانده سپاه قدس با بیان "برای اضمحلال کامل اسرائیل همه کنار جبهه مقاومت هستیم"، گفت: امروز به‌برکت هدایت رهبری معظم انقلاب ‌آرزوی امام عظیم‌الشأن محقق و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.(ادامه)
ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر گیلان با دارا بودن ۴٨٠ هکتار مساحت زیرکشت و برداشت حدود ۲۲۰ تن گیاه دارویی گل گاو زبان قطب مهم تولید این محصول در کشور است. عکس/ برداشت گُل گاوزبانِ در "اِشْکِورات" گیلان(خبر)
ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر گیلان با دارا بودن ۴٨٠ هکتار مساحت زیرکشت و برداشت حدود ۲۲۰ تن گیاه دارویی گل گاو زبان قطب مهم تولید این محصول در کشور است.(ادامه)
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است. خانم بازیگر بیکار شد؟
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.(ادامه)
امروز عکسی از جلسه استیضاح وزیر صمت منتشر شد که در آن بابایی کارنامی، نماینده ساری و عضو کمیسیون اجتماعی با لباس ایران خودرو در صحن حاضر شده است. بابایی کارنامی با لباس "ایران‌ خودرو" در جلسه استیضاح وزیر صمت + عکس
امروز عکسی از جلسه استیضاح وزیر صمت منتشر شد که در آن بابایی کارنامی، نماینده ساری و عضو کمیسیون اجتماعی با لباس ایران خودرو در صحن حاضر شده است.(ادامه)
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضایی برای خانم‌ها "کتایون ریاحی" و "پانته آ بهرام" بعلت جرمِ کشف حجاب در ملا عام و انتشار تصاویر در فضای مجازی خبر داد. تشکیل پرونده قضایی برای کتایون ریاحی و پانته آ بهرام
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضایی برای خانم‌ها "کتایون ریاحی" و "پانته آ بهرام" بعلت جرمِ کشف حجاب در ملا عام و انتشار تصاویر در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)

"خلیل طریقت‌پیما" معروف به پهلوان عقاب که با بلندکردن فیل ۲ تنی نامش در کتاب گینس به ثبت رسید سرانجام در سن ۹۸ سالگی شامگاه پنجشنبه در بیمارستانی در شیراز جان را جان آفرین تقدیم کرد و جامعه ورزش کشور را به سوگ نشاند. پهلوان «خلیل عقاب» درگذشت
"خلیل طریقت‌پیما" معروف به پهلوان عقاب که با بلندکردن فیل ۲ تنی نامش در کتاب گینس به ثبت رسید سرانجام در سن ۹۸ سالگی شامگاه پنجشنبه در بیمارستانی در شیراز جان را جان آفرین تقدیم کرد و جامعه ورزش کشور را به سوگ نشاند.(ادامه)
یک "بیمار زندانی" بستری در بیمارستان گلستان اهواز اقدام به درگیری با چند نفر از کادر درمان کرد که با تلاش نیروهای حراست و مداخله به موقع مدیر بیمارستان، این درگیری خاتمه یافت. درگیری و گروگان‌گیری "بیمار زندانی" در بیمارستان
یک "بیمار زندانی" بستری در بیمارستان گلستان اهواز اقدام به درگیری با چند نفر از کادر درمان کرد که با تلاش نیروهای حراست و مداخله به موقع مدیر بیمارستان، این درگیری خاتمه یافت.(ادامه)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند.

ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال سلمانشهر با متولیان موقوفه ملکی چه بود؟ /۲ کشته و ۳ مجروح در نزاع دسته جمعی/ ردپای چند فرد نقابدار در درگیری / به خودروی نیروی انتظامی حمله کردند | کمیته ویژه حقیقت یاب تشکیل شد(خبر)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند. (ادامه)
تفاوت کم‌حجاب‌ها با کشف حجاب‌کنندگانِ هنجارشکن +عکس
نظام اسلامی از ابتدای انقلاب ضمن اینکه "حجاب کامل" را برای بانوان و مردان تعریف کرده است اما آنها را در انتخاب حجاب کامل آزاد گذاشته و کم‌حجابی هرگز مصداق جرم نیست.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه «من را قربانی کردند و در تله انداختند»، بار دیگر از سمت خود استعفا کرد. من را قربانی کردند و در تله انداختند/ "۵ میلیارد را برنمی‌گردانم"
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه «من را قربانی کردند و در تله انداختند»، بار دیگر از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی تحت عنوان "بهار در بهار" در مازندران برپا می شود. برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران
شمال نیوز : معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی تحت عنوان "بهار در بهار" در مازندران برپا می شود.(ادامه)
شمال نیوز: در دوازدهمین روز ماه مبارک رمضان ؛ پدر شهید علی شفیعی خورشیدی" به فرزند شهیدش پیوست . " پدر شهید علی شفیعی خورشیدی" به فرزند شهیدش پیوست
شمال نیوز: در دوازدهمین روز ماه مبارک رمضان ؛ پدر شهید علی شفیعی خورشیدی" به فرزند شهیدش پیوست .(ادامه)
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد. تاسیس"انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران"
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد.(ادامه)
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟ "یوسف نوری" عزل می‌شود؟!
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟(ادامه)
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری " از مستشاران نظامی و افسران پاکباخته سپاه در حمله جنایتکارانه سحرگاه امروز ( جمعه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق سوریه خبر داد. شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری " از مستشاران نظامی و افسران پاکباخته سپاه در حمله جنایتکارانه سحرگاه امروز ( جمعه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق سوریه خبر داد.(ادامه)
۵ غايب "استقلال" مقابل ذوب آهن
۵ بازیکن استقلال دیدار با ذوب آهن را از دست دادند.(ادامه)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و  شعاری است.

تلخ؛ اما...(يادداشت)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و شعاری است. (ادامه)
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می کنیم برای این که ۱۰ جمله پیشنهادی"عصر ایران" به امام جمعه لاهیجان
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می کنیم برای این که(ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند.  حضور در جنگ اوکراین را رد می‌کنیم / نظام اسلامی، جمهوری اسلامی است نه جمهوری باید آسیب ببیند نه اسلامی / منظور دشمن از دگرگونی تغییر هویت جمهوری اسلامی است/ همه موظفند "امیدآفرینی" کنند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند. (ادامه)
"مارمه" یا "مادرمه" سنت و آیین خاص در مازندران که در لحظه تحویل سال نو اجرا می شود که تداوم برکت و شادابی در سال پیش رو به عنوان هدف "مارمه لینگ" (کسی که رسم مارمه را اجرا می کند) است. "مادر مِه" سنت دیرینه آغاز بهار در مازندران(يادداشت)
"مارمه" یا "مادرمه" سنت و آیین خاص در مازندران که در لحظه تحویل سال نو اجرا می شود که تداوم برکت و شادابی در سال پیش رو به عنوان هدف "مارمه لینگ" (کسی که رسم مارمه را اجرا می کند) است.(ادامه)
کلاف «جنسیت» حقیقی بانوی اول فرانسه پیچیده‌ تر شد
بریژیت ماکرون، بانوی اول فرانسه، در سال ۲۰۲۱ پرونده ای را علیه دو زن که ویدئویی در یوتیوب با عنوان "بریژیت ماکرون یک مرد است" بارگذاری کردند، تشکیل داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.418 seconds.