.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عامل قتل عام 5 عضو یک خانواده دستگیر شد/ پای کارگر افغانی در میان است
تنها بازمانده خانواده تویسرکانی خبر از دستگیری عامل قتل عام خانواده خود داد. (ادامه)
ارزانی طلا و ارز در اولین روز هفته +قیمت‌ها
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۸۰ تومان است.(ادامه)
رضایی :پیشنهاد انحلال شورای اسلامی شهر ساری
فرماندار ساری گفت: پیشنهاد انحلال شورای اسلامی شهر ساری به هیات حل اختلاف مازندران ارسال شده است.(ادامه)
روحانی: تعداد شهرهای قرمز کرونایی به صفر رسید
رییس جمهوری با یادآوری شعار "جمع نشویم تا کم نشویم"، اظهار داشت: در دو ماه اخیر مردم، کسبه، اصناف، حمل و نقل عمومی و خانواده‌ها خیلی همکاری کردند. اول آذر خیلی نگران بودیم و ۱۶۰ شهر ما قرمز بود ولی الان تعداد شهرهای قرمز ما صفر است و شهر قرمزی نداریم این به دلیل همت و بزرگواری مردم عزیز است.(ادامه)
۵ نکته AFC از فینال آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ۵ نکته قابل توجه از دیدار امروز پرسپولیس با اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پرداخت.(ادامه)
بیماران کلیوی بیشتر مراقب باشند
فوق تخصص بیماری‌های کلیه گفت: بیماران پیوند کلیه، دیالیزی و مزمن کلیه بیشتر در معرض خطر بیماری‌های عفونی مخصوصاً کرونا قرار می‌گیرند.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی بانکی چند؟
قیمت فروش یورو ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت خرید ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.(ادامه)
عکس/ دیدار پژمان منتظری و عادل فردوسی‌پور در قطر
عادل فردوسی‌پور با دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گزارش بازی فینال لیگ قهرمانان به قطر رفته است. او در جریان این دیدار با پژمان منتظری، لژیونر ایرانی که در حال حاضر در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند دیدار کرد.(ادامه)
مازندران نارنجی پوش شد/نقش ۵۱ درصدی دورهمی ها در ابتلای کرونا
درحالی وضعیت شهرستان‌های مازندران نارنجی شد که کارشناسان بهداشت و درمان با تاکید بر لزوم پرهیز از دورهمی های شب یلدا نقش آن را در انتقال ویروس کرونا موثر می‌دانند.(ادامه)
جزئیات نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش چگونگی برگزاری امتحانات نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را در تمامی دوره‌های تحصیلی تشریح کرد.(ادامه)
احتمال ریزش سنگ از کوه در جاده‌های مازندران
با توجه به بارش برف و باران که از دیشب در جاده‌های مازندران آغاز شده است احتمال ریزش سنگ از کوه وجود دارد.(ادامه)
تازه ترین آمار کرونا+جدول
طبق آخرین آمار جهانی کشور هند در شب گذشته با ثبت ۲۶ هزار و ۹۹۱ مبتلای جدید از شمار ۱۰ میلیون مبتلا عبور کرد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های کرونایی برای خودرو‌ها در شب یلدا
تردد خودرو‌ها در استان مازندران از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد امشب و فردا یکشنبه ۳۰ آذر ماه ممنوع است.(ادامه)
میلیونی شدن اینستاگرام فارسی AFC با عادل فردوسی‌پور
اینستاگرام ای‌اف‌سی فارسی که قرار است فینال آسیا فردا از آن به شکل زنده پخش شود یک میلیونی شد.دلیل افزایش شدید فالوور‌های این صفحه، اعلام شدن خبر حضور عادل فردوسی‌پور به‌عنوان گزارشگر این مسابقه بود.(ادامه)
پرداخت وام به صاحبان سهام عدالت +جزئیات
از هفته آینده بانک‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را بابت وام با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت سه ساله پرداخت می‌کنند. با توجه به ارزش ۱۳ میلیونی سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی دارندگان این برگه‌های سهام عدالت تا ۶٫۵ میلیون تومان می‌توانند وام دریافت کنند.(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای فینال
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به ترکیب ایده آل خود برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. با این حال دست سرمربی این تیم روی نیمکت چندان پر نیست.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۲۹ آذر
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۹ آذر را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.... مهرداد لاهوتی: لاریجانی کنار نرفته است/ بزرگان دو جناح باید از لاریجانی بخواهند تا او نامزد شود !
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود....(ادامه)
تست هوش/ زیر ۳۰ ثانیه خودرو را از مسیر درست خارج کنید
به تصویر زیر توجه کنید؛ آیا میتوانید زیر ۳۰ ثانیه مسیر خروج خودرو را پیدا کنید؟ (ادامه)
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران برآورد کرده است که دستکم ۳۰ درصد مشترکان این استان مشمول طرح آب امید شوند.

۳۰ درصد مشترکان مازندران مشمول طرح آب امید می‌شوند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران برآورد کرده است که دستکم ۳۰ درصد مشترکان این استان مشمول طرح آب امید شوند. (ادامه)
تخفیف صد درصدی بهای برق برای ۲۰ درصد مشترکان
۲۰ درصد مشترکان برق مازندران کم مصرف هستند و از مزیت طرح برق امید می‌توانند بهره‌مند شوند.(ادامه)
پیام کالدرون به پرسپولیس در آستانه فینال
سرمربی آرژانتینی پیشین پرسپولیس با انتشار پیامی شاگردانش را «قهرمان» خطاب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : محمد اسلامی با عنوان اینکه مازندران در بخش کریدور شرقی و شمال - جنوبی، حمل و نقل دریایی سهم قابل ملاحظه‌ای دارد، افزود: بندرامیرآباد یک نقطه حمل و نقل ترکیبی محسوب می‌شود و این بندر به خط و اسکله رو- رو متصل شده است .... آزادراه ساحلی در مازندران احداث می شود / آزادراه قائم شهر به شرق مازندران متصل می شود
شمال نیوز : محمد اسلامی با عنوان اینکه مازندران در بخش کریدور شرقی و شمال - جنوبی، حمل و نقل دریایی سهم قابل ملاحظه‌ای دارد، افزود: بندرامیرآباد یک نقطه حمل و نقل ترکیبی محسوب می‌شود و این بندر به خط و اسکله رو- رو متصل شده است ....(ادامه)
کاهش ۱۵ درصدی مسمومیت باقرص برنج در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هشت ماهه سال جاری ۴۶ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشت. (ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش بود در اقدامی سنجیده و  ارزشمند، طی نامه‌ای رسمی در تاریخ دوم مهرماه 99 «دستورالعمل طرح ملی پویش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان» را به مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور، ابلاغ کرد. آموزش و پرورش مازندران در شرایطی بخشنامه وزیر را ابلاغ نمی کند که بسیاری از خانواده‌هایی که عزیزان خود را در پیش‌دبستانی در مدارس دولتی ثبت‌نام می‌کنند، کارگر و اقشار کم‌درآمدی هستند که در ده ماهه اخیر و در پی شیوع کرونا و چالش‎های ....(خبر)
محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش بود در اقدامی سنجیده و ارزشمند، طی نامه‌ای رسمی در تاریخ دوم مهرماه 99 «دستورالعمل طرح ملی پویش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان» را به مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور، ابلاغ کرد.(ادامه)
اولین تصویر از واکسن کرونای ایرانی +عکس
نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام: تصویر اولین سری واکسن ایرانی کرونا تولید شده و برای تست انسانی در شرکت شفا فارمد ستاد اجرایی فرمان امام آماده‌ایم. برای تست انسانی واکسن و شکست کرونا به یاری خدا و به همت و تلاش جهادی جوانان دانشمند ایران اسلامی.(ادامه)
پیش بینی باران در آخرین روز‌های پاییزی مازندران
هوای مازندران امروز ابری گاهی با بارندگی، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس/جای هواداران پرسپولیس در فینال خالی نیست!
ماکت هواداری باشگاه پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه الجنوب برای دیدار فینال آسیا قرار گرفت.(ادامه)
محافظ قمی شهید سردار سلیمانی +عکس
یکی از همراهان آن شب سردار سلیمانی، شهید شهروز مظفری‌نیا سرتیم حفاظت او بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.