.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مراسم رژه ارتش آغاز شد
مراسم رژه خدمت ارتش صبح امروز با حضور فرماندهان عالی رتبه ارتش آغاز شد.(ادامه)
وصیت معنادار سردار سلیمانی به روایت دخترش
زینب سلیمانی، بخشی از وصیت‌نامه پدرشان را در ارتباط با مردم و نیروی مسلح در توئیتر بازنشر کرد.(ادامه)
عکس زیرخاکی مرحوم‌داوود رشیدی و‌همسرش
عکسی قدیمی از مرحوم داوود رشیدی و همسرشون احترام ارجمند. (ادامه)
اتاق کار شهید حاج قاسم سلیمانی +عکس
تصویری تازه منتشر شده از حضور حاج قاسم سلیمانی در مناطق مبارزه علیه تروریست‌ها را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
رئیس ستاد ارتش با تاکید بر اینکه پادگان‌ها سالم‌ترین محیط در سطح شهر هستند، گفت: همه بخش‌های پادگان‌های ارتش روزانه چندین مرتبه ضد عفونی و همه کارکنان حین ورود و خروج کنترل می‌شوند. ۱۲۰ پایور و ۴۰ سرباز به کرونا مبتلا شدند
رئیس ستاد ارتش با تاکید بر اینکه پادگان‌ها سالم‌ترین محیط در سطح شهر هستند، گفت: همه بخش‌های پادگان‌های ارتش روزانه چندین مرتبه ضد عفونی و همه کارکنان حین ورود و خروج کنترل می‌شوند.(ادامه)
احمد مهرانفر، بازیگر نقش ارسطو در پایتخت پدر شد
فرزند احمد مهرانفر امروز به دنیا آمد. (ادامه)
آخرین آمار از ابتلا و مرگ با کرونا در جهان
دو میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۲۳ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۵۴۷ هزار و ۵۸۹ نفر بهبود یافته اند.(ادامه)
برای مبارزه با ویروس کرونا، باید در خانه بمانیم و همین موجب ایجاد تغییراتی در نحوۀ زندگی ما در کنار فرزندانمان می‌شود. چگونه فرزندمان را در قرنطینه فعال نگه داریم
برای مبارزه با ویروس کرونا، باید در خانه بمانیم و همین موجب ایجاد تغییراتی در نحوۀ زندگی ما در کنار فرزندانمان می‌شود. (ادامه)

 هر چند بازار خرید و فروش خودرو با رکودی قابل توجه روبروست، اما  قیمت پراید در فضای مجازی با افزایش قیمت رو به رو شده است. پراید دوباره گران شد
هر چند بازار خرید و فروش خودرو با رکودی قابل توجه روبروست، اما قیمت پراید در فضای مجازی با افزایش قیمت رو به رو شده است.(ادامه)
چگونگی واریز وام یک میلیون تومانی برای سرپرستان فاقد سیم‌کارت
تسنیم : سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: کل کسانی که از سرپرستان خانوار سیم کارت ندارند ۲.۵ میلیون نفر هستند. به احتمال خیلی زیاد ما برای یکی دیگر از اعضای خانواده که تلفن و سیم کارت دارند پیامک ارسال می کنیم و واریزی سرپرست برای آنها صورت می‌گیرد.(ادامه)
۴ شرط لازم برای بازگشایی صنوف چیست؟
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه طبق آخرین یافته‌‌های جهان، ۴ شرط برای بازگشایی اصناف و راه‌‌اندازی فعالیت‌‌های اقتصادی لازم است، این شروط را تشریح کرد.(ادامه)
کنایه علی مطهری به کدخدایی: عذاب وجدان ردصلاحیت‌ها را دارید؟
علی مطهری به انتقاد سخنگوی شورای نگهبان از اقدام مجلس برای اصلاح قانون انتخابات واکنش نشان داد.(ادامه)
جدول نام ژل و محلول‌های ضدعفونی غیرمجاز
تسنیم نوشت: اداره کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو لیست ژل و محلول‌های ضدعفونی غیرمجاز را اعلام کرد.(ادامه)
اعلام نهایی نتیجه بررسی انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام نتیجه نهایی بررسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی این شورا در هفته آینده خبر داد. (ادامه)
روحانی: امسال با 2 ویروس کرونا و تحریم سال سختی است
رییس‌جمهور گفت: امسال سال سختی است؛ هم با ویروس تحریم و هم ویروس کرونا در جنگ هستیم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که سختی مردم را بکاهیم.(ادامه)

معاون کل وزارت بهداشت گفت: در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده امکان تولید واکسن ویروس کرونا وجود ندارد و این ویروس در پاییز آینده احتمالا به اوج می‌رسد و در کنار آن ویروس آنفلوآنزا نیز پس از ۱۱ سال به پیک خواهد رسید. کرونا احتمالا در پاییز اوج می‌گیرد / آنفلوآنزا نیز پس از ۱۱ سال به پیک خواهد رسید / در بهترین حالت، تولید و توزیع واکسن و داروی کرونا ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد / کرونا در هوای ۵ الی ۱۲ درجه و رطوبت ۴۰ تا ۷۰ درجه رشد می‌کند؛ در ویروس حساسیت به گرما دیده نشده(خبر)
معاون کل وزارت بهداشت گفت: در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده امکان تولید واکسن ویروس کرونا وجود ندارد و این ویروس در پاییز آینده احتمالا به اوج می‌رسد و در کنار آن ویروس آنفلوآنزا نیز پس از ۱۱ سال به پیک خواهد رسید. (ادامه)
خودروی "تیبا 2 پلاس" به خیابان آمد (+عکس و مشخصات)
با توجه به اینکه این خودرو به تازگی عرضه شده هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت رسمی آن در دسترس نیست و باید منتظر باشیم و ببینید بعد از فعالیت بازار خودرو تیبا 2 پلاس با چه قیمتی در بازار آزاد عرضه خواهد شد. (ادامه)
عکس دیده نشده از رهبر انقلاب و سردار قاآنی
تصویر ویژه از رهبرمعظم انقلاب و سردار قاآنی در دوران دفاع مقدس را ببینید.(ادامه)
نمودار شیوع کرونا در ایران طی یک ماه اخیر
(ادامه)
تحقیقات جدید دانشمندان نشان داده است اگر یک فرد مبتلا به بیماری کووید-۱۹ باشد و عطسه کند، قطرات تنفسی وی تا فاصله ۲۷ فوتی (۸.۲ متر) پخش خواهند شد. از افراد مبتلا به کرونا ۸ متر فاصله بگیرید
تحقیقات جدید دانشمندان نشان داده است اگر یک فرد مبتلا به بیماری کووید-۱۹ باشد و عطسه کند، قطرات تنفسی وی تا فاصله ۲۷ فوتی (۸.۲ متر) پخش خواهند شد.(ادامه)

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماری کووید-۱۹ در کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. ثبت ۱۶۰۶ مورد جدید/ مجموع مبتلایان به ۷۷۹۹۵ نفر رسید/ افزایش جانباختگان به ۴۸۶۹ نفر/ ۵۲۲۲۹ نفر بهبود یافتند
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماری کووید-۱۹ در کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. (ادامه)
شمال نیوز:  سد شهیدرجایی ساری که چشم امید کشاورزان مازندران به آن دوخته شده برای ششمین بار امروز سرریز کرد. سد شهید رجایی برای ششمین بار سرریز شد
شمال نیوز: سد شهیدرجایی ساری که چشم امید کشاورزان مازندران به آن دوخته شده برای ششمین بار امروز سرریز کرد. (ادامه)
باد و طوفان در راه مازندران
شمال نیوز: هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.(ادامه)
وقف جانی دوباره به بیماران کرونایی بخشید
شمال نیوز: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل ۴ دستگاه تنفس مصنوعی برای بیمارستان‌های این شهرستان خریداری کرد.(ادامه)
هشدار پلیس فتا مازندران راجع به دریافت وام یک میلیونی
شمال نیوز: شهروندان برای دریافت وام یک میلیون تومانی حمایتی کرونا، نیاز به ثبت نام در هیچ وب سایتی را ندارند.(ادامه)
هزینه قبوض گاز یکجا دریافت نمی‌شود
شمال نیوز: مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مصوبه‌ای برای دریافت قبوض معوقه گاز به صورت یک‌جا، صادر نشده است.(ادامه)
۱۲ نکته برای مدیریت پسماندها در روزهای کرونایی
هر چند که زمین این روزهای بهاری به دلیل خانه‌نشینی و قرنطینه افراد نفسی تازه می‌کند اما شیوع بیماری، تولید پسماندهای عفونی و پلاستیکی را افزایش داده است. با رعایت برخی نکات مهم اما بسیار ساده می‌توان تولید این‌گونه پسماندها را مدیریت کرد.(ادامه)
پلمب مطب دندانپزشک قلابی در بابل
دندانپزشک قلابی که با مدرک دیپلم بیماران را ویزیت می کرد در بابل شناسایی و مطب وی پلمب شد.(ادامه)
رئیس سازمان صمت مازندران : مردم نگران کمبود کالا نباشند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تخصیص و جذب اقلام اساسی تنظیم بازار ویژه ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: تمامی این کالاها تامین شده و هیچگونه نگرانی برای تامین کالاهای مورد نیاز ماه رمضان وجود ندارد. (ادامه)
سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های سوخت افزایش یافت
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سقف ذخیره سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش پیدا کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.