.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اینفوگرافی/ مراقبت‌های خانگی بعد از پیاده‌روی اربعین
اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با مراقبت‌های خانگی بعد از پیاده‌روی اربعین آشنا کند.(ادامه)
عکس/ یکتا ناصر در سریال «با من بمان»
رضا مولایی با انتشار این عکس نوشت: یادی از مجموعه؛ با من بمان؛ به کارگردانی؛حمید لبخنده عزیز سال تولید؛۱۳۸۰ کاری پر از خاطرات شیرین درکنار بهترینها (ادامه)
رختکن پرسپولیس بعد از برد مقابل پیکان +عکس
تیم پرسپولیس در جریان هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر موفق به شکست پیکان شد. این برد برای قرمزهای پایتخت شیرینی خاصی داشت. چراکه بعد از دو شکست متوالی بدست آمد.(ادامه)
به دوش کشیدن مادر برای زیارت اربعین +عکس
فیلمی از یک جوان در مسیر کربلا منتشر شده است که این جوان، مادر پیرش را به دوش گرفته و طی طریق می‌کند.(ادامه)
طرح جدید پیش فروش ایران خودرو ویژه ۳۰ مهر + شرایط
شرایط پیش‌فروش عادی شرکت ایران‌خودرو از ساعت ۱۱ صبح فردا سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۳۰ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد. (ادامه)
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.(ادامه)

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: امارات از عربستان و آمریکا دوری کرده و روابط خود را با ایران اصلاح و 700 میلیون دلار از پول های بلوکه شده ایران را آزاد کرده است. ۷۰۰ میلیون دلار از پول های بلوکه شده ایران آزاد شد
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: امارات از عربستان و آمریکا دوری کرده و روابط خود را با ایران اصلاح و 700 میلیون دلار از پول های بلوکه شده ایران را آزاد کرده است.(ادامه)
تصویری از فرزند سیدحسن نصرالله در موکب اربعین
مشرق نوشت: سیدجواد ‎نصرالله فرزند ارشد دبیرکل حزب الله لبنان، ساده و بی تکلف در موکبی در حاشیه طریق الحسین خوابیده است. ‏نفر اول در تصویر سیدجواد ‎نصرالله می‌باشد. (ادامه)

انتقال آب خزر به سمنان برای ایران از انفجار چرنوبیل شوروی سابق و یا انفجار مخازن مواد شیمیایی شرکت بوپال هند خطرناک‌تر است اما بناست قراردادهایی منعقد شود و در پی آن صنایع بزرگ و سنگین آب‌بر در سمنان مستقر شوند. "انتقال آب خزر به سمنان" برای ایران از انفجار چرنوبیل خطرناک‌تر است/ سرنوشت دریاچه ارومیه در انتظار خزر
انتقال آب خزر به سمنان برای ایران از انفجار چرنوبیل شوروی سابق و یا انفجار مخازن مواد شیمیایی شرکت بوپال هند خطرناک‌تر است اما بناست قراردادهایی منعقد شود و در پی آن صنایع بزرگ و سنگین آب‌بر در سمنان مستقر شوند. (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی ازسوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران محمد جونیان کارشناس هنری وکارگردا ن و بازیگر تئاتر استان بعنوان دبیر چهارمین جشنواره کشوری ... محمد جونیان دبیر جشنواره سراسری نمایش های " سیاه بازی " شد
شمال نیوز: طی حکمی ازسوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران محمد جونیان کارشناس هنری وکارگردا ن و بازیگر تئاتر استان بعنوان دبیر چهارمین جشنواره کشوری ...(ادامه)

فرمانده کل سپاه در پاسخ به ابراز محبت مردم و مسئولان از اقدام سپاه در بازداشت مدیر آمد نیوز، پیام تشکرآمیزی صادر کرد و نوشت که با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، سرویس های اطلاعاتی استکباری غافلگیر شده اند.
سردار سلامی: بازداشت سرشبکه آمدنیوز موجب غافلگیری سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه شد
فرمانده کل سپاه در پاسخ به ابراز محبت مردم و مسئولان از اقدام سپاه در بازداشت مدیر آمد نیوز، پیام تشکرآمیزی صادر کرد و نوشت که با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، سرویس های اطلاعاتی استکباری غافلگیر شده اند. (ادامه)
برف و باران در راه است/ کاهش 8 درجه ای دما در شمال کشور
صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی از بارش برف و باران در هفته ای جاری در کشور خبر داد و گفت: دمای هوای شهرهای شمالی تا 8 درجه کاهش می یابد و در شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش برف را خواهیم داشت.(ادامه)
عکس/ صورت پوشیده عراقچی در مسیر راهپیمایی اربعین
(ادامه)
محرومیت خلیل زاده تعلیقی شد
با اعلام کمیته استیناف محرومیت شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس به حالت تعلیق در آمد و این بازیکن می‌تواند برای تیمش امروز مقابل پیکان به میدان برود.(ادامه)
ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی
مسؤول موکب شهدا سوادکوه و سوادکوه شمالی از ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی خبر داد.(ادامه)
بنزین سوپر نایاب شد
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اقدام به صادرات بنزین سوپر کرده است و به مصرف‌کنندگان بنزین سوپر در داخل کشور پیشنهاد می‌کند به جای بنزین سوپر از بنزین یورو 4 و 5 استفاده کنند.(ادامه)
عکس/ فرزند سید حسن نصرالله در موکب اربعین
(ادامه)
ترکیب احتمالی نساجی در برابر تراکتور
نساجی با ۷ غایب به دیدار تراکتور خواهد رفت؛ محمد قاضی، مهرداد کفشگری، محمدجواد جلالی و محمدحسین باباگلی کارت‌شان صادر نشده و علی‌اصغر عاشوری، محمدمهدی نظری و میلاد سرلک نیز به‌دلیل مصدومیت به بازی نخواهند رسید.(ادامه)
توافق ۴۰۰‌ میلیونی استقلال و سایپا بر سر دشتی
دو باشگاه استقلال و سایپا برای پرداخت پول رضایت‌نامه علی دشتی به توافق رسیده‌اند.(ادامه)
جدول/ قیمت خودرو‌های داخلی در بازار
(ادامه)
نوشیدن چای موجب بهبود سلامت مغز می‌شود
مطالعات نشان می دهد ترکیبات موجود در چای می تواند با حفظ توانایی های شناختی و پیشگیری از زوال شناختی مرتبط باشد.(ادامه)
کارت بازی ۴ بازیکن نساجی صادر نشد/نساجی با ۷ غایب در برابر تراکتور
مدیران باشگاه نساجی که قول داده بودند تا پیش از بازی این تیم در برابر تراکتور کارت بازی ۴ بازیکن تیم‌شان «مهرداد کفشگری، محمد قاضی، محمدجواد جلالی و محمدحسین باباگلی» را بگیرند اما موفق به این امر نشدند.(ادامه)
ثبت دمای زیر ۱۰ درجه در ۵ منطقه مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان ان بلده با کمینه دمای ۶.۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان در صبح یکشنبه بوده است گفت: پنج منطقه استان دمای زیر ۱۰ درجه را تجربه کردند.(ادامه)
قیمت طلا،دلار،سکه و انواع ارز امروز ۹۸/۰۷/۲۸
(ادامه)
استقلال با ۳ غایب به مصاف سایپا می‌رود
تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته هفتم لیگ برتر، با سه غایب به مصاف سایپا خواهد رفت.(ادامه)
افزایش حقوق و عیدی سال ۹۹ کارمندان چقدر؟ + سند
سازمان برنامه و بودجه در ضوابط مالی ناظر بر بودجه سال ۹۹ میزان افزایش حقوق و عیدی کارکنان دولت را پیشنهاد کرد.(ادامه)
جدول/ کاهش ارزش ۱۱ ارز در بازار بین بانکی
ارزش ۴۷ ارز از سوی بانک مرکزی درحالی اعلام شد که نرخ ۲۹ ارز روند صعودی، ارزش ۱۱ ارز روند نزولی و ۷ ارز از جمله دلار آمریکا بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند.(ادامه)
ترافیک سنگین در جاده هراز /ورود تریلر و کامیون ممنوع
رییس پلیس راه مازندران گفت:هم اکنون ترافیک در جاده هراز مسیر شمال به جنوب سنگین گزارش شده است. (ادامه)
رفع بوی بد دهان با طب سنتی
یک متخصص طب سنتی گفت: بوی بد دهان در طب سنتی عللی مختلف دارد که با توجه به علت موثر در ایجاد بوی بد دهان می‌توان درمان لازم را انجام داد.(ادامه)
شمال نیوز : این مصوبه ارزشمند در حالی برای استان گیلان رقم خورد که استان مازندران همچنان اندر خم یک کوچه برای تحقق ایجاد منطقه آزاد تجاری در هیئت دولت است ..... از گسترش۲۰۰۰ هکتاری محدوده منطقه تجاری انزلی تا آروزی منطقه آزاد سه لکه ای در مازندران !!!
شمال نیوز : این مصوبه ارزشمند در حالی برای استان گیلان رقم خورد که استان مازندران همچنان اندر خم یک کوچه برای تحقق ایجاد منطقه آزاد تجاری در هیئت دولت است .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.