.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دایی، سکانداراداره بهزیستی شهرستان نکا شد
رمضانعلی دائی کمیشانی رئیس بهزیستی شهرستان نکا شد.(ادامه)
تحویل بنزین فقط با کارت سوخت
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود.(ادامه)
معاون استاندار مازندران: صادرات برنج در مازندارن آغاز شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به تولید ۴۰ درصد برنج در استان از آغاز صادرات این محصول خبر داد.(ادامه)
تنها طلای ایران بر گردن یک مازندرانی / کامران قاسم‌پور طلایی شد
تیم ایران با کسب یک مدال طلای کامران قاسم‌پور و 4 مدال برنز به عنوان سومی رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان در رومانی دست یافت.(ادامه)
2 استقلالی که شفر را امیدوار کردند
سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد دو بازیکن تیمش ابراز رضایت کرد.(ادامه)
درمان کم کاری تیروئید با طب سنتی
برای اینکه کم کاری تیروئیدتان را درمان کنید این مقاله را بشناسید تا با گیاه مورد نظر آشنا شوید.(ادامه)
قیمت سکه، قیمت طلا، قیمت دلار امروز ۲۸ آبان ۹۷
قیمت سکه، قیمت طلا، قیمت دلار امروز ۲۸ آبان ۹۷ را مشاهده می نمایید.(ادامه)
قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول
(ادامه)
ساعت ۱۲ شب با دبیر هیات بوکس مازندران تماس گرفته شد تا به اعضای مجمع بگویند برای جلسه فوق العاده در ساری حضور بهم نرسانند، این به معنای لغو برگزاری مجمعی بود که برای پاسخگویی به سوالات اعضای مجمع از رئیس هیات بوکس مازندران تشکیل داده شد!!! ‍ چرا مجمع فوق العاده بوکس مازندران برگزار نشد؟
ساعت ۱۲ شب با دبیر هیات بوکس مازندران تماس گرفته شد تا به اعضای مجمع بگویند برای جلسه فوق العاده در ساری حضور بهم نرسانند، این به معنای لغو برگزاری مجمعی بود که برای پاسخگویی به سوالات اعضای مجمع از رئیس هیات بوکس مازندران تشکیل داده شد!!!(ادامه)
بلیت‌ دیدار پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه عرضه می‌شود
بلیت بازی پرسپولیس برابر پیکان، علاوه بر فروش بصورت الکترونیکی، در ورزشگاه آزادی نیز فروخته می شود.(ادامه)
عکس دیده نشده از قدیمی‌ترین ماشین ساخت ایران!
ژیان ماشینی که در گذشته خیلی تو بورس بود! این مدل ژیان در ایران ساخته و حتی به کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس صادر میشد!(ادامه)
خودروهای ۷۰ تا ۱۰۰میلیونی بازار تهران +جدول
(ادامه)
امسال اپیدمی آنفلوآنزا در مازندران نداریم/ آشنایی با علائم آنفلوآنزا
مدیر گروه بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت مازندران با تأکید بر اینکه امسال اپیدمی آنفلوآنزا در مازندران نداریم، گفت: مواردی که به‌صورت مشاهده می‌شود به‌صورت تک‌‌گیر است.(ادامه)
تمدید مهلت نسخه‌های فارسی تلگرام تا آذرماه
کاهش تعرفه،‌ اختصاص دیتاسنتر، اینترنت رایگان و وام پنج میلیارد تومانی از جمله این حمایت‌ها بود. این حمایت‌ها برای طرح پیام‌رسان‌های داخلی محیا بود البته بعضی نخواستند از آن استفاده کنند و یا استطاعت مالی داشتند.(ادامه)
توزیع بیش از ۱۴۰ هزار تن بذر کلزا در مازندران
تاکنون ۱۴۲ تن بذر کلزا به مازندران حمل و ۱۴۰ هزار و ۵۶۸ کیلوگرم بین کشاورزان استان توزیع شد.(ادامه)
نوشیدنی ویژه آغاز روز!
ترکیب آب گرم و آبلیمو یک تقویت کننده طبیعی عالی برای افزایش سطوح انرژی است. این نوشیدنی آب و اکسیژن را در اختیار بدن قرار می دهد و موجب احساس شادابی و سرزندگی می شود.(ادامه)
همایش ملی برنج در ساری آغاز شد/ سرانه ۳۵ کیلوگرمی مصرف برنج
هجدهمین همایش ملی برنج با حضور کارشناسان و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در دانشگاه علوم کشاورزی ساری آغاز به کار کرد.(ادامه)
عکس: صحنه‌ای عجیب در یک نانوایی
پس از گرانی‌های اخیر در حوزه‌های مختلف یک کاربر فضای مجازی عکس طنز زیر را از بستن فرچه و چاقو با زنجیر و قفل در یک نانوایی منتشر کرد و نوشت: هزینه امنیت چندبرابر از خود جنس شده!(ادامه)
پای منصوریان در کفش استقلال!
ذوبی‌ها در راستای تقویت خود به دنبال جذب هافبک ازبکستانی هستند.(ادامه)
برخی جاده‌های مازندران مه گرفته، بارانی ولغزنده
رئیس پلیس راه مازندران صبح امروز از مه گرفتگی، بارش باران و لغزنده بودن برخی جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
نیروگاه نکا / تلاش خالصانه در تعمیرات میاندوره ای واحد یک بخار (خبر)
(ادامه)
آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار امروز +جدول
(ادامه)
عکس/ بچه داری شاهرخ استخری!
شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: تصمیم مجموعه مدیران تصمیم‌گیر در وزارت کشور و دولت به دلیل خاص، انتخاب استاندار مازندران غیربومی است. معرفی استاندار جدید تا پایان هفته/ استاندار مازندران غیربومی است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: تصمیم مجموعه مدیران تصمیم‌گیر در وزارت کشور و دولت به دلیل خاص، انتخاب استاندار مازندران غیربومی است.(ادامه)
اختلافات اعضای شورای شهر قائم‌شهر به خیابان‌ها کشیده شد+تصاویر
آنقدر اختلافات میان اعضای شورا بالا گرفته که طی دو هفته اخیر به اذعان یکی از اعضای شورا جلسات این شورا برگزار نمی‌شود، حتی این اختلافات را نیز به سطح خیابان‌های شهر کشانده‌اند.(ادامه)
شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی، استاندار می‌شود؟ دیروز عضو کمیته رایزنی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گزینه‌های این شورا را برای استانداری خراسان رضوی اعلام کرد. مولاوردی استاندار می‌شود؟
شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی، استاندار می‌شود؟ دیروز عضو کمیته رایزنی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گزینه‌های این شورا را برای استانداری خراسان رضوی اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : از سویی تعداد زیادی از این 45 نفر بالای 15 سال سابقه کاری داشته و حتی دو نفر در مرز بازنشستگی قرار دارند که لغو قرارداد کار موقت آنها و تنزل خدمتی به شرکتی به هیچ وجه به صلاح نمی باشد و سایر نیروها را بی انگیزه خواهد کرد ..... تنزل خدمتی 45 نیروی شرکت غله منطقه 2 ظلم بزرگ و سکوت مسئولان !
شمال نیوز : از سویی تعداد زیادی از این 45 نفر بالای 15 سال سابقه کاری داشته و حتی دو نفر در مرز بازنشستگی قرار دارند که لغو قرارداد کار موقت آنها و تنزل خدمتی به شرکتی به هیچ وجه به صلاح نمی باشد و سایر نیروها را بی انگیزه خواهد کرد .....(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه و قیمت امروز ۹۷/۰۸/۲۸
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران به ۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید.(ادامه)
30 دقیقه طلایی برای سلامتی!
بیماری قلبی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در جهان است و پژوهش ها نشان داده اند که تنها 30 دقیقه پیاده‌روی در روز می تواند خطر آن را به میزان 40 درصد کاهش دهد.(ادامه)
از داخل باشگاه می‌خواهند شفر را برکنار کنند
علی فتح‌الله‌زاده اعتقاد دارد از داخل باشگاه استقلال عده‌ای دوست ندارند شفر به کارش با تیم ادامه دهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.