.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مرگ ۲۴ نفر براثر گازگرفتگی امسال در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۲۴ نفر براثر گازگرفتگی امسال در استان خبر داد.(ادامه)
آیا مکمل‌های ویتامین E سالم هستند یا زیان‌بار؟
در طول سال‌ها، سازندگان مکمل‌ها و برخی از پژوهشگران پیش‌بینی کردند که ویتامین E. می‌تواند به پیشگیری از سرطان، بیماری قلبی، بیماری آلزایمر و نیز حفظ قدرت بینایی و شادابی پوست کمک کند. این امید‌ها و شایعات باعث شد که فروش مکمل‌های ویتامین E. اوج بگیرد. اما این پژوهش‌ها واقعا چه چیزی را نشان می‌دهند؟(ادامه)
عکس/ ماسوله سفید پوش شد
بارش سنگین برف، روستای تاریخی ماسوله را سپیدپوش کرد. (ادامه)
شمال نیوز : روح‌الله جمعه‌ای، فعال رسانه‌ای و مشاور وزیر کشور هم بر این موضوع صحه گذاشت. او در حساب توییتری خود در رابطه با ادعای زاکانی در خصوص ابطال انتخابات سال ۷۶ از سوی حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری نوشت: «برخلاف گفته‌های بی‌پایه و نادرست، ناطق نوری در انتخابات ۷۶ با تبریک قبل از پایان شماش آرا به رقیب خود پایه‌های.... واکنش یکی از نزدیکان ناطق نوری به ادعای زاکانی درباره دوم خرداد 76
شمال نیوز : روح‌الله جمعه‌ای، فعال رسانه‌ای و مشاور وزیر کشور هم بر این موضوع صحه گذاشت. او در حساب توییتری خود در رابطه با ادعای زاکانی در خصوص ابطال انتخابات سال ۷۶ از سوی حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری نوشت: «برخلاف گفته‌های بی‌پایه و نادرست، ناطق نوری در انتخابات ۷۶ با تبریک قبل از پایان شماش آرا به رقیب خود پایه‌های....(ادامه)
شمال نیوز » در این 10 روز هم که تکلیف سرمربی مشخص نشده بود، بازیکنانی مثل حامد لک و ابوالفضل علایی از نساجی مازندران جدا شدند که جای تعجب داشت. .... پایان بلاتکلیفی نساجی مازندران با انتخاب مجید جلالی
شمال نیوز » در این 10 روز هم که تکلیف سرمربی مشخص نشده بود، بازیکنانی مثل حامد لک و ابوالفضل علایی از نساجی مازندران جدا شدند که جای تعجب داشت. ....(ادامه)
مبلغ پاداش تیم ملی فوتبال مشخص شد
تیم ملی فوتبال ایران پس از اتمام مسابقه‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا پاداش قابل توجهی از سوی وزارت ورزش وجوانان دریافت کرد.(ادامه)
5 باور اشتباه درباره شیر گاو
یکی از توصیه های والدین به کودکان مصرف شیر فراوان است زیرا بر این باورند که شیر برای رشد کودکان ضروری است.(ادامه)
۴ سناریوی مجلس برای قیمت بنزین در سال ۹۸ اعلام شد
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور از ارائه پیشنهاد نمایندگان برای قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده خبرداد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه 29 دی
(ادامه)
پناهگاه حیات وحش میانکاله بهشهر
میانکاله از سال ۱۳۴۸ به عنوان منطقه حفاظت شده و پس از آن با توجه به ویژگی‌های بوم شناختی و اهمیت به عنوان رویشگاه و زیستگاه تعداد بیشماری از گونه‌های در معرض خطر و به ویژه پرندگان مهاجر آبزی و همچنین استفاده علمی و آموزشی به پناهگاه حیات وحش ارتقاء و به عنوان یکی از ذخیره گاه‌های زیست سپهر به کمیته برنامه انسان و کره مسکون یونسکو انتخاب شد.تالاب میانکاله فرودگاه پرندگان مهاجر سیبری است و بیشترین مهاجرت در دی ماه به این تالاب صورت می‌گیرد. با هدف شناساندن ظرفیت‌های مختلف گردشگری و طبیعی میانکاله و تلاش برای حفظ این تالاب به عنوان یکی از ذخیره گاه‌های مهم بیوسفری زمین، روز ۲۷ دی به عنوان روز میانکاله نامگذاری شده است.(ادامه)
توضیح ناجا درباره اخبار مربوط به مرگ خاوری
شمال نیوز: جانشین فرمانده ناجا درباره خبر مرگ خاوری گفت:‌در مورد مرگ این فرد خبری نداریم.(ادامه)
قیمت انواع پراید ۱۱۱ در بازار +جدول
برای خرید پراید، ۱۱۱، SE در بازار مدل ۱۳۹۴ با کارکرد ۵۱ هزار کیلومتر به سرمایه ۳۲ میلیون تومانی نیاز است.(ادامه)
اشک همسر اول «حسین محب‌اهری» در مراسم تشییع +عکس
اشک و آه فرحناز منافی ظاهر، همسر اول «حسین محب‌اهری» در مراسم تشییع.(ادامه)
این افراد بهتر است شلغم نخورند
شلغم دارای خواص بسیار زیاد و یک آنتی بیوتیک طبیعی است که می‌تواند مقاومت بدن را در برابر بیماری‌های ویروسی و عفونی بالا ببرد، اما این گیاه عوارض و خطراتی هم برای برخی افراد دارد.(ادامه)
سایپا دوباره گران کرد/ پراید ۳۶ میلیون تومان+ لیست قیمت های جدید
گروه خودروسازی سایپا در اقدامی جدید قیمت برخی محصولات خود را دوباره گران کرد. (ادامه)
جزئیات آزمون استخدامی و ظرفیت جذب آموزش و پرورش تشریح شد
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، جزئیات برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش برای جذب نیرو را تشریح کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مهدی طارمی در بین ٥ بازیکن برتر مرحله گروهی + عکس
مهاجم تیم فوتبال ایران از نگاه فاکس اسپورت به عنوان یکی از بازیکنان برتر مرحله گروهی انتخاب شد.(ادامه)
مدارس برخی مناطق مازندران روز شنبه تعطیل است
آموزش و پرورش مازندران، از تعطیلی مدارس دودانگه، چهار دانگه، هزارجریب گلوگاه و یانه سر بهشهر در روز شنبه خبر داد.(ادامه)
مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران شد
سرانجام پس از مدتها کش و قوس مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد.(ادامه)
نجات اسکی‌باز گمشده در جنگل‌های کلاردشت
اسکی‌باز تهرانی که از مسیر اصلی جاده جنگلی مازیچال کلاردشت مفقود شده بود بعد از گذشت چند ساعت نجات پیدا کرد.(ادامه)
مادر شهید«خاکی» به فرزند شهیدش پیوست
مادر شهید محمدجواد خاکی از شهدای بهشهر، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیمای ۷۰۷ ارتش می‌گوید زنده ماندنش معجزه است و باید ببینم خدا برای کدام کار نیمه تمام به من عمر دوباره‌ای بخشید. روایت تنها بازمانده حادثه «بوئینگ ۷۰۷»
تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیمای ۷۰۷ ارتش می‌گوید زنده ماندنش معجزه است و باید ببینم خدا برای کدام کار نیمه تمام به من عمر دوباره‌ای بخشید.(ادامه)
سانحه رانندگی مرگبار در جاده هراز با ۹ کشته و زخمی
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: بر اثر برخورد سه خودرو در جاده هراز امروز یک نفر کشته و ۸ نفر مصدوم شدند.(ادامه)

مخالفین طرح استانی شدن انتخابات می‌گویند این شیوه برگزاری انتخابات باعث می‌شود تا شهرهای کوچک و روستاها به دلیل جمعیت کمترشان نتوانند تأثیری در انتخابات نامزد مورد نظرشان داشته باشند و موافقین نیز عنوان می‌کنند که با این طرح دیگر نمایندگان به جای درگیری در مسائل منطقه‌ای بیشتر می‌توانند به مسائل ملی بپردازند. نظر موافقان و مخالفان استانی شدن انتخابات چیست؟
مخالفین طرح استانی شدن انتخابات می‌گویند این شیوه برگزاری انتخابات باعث می‌شود تا شهرهای کوچک و روستاها به دلیل جمعیت کمترشان نتوانند تأثیری در انتخابات نامزد مورد نظرشان داشته باشند و موافقین نیز عنوان می‌کنند که با این طرح دیگر نمایندگان به جای درگیری در مسائل منطقه‌ای بیشتر می‌توانند به مسائل ملی بپردازند.(ادامه)
معافیت از سربازی ۳ خواهری به چه کسانی تعلق می‌گیرید؟
(ادامه)
عکس جالبی که مهناز افشار از خودش منتشر کرد
مهناز افشار، تصویری قدیمی از دوران کودکی خود را در اینستاگرام منتشر کرد و درباره آن نوشت: «وقتی خاله کوچکی بودم.» (ادامه)
شمال نیوز : بانوی ۴۶ ساله قربانی بارش شدید باران / لغو ۲ پرواز در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر / برخی از مدارس مازندران فردا تعطیل/ برف و کولاک راه دسترسی 80 روستای شرق مازندران را بست سیلاب در مازندران قربانی گرفت/ برف و کولاک راه 80 روستای شرق مازندران را بست/ برخی از مدارس مازندران شنبه تعطیل / لغو ۲ پرواز در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر
شمال نیوز : بانوی ۴۶ ساله قربانی بارش شدید باران / لغو ۲ پرواز در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر / برخی از مدارس مازندران فردا تعطیل/ برف و کولاک راه دسترسی 80 روستای شرق مازندران را بست(ادامه)
هر جلسه هیئت دولت چقدر هزینه دارد؟
بررسی عملکرد بودجه ۹۷ نشان می دهد، هزینه تمام شده برنامه اداره امور هیئت دولت برای برگزاری ۱۲۱ جلسه در ۶ماهه نخست سال جاری حدود ۲۸ میلیون تومان بوده است.(ادامه)
نماز اول وقت بدون ریا+عکس
علی صدری‌نیا فعال رسانه ای در اینستاگرام خود تصویر زیر را درباره نماز اول وقت منتشر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.