.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:  محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جلسه ای که بتازگی با مشاوران و دستیارانش داشته درباره انتخابات اظهارنظر کرده است.

من قهر نمی‌کنم/اگر آقایان انتظار دارند نقش صداوسیما را بازی کرده و شور و حالی به انتخابات بدهم، در اشتباهند
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جلسه ای که بتازگی با مشاوران و دستیارانش داشته درباره انتخابات اظهارنظر کرده است. (ادامه)
پایان تلخ شوخی‌ پسرعمو با دخترعمو
نوجوان ۱۴ ساله شیرازی که می‌خواست مهارت خود را در کار کردن با اسلحه شکاری به دخترعمویش نشان دهد، حالا در زندان است و دخترعمویش زیر خاک. (ادامه)
احکام سفر اربعین
با توجه به فرارسیدن ایام زیارت اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) بسیاری از عاشقان و دل سوختگان، برای رساندن(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: بر خلاف عده‌ای که در دنیا، برای نتیجه انتخابات امریکا، عزا گرفته‌اند یا عده دیگری که شادی می کنند ما نه عزا می‌گیریم و نه شادی می‌کنیم زیرا برای ما فرقی نمی کند و هیچ نگرانی هم نداریم و به لطف الهی، برای مواجهه با هر حادثه محتملی نیز آماده‌ایم.

هیچ قضاوتی درباره انتخابات آمریکا ندارم/ هرکسی آمد فقط شر رساند(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: بر خلاف عده‌ای که در دنیا، برای نتیجه انتخابات امریکا، عزا گرفته‌اند یا عده دیگری که شادی می کنند ما نه عزا می‌گیریم و نه شادی می‌کنیم زیرا برای ما فرقی نمی کند و هیچ نگرانی هم نداریم و به لطف الهی، برای مواجهه با هر حادثه محتملی نیز آماده‌ایم. (ادامه)
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد. حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد.(ادامه)
حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
(ادامه)
آیت الله مکارم شیرازی: سفر به عراق بدون ویزا حرام است
یکی از مراجع تقلید شیعیان جهان بار دیگر در سخنان خود سفر بدون ویزا به عراق را حرام دانست و از مردم خواست قوانین و مقررات را رعایت کنند.(ادامه)
متاسفانه دامنه این اختلافات، روز به روز بیشتر می شود و آقایان انگار به حکم ضرب المثل آبی که برای من گرم نشود، می خواهم برای هیچکس دیگر هم گرم نشود، تا این فرصت را از چنگ استان در نیاورند، دلشان خنک نمی شود! مـازندران باتلاق پروژه ها!(يادداشت)
متاسفانه دامنه این اختلافات، روز به روز بیشتر می شود و آقایان انگار به حکم ضرب المثل آبی که برای من گرم نشود، می خواهم برای هیچکس دیگر هم گرم نشود، تا این فرصت را از چنگ استان در نیاورند، دلشان خنک نمی شود! (ادامه)
نفود سامانه سرد بارشی از روز جمعه در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از پنج‌شنبه شب به‌ ویژه روز جمعه با نفوذ سامانه سرد بارشی انتظار داریم شاهد بارندگی از سمت غرب مازندران باشیم که به مرکز و شرق استان گسترش می‌یابد.(ادامه)
عکس/ افسانه بایگان در راهپیمایی اربعین
جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون از جمله افسانه بایگان صبح امروز پیاده‌روی خود در مسیر نجف به کربلا را آغاز کردند.(ادامه)
درباره آلزایمر بیشتر بدانید!
بیماری آلزایمر شایع‌ترین شکل زوال عقلی است اما همچنان در مورد آن نکات ناشناخته‌ای وجود دارد.(ادامه)
کشف اشیای تاریخی با قدمت ۱۵۰۰ ساله در مازندران
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی مازندران، از کشف بیش از ۱۰۰ قلم اشیای تاریخی دوره اشکانیان و ساسانیان با قدمت هزار و ۵۰۰ ساله در استان خبر داد.(ادامه)
تقدیم مدال کاراته کای جهان به شهدای مدافع حرم
سومین کاراته کای نوجوان جهان ، نشان برنزش را تقدیم شهدای مدافع حرم کرد.(ادامه)
بازدید سردار سلامی از مرز چذابه
جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی از مرز چذابه بازدید کرد.(ادامه)
آتش سوزی در 12هکتار از جنگل های مرزن آباد
12هکتار از جنگلهای منطقه ضلع جنوب غربی منطقه مرزن آباد موسوم به هلیک طعمه حریق شد.(ادامه)
مسابقه مشاعره شعر آبان در ساری برگزار شد
مسابقه مشاعره شعر آبان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در ساری برگزار شد.(ادامه)
تصاویر/ دیدار مردم اصفهان با رهبرانقلاب
رهبر انقلاب، صبح امروز (چهارشنبه)، پیش از آغاز دیدار مردم اصفهان، در جلسه‌ای کوتاه با نماینده‌ی ولی‌فقیه، استاندار و برخی علما و روحانیون برجسته، شخصیت‌های سیاسی و نظامی و مسئولان قبلی و فعلی استان اصفهان دیدار کردند.(ادامه)
صدور حکم 50 متخلف در شرکت های مسافرتی مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: تا کنون برای بیش از 50 نفر از افراد متخلف در شرکت های مسافرتی مازندران حکم صادر شد.(ادامه)
بازداشت زائران فاقد ویزا در عراق
جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: عده‌ای از افراد که شب گذشته با سوءاستفاده از شلوغی جمعیت توانسته بودند از دروازه مرزی عبور کنند توسط مرزبانان عراقی بازداشت و با رایزنی و هماهنگی به داخل کشور بازگردانده شدند و در اختیار دستگاه قضا قرار گرفتند.(ادامه)
عکس/ راهپیمایی زائران اربعین حسینی از نجف به کربلا
میلیون ها زائر از سراسر جهان به مناسبت اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) در کربلا گرد هم می‌آیند و بزرگترین اجتماع انسانی را رقم می‌زنند.(ادامه)
با فرارسیدن فصل زیبای پاییز، طبیعت رنگ دیگری به خود می‌گیرد و برگ‌های رنگارنگ درختان جلوه‌ای متفاوت به طبیعت می‌بخشند. عکس/ طبیعت پاییزی خراسان شمالی‎(خبر)
با فرارسیدن فصل زیبای پاییز، طبیعت رنگ دیگری به خود می‌گیرد و برگ‌های رنگارنگ درختان جلوه‌ای متفاوت به طبیعت می‌بخشند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۵
(ادامه)
تعداد بیکاران فارغ التحصیل در مازندران بالا است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی استان مازندران بالا است در نتیجه تعداد بیکاران فارغ التحصیل آن نیز بیشتر است.(ادامه)
مسیر دسترسی به گهرباران ۲۰ کیلومتر نزدیکتر می شود
فرماندار ساری گفت: با اجرای پروژه پل فرح آباد-گهرباران، مسیر دسترسی به گهرباران حدود ۲۰ کیلومتر نزدیک تر می شود.(ادامه)
امشب؛ زمان واریز یارانه آبان
شصت و نهمین مرحله یارانه نقدی امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : اعلام حمایت نماینده یک استان از جدایی دوشهرستان از استان دیگر آنقدر عجیب است که نمی توان مقدمه ای بر آن نوشت !.... از الحاق رامسر و تنکابن به گیلان حمایت می کنم + عکس
شمال نیوز : اعلام حمایت نماینده یک استان از جدایی دوشهرستان از استان دیگر آنقدر عجیب است که نمی توان مقدمه ای بر آن نوشت !....(ادامه)
عکس: آرامگاه امیرکبیر در شهر مقدس کربلا
میرزا تقی خان هزاوه ای مشهور به امیر کبیر، صدر اعظم معروف و شهیر عصر ناصرالدین شاه است که به دستور وی در 1298 ق در حمام فین کاشان به قتل رسید و در رواق پادشاهان به خاک سپرده شد. در کنار قبر وی فرزندش ساعد الملک و برادرش میزا حسین خان دفن شده اند.(ادامه)
خستگی از عوامل بروز سردرد است
برخی از سردردها ماهیت عروقی دارند و معمولا سردردهایی از این دست با خوردن غذاهای خاص نیز تشدید می‌شوند.(ادامه)
توسعه و تجهیز نمازخانه‌های مدارس باید مورد توجه قرار گیرد
استاندار مازندران گفت: توسعه و تجهیز نمازخانه‌های مدارس در استان باید مورد توجه قرار گرفته و بهترین مکان در مدرسه به نمازخانه اختصاص پیدا کند.(ادامه)
بازسازی بیش از هزار واحد مسکونی در سوسنگرد
هزار و 688 واحد مسکونی در سوسنگرد توسط مازندرانی ها بازسازی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.856 seconds.