.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: وی بازگشت دوباره محمود احمدی نژاد به عرصه سیاست را توهم دانست و تصریح کرد: انشالله که دیگر برنگردد؛ البته در جامعه اقبالی به بازگشت وی نیست و باید برای حفظ حرمت خود نیز نباید حضور پیدا کند. انشالله که دیگر « محمود احمدی نژاد » برنگردد !
شمال نیوز: وی بازگشت دوباره محمود احمدی نژاد به عرصه سیاست را توهم دانست و تصریح کرد: انشالله که دیگر برنگردد؛ البته در جامعه اقبالی به بازگشت وی نیست و باید برای حفظ حرمت خود نیز نباید حضور پیدا کند.(ادامه)
پاسخ وزارت کشاورزی به شایعه "واکس سیب"
در پی طرح شایعه استفاده از واکس شیمیایی برای ماندگاری بیشتر سیب، مدیر کل دفتر میوه‌های سردسیری وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: واکس مورد نظر به صورت طبیعی از خود میوه تولید می‌شود و هیچ ضرری برای انسان ندارد. (ادامه)
«لینده شلبی» از طریق فعالان کرد طی برنامه‌ای از تلویزیون «الخبر» با خانواده خود تماس برقرار کرد. خانواده وی فکر می‌کردند که او از مدت‌ها پیش کشته شده است.
شیر زنی که با داعش می‌ جنگد! +عکس
«لینده شلبی» از طریق فعالان کرد طی برنامه‌ای از تلویزیون «الخبر» با خانواده خود تماس برقرار کرد. خانواده وی فکر می‌کردند که او از مدت‌ها پیش کشته شده است. (ادامه)
عکس: چهره ها در یادبود «انوشیروان ارجمند»
مهر: مراسم ترحیم مراسم ترحیم انوشیروان ارجمند در مسجد جامع شهرک قدس برگزار شد.(ادامه)
عکس/ " لبیک یا حسین"روی ماشین چندصد میلیونی!
" لبیک یا حسین" روی ماشین چندصد میلیونی!(ادامه)
دلایل‌مخالفت‌رهبری‌بادبیرکلی‌آیت‌الله‌شبستری
آیت‌الله مجتهد شبستری به تشریح جزئیات مخالفت رهبر معظم انقلاب با دبیرکلی‌اش در جامعه روحانیت مبارز پرداخت. (ادامه)
5 سرنشین پراید زنده در آتش سوختند
براثر آتش سوزی پس از واژگونی یک دستگاه پراید دربامداد امروز در محور بجنورد- شیروان در استان خراسان شمالی هرپنج نفرسرنشین این وسیله نقلیه در آتش سوختند. (ادامه)
عکس/آزاده نامداری و فرزاد حسنی در مراسم ختم انوشیروان ارجمند
(ادامه)
واکنش وزارت خارجه به تصویب قطعنامه علیه ایران
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن هر گونه استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق بشرعلیه کشورهای مستقل گفت: جمهوری اسلامی ایران شکل گیری، تصویب و محتوای چنین قطعنامه‌هایی را از اساس مردود می‌داند. (ادامه)
طرح چکاپ همسران چیست؟
مبدع و مدیر مسئول طرح چکاپ همسران با بیان اینکه مرحله آزمایشی این طرح در تهران اجرا می‌شود، گفت: این مرحله از منطقه 3 تهران آغاز شده و در ادامه در مناطق 5،6 و 7 تسری خواهد یافت. (ادامه)
اجازه جدایی گدوک از سوادکوه را نمی‌دهیم
(ادامه)
موضع رسمی دولت درباره قیمت دلار
(ادامه)
افزایش قیمت آب، برق و گاز در سال 94
(ادامه)
پیام صادقیان از پرسپولیس رفتنی شد
بازیکن جنجالی پرسپولیس طی یکی، دو روز گذشته در تماس با دست‌اندرکاران باشگاه درخواست کرده که هر چه زودتر رضایتنامه او را بدهند تا به یک تیم خارجی برود. (ادامه)
چه کسانی 21 ماه خدمت میکنند؟
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تمام کسانی که تا پایان امسال مدارک اعزام به خدمت سربازی را به سازمان وظیفه عمومی ارائه کنند مدت خدمتشان در سال آینده21 ماه محاسبه می‌شود. (ادامه)
رشوه‌خواری در شهرداری رشت
رئیس کل دادگستری گیلان از دستگیری چهار نفر از کارمندان شهرداری رشت خبر داد و گفت: کارمندان شهرداری رشت به جرم ارتشاء در کمیسیون ماده 100 راهی زندان شدند. (ادامه)
به گزارش شمال نیوز: رئیس کل دادگستری از اختلاس ۲۰۰ میلیون تومانی و دستگیری یک نفر در پارک علم و فناوری این استان خبر داد.
اختلاس در پارک علم و فناوری استان /پرونده در دادسرا
به گزارش شمال نیوز: رئیس کل دادگستری از اختلاس ۲۰۰ میلیون تومانی و دستگیری یک نفر در پارک علم و فناوری این استان خبر داد. (ادامه)
بی‎توجهی پدر و خداحافظی خود و دخترش با زندگی
(ادامه)
اتومبیل علی دایی در ۲۰ سال قبل+عکس
(ادامه)
تولد نوزادان دوقلوی به هم چسبیده + عکس
دو نوزاد دوقلوی به هم چسبیده در شیراز متولد شدند و هم اکنون در مرکز آموزشی درمانی نمازی بستری هستند و تحت مرقبت های ویژه قرار دارند . (ادامه)
پاسخ بی سابقه به مسافران معترض
کافی است چند دقیقه دیرتر از موعد مقرر به فرودگاه برسید تا با جملاتی از این دست که «کانتر بسته شده و کسی نیست تیکت صادر کند»، «گیت بسته شده » و... مواجه شوید که به نظر منطقی هم می‌رسند؛ اما وای از زمانی که شما بموقع رسیده باشید و خبری از پرواز نباشد! (ادامه)
روش هایی برای افزایش سرعت اتصال به اینترنت
داده ها در اینترنت با گذشت زمان پیچیده‌تر و حجیم‌تر شده و این روند همچنان ادامه دارد. بر همین اساس، باید مرورگر خود را همواره به روز نگه دارید تا تعامل کارآمدتر و بدون وقفه ای با داده ها داشته باشد. (ادامه)
معاون ابوبکر البغدادی کشته شد
(ادامه)
کدام بازیگرها روحانی شدند؟/ تصاویر
همه بازیگران در دوران فعالیت خود در نقش‌ها و گریم‌های مختلفی ظاهر می‌شوند اما نقش آفرینی بازیگران در قالب فردی روحانی همواره برای مخاطبان سینما و تلویزیون جذاب بوده‌است.(ادامه)
قاتلی به نام استامینوفن
امروزه داروها به شکلهای مختلفی به فروش میرسند و استامینوفن نیز از این امر مستثنا نیست. استامینوفن در اشکال مختلف مانند قرص، شیاف، شربت و قطره به فروش میرسد. (ادامه)
دختر جوان سناریوی اسید پاشی بر روی خودش را طراحی کرد/ عکس
دختر جوانی که برای دستگیری مزاحمش سناربوی دروغین اسیدپاشی را صحنه سازی کرده بود،‌با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی به دام افتاد. (ادامه)
قطعنامه جدید سازمان ملل علیه ایران
(ادامه)
امید به زندگی ۶ سال افزایش یافت
(ادامه)
مهم ترین تخلف فضای مجازی
رییس پلیس فتای استان گلستان گفت: مهم ترین تخلف فضای مجازی برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی است.(ادامه)
 شمال نیوز : بانک‌های حکمت ایرانیان، سرمایه، قوامین، پاسارگاد، رسالت، بانک شهر و بانک سامان به راحتی در استان سپرده جذب می‌کنند ولی  در حوزه ایجاد اشتغال فعالیتی ندارند... بانک‌های خصوصی نقشی در اشتغال استان ندارند!
شمال نیوز : بانک‌های حکمت ایرانیان، سرمایه، قوامین، پاسارگاد، رسالت، بانک شهر و بانک سامان به راحتی در استان سپرده جذب می‌کنند ولی در حوزه ایجاد اشتغال فعالیتی ندارند...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.