.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یک روحانی‌نما شبیه به نصرالله! + عکس
یک شخص لبنانی طی چند سال اخیر با شبیه کردن ظاهر و رفتار خود به سیدحسن نصرالله، درصدد ایجاد تفرقه در جبهه ضدصهیونیستی است. (ادامه)
طرح تبدیل آشوراده؛ تنها جزیره ایرانی دریای خزر به منطقه گردشگری در حالی‌که دستگاه‌های نظارتی دستور توقف آن را صادر کرده‌اند در هیاهوی بی‌تدبیری‌های محیط زیست در موضوع گرد و غبار خوزستان، آیا طبق آنچه رئیس سازمان میراث فرهنگی می‌خواست یعنی «به دور از جنجال‌های رسانه‌ای» در حال انجام است؟
«آشوراده» در گرد و غبار خوزستان گم شد/ ابتکار در «میدان سکوت» سلطانی‌فر بازی می‌کند؟
طرح تبدیل آشوراده؛ تنها جزیره ایرانی دریای خزر به منطقه گردشگری در حالی‌که دستگاه‌های نظارتی دستور توقف آن را صادر کرده‌اند در هیاهوی بی‌تدبیری‌های محیط زیست در موضوع گرد و غبار خوزستان، آیا طبق آنچه رئیس سازمان میراث فرهنگی می‌خواست یعنی «به دور از جنجال‌های رسانه‌ای» در حال انجام است؟ (ادامه)
شمال نیوز: فرماندار ساری خلیل انتظاری شهردار کیاسر را بعنوان شهردار برتر در بین شهرداری های تابعه مرکز استان معرفی کرذ. «شهردار کیاسر» برتر شد
شمال نیوز: فرماندار ساری خلیل انتظاری شهردار کیاسر را بعنوان شهردار برتر در بین شهرداری های تابعه مرکز استان معرفی کرذ.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
صاحب پرسپولیس پیدا شد!
(ادامه)
روحانی: در علم از کسی اجازه نمی‌گیریم
(ادامه)
ایران و عراق یادداشت تفاهم مبارزه با ریزگردها امضا کردند
(ادامه)
آمادگی راه آهن شمال برای حمل حجم انبوه بارکارخانجات
(ادامه)
امروز آخرین مهلت ثبت نام در کنکور 94
دکتر حسین توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت نام برای آزمون سراسری سال 94 امروز 28 بهمن ماه پایان می پذیرد.(ادامه)
مزایده سرخابی‌ها در اسفند تکرار می‌شود
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مرحله دوم در اسفندماه برگزار می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ نقاشی هایی فراتر از واقعیت
(ادامه)
بزرگترین سرقت بانکی تاریخ رقم خورد
این شرکت می‌افزاید که این عملیات نیازمند صبر زیادی از سوی هکرها بود. آن‌ها از سال ۲۰۱۳ برای این عملیات برنامه ریزی می‌کردند. این شرکت تاکید می‌کند که احتمال دارد عملیات سرقت همچنان ادامه داشته باشد.(ادامه)
بسته مجلس برای افزایش حقوق‌ کارگران
کارفرمایان پیشنهاد کرده‌اند مزد کارگران در سال آینده ۱۱۰هزارتومان افزایش یابد که در این صورت، کسری معیشتی خانوار کارگری طبق آمار ارائه شده توسط مجلس، بیش ازیک میلیون تومان و به میزان ۱۵۰درصد خواهد شد.(ادامه)
برادر روحانی از حمید رسایی شکایت کرد
حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری گفت که به دلیل نشر اکاذیب رسما از حمید رسایی نماینده تهران در مجلس به دادگاه شکایت کرده است.(ادامه)
حمله شدید یک نماینده به معاون زن روحانی
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان، اظهارات اخیر ابتکار را غیر صادقانه خواند و گفت: ابتکار با این گفته قصد فرافکنی و تهمت زدن دارد و به دنبال عدم پاسخگویی است.(ادامه)
«معصومه ابتکار» در اهواز
رییس سازمان حفاظت محیط زیست به منظور ارائه بسته حمایتی مقابله با پدیده گرد و غبار در استان خوزستان، وارد اهواز شد. (ادامه)
فشارخون مادران را جدی بگیرید!
(ادامه)
انتشار تصویر یا مطلب از رئیس دولت اصلاحات ممنوع است
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت:رسانه‌ها اجازه ندارند تصویر یا مطلبی از رئیس دولت اصلاحات منتشر کنند.(ادامه)
اشتون و ظریف هم کاریکاتور شدند+عکس(بخوانيد)
(ادامه)
عکس/ تصادف دو خودرو به سال 1330
تصادف دو خودرو در محله اهراب تبریز به 1330 شمسی(ادامه)
بعد از رحیمی نوبت کیست؟
(ادامه)
در پاسخ به نمایندگان «ماسک بر دهان»
اما خدمت این عزیزان باید عرض کرد که این ماسکی که شما امروز بر دهان زده اید، سالیان درازی است که بسیاری تان بر دهان دارید با این فرق که قبلاً نامرئی بوده و الان عیان شده است؛ فرق مهم ترش این است که آن "ماسک نامرئی"، مانع از اعتراض شما می شد(ادامه)
خانم تك‌تيرانداز، جانباز شیمیایی ۷۵ درصد
امینه وهاب زاده تنها زن ایرانی امدادگر و تك‌تیر انداز گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران به دليل تسلط بر زبان عربي در عمليات‌هاي زيادي دوشادوش مردان مبارز جنگید و اكنون با 75 درصد عارضه شيميايي روزگارش را با ياد و هم صحبتي با شهدا و رزمندگان مي‌گذراند.(ادامه)
مایکروسافت از ویندوز۱۰ رونمایی کرد
مایکروسافت از ویندوز ۱۰، سیستم عامل جدید خود رونمایی کرد. این پرفروش ترین سیستم عامل در جهان بعد از ناامیدی کاربران از ویندوز ۸ و بدون ارائه ویندوز ۹، تلاش دارد نشان دهد که سیستم عامل جدید فاصله زیادی با ویندوز ۸ دارد.(ادامه)
ابطال پروانه بیمه توسعه
(ادامه)
مهمترین‌ انتصاب حسن روحانی در دولت
یونسی گفت: رئیس‌جمهور برای انتخاب وزرا و معاونان و غیره چارچوب‌هایی را مدنظر داشت که اعتقاد به حقوق شهروندی ازجمله آنهاست. مهم‌ترين اقدام آقاي روحاني نيز درخصوص انتصاب وزير ارشاد بود.(ادامه)
احمدی‌نژاد در تلويزيون از مردم عذرخواهی کند
(ادامه)
گرگان، 20 روز بدون شهردار
(ادامه)
برف و باران در راه مازندران
(ادامه)
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه مسیر اصلاح‌طلبی یک مسیر مشخص و کاملا روشن است، از حضور با قدرت این جریان در انتخابات سال آینده مجلس خبر داد و گفت: گفتمان اصلاح‌طلبی گفتمان امام راحل و انقلاب است و برای دفاع از این گفتمان باید حضوری پرقدرت در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی داشت.
برنامه‌های پیشنهادی عارف برای انتخابات مجلس
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه مسیر اصلاح‌طلبی یک مسیر مشخص و کاملا روشن است، از حضور با قدرت این جریان در انتخابات سال آینده مجلس خبر داد و گفت: گفتمان اصلاح‌طلبی گفتمان امام راحل و انقلاب است و برای دفاع از این گفتمان باید حضوری پرقدرت در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی داشت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.