.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
متن یادداشت حسن روحانی در واشنگتن‌پست
دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهور ايران با انتشار يادداشتي در روزنامه "واشنگتن‌پست" اين سوال را مطرح كرد كه چرا ايران به دنبال تعامل سازنده با جهان است.(ادامه)
دیدار جمعی از جوانان گیلان با هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
جزئیات دیدار ظریف با بان کی مون
(ادامه)
وعده‌های رئیس‌جمهور برای حل یک معضل
(ادامه)
کاهش هزینه داروهای بیماران خاص از اول مهر
(ادامه)
پرونده‌های مطبوعاتی در دادگاه به صفر رسید
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
واکنش کیهان به دیدار روحانی و اوباما
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
شمال نيوز: انتصاب زودهنگام استاندار مازندران در مجموعه ي استانداري هاي كشور اين انتظار را تا حدودي در جمع فعالان سياسي استان به وجود آورده است که استاندار محترم با همان اولويت، اقدام به انجام تغييرات گسترده ، به ويژه در حوزه ستاد تحت مديريت مستقیم خود نمايد.

 

چه کسانی بر صندلی معاونين استاندار مازندران تکیه خواهند زد؟
شمال نيوز: انتصاب زودهنگام استاندار مازندران در مجموعه ي استانداري هاي كشور اين انتظار را تا حدودي در جمع فعالان سياسي استان به وجود آورده است که استاندار محترم با همان اولويت، اقدام به انجام تغييرات گسترده ، به ويژه در حوزه ستاد تحت مديريت مستقیم خود نمايد. (ادامه)
شکست تراکتورسازی در رشت / تساوی نفت و ملوان
(ادامه)
ساخت بلند ترین برج دنیا در ساحل دریای خزر+عکس
ساخت این برج به طول 1050 متر در ساحل دریای خزر در جمهوری آذربایجان ، دو میلیارد دلار ، هزینه در پی خواهد داشت.(ادامه)
"می‌دانستم داور به سمت دیگر غش می‌کند"، "حداقل از دقیقه 2 پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کردید"، "اگر تو داوری من مدرک پروفسوری داوری دارم" و ... این بخشی از اظهارات تند علی دایی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان علیه محسن قهرمانی بود. وی همچنین برنامه 90 را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: متاسفانه برنامه‌های 80، 90 یا 100 برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند.

انتقاد شدید دایی از داوری قهرمانی
"می‌دانستم داور به سمت دیگر غش می‌کند"، "حداقل از دقیقه 2 پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کردید"، "اگر تو داوری من مدرک پروفسوری داوری دارم" و ... این بخشی از اظهارات تند علی دایی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان علیه محسن قهرمانی بود. وی همچنین برنامه 90 را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: متاسفانه برنامه‌های 80، 90 یا 100 برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند. (ادامه)
شمال نیوز: در حالی که تمامی مسئولین کارشان را با حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با این عزیزان آغاز می کنند اما متاسفانه در مراحل اجرایی مسئولیت شان بخاطر عدم برنامه ریزی و از دست دادن توفیقات معنوی کمتر موفق به حضور در صندلی های خالی مسئولین مازندرانی در یادواره شهدا
شمال نیوز: در حالی که تمامی مسئولین کارشان را با حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با این عزیزان آغاز می کنند اما متاسفانه در مراحل اجرایی مسئولیت شان بخاطر عدم برنامه ریزی و از دست دادن توفیقات معنوی کمتر موفق به حضور در (ادامه)
زمزمه های برکناری رحمانی فضلی از وزارت کشور + تکذیب
یکی از سایت های نزدیک به دولت نوشت: در حالی که هنوز کمتر از 2 ماه از آغاز به کار کابینه دولت تدبیر و امید گذشته است عملکرد ضعیف و بحث برانگیز وزیر کشور تحمیلی اصولگرایان سبب شده است که زمزمه هایی در سطوح عالی دولت برای برکناری رحمانی فضلی از پست حساس وزارت کشور مطرح شود (ادامه)
شکست پرسپوليس 10 نفره مقابل سپاهان
(ادامه)
شمال نیوز: متاسفانه برخی مدیران استان مبتلا به مرض تبعیض هستند، بیش از 100 اداره کل در مرکز استان مازندران بار مشکلاتشان را به ساری انتقال می‌دهند، کدام یک از ادارات استان پارکینگ دارند و این بار ترافیکی بر دوش مردم ساری است.
ساری پیشانی استان است(خبر)
شمال نیوز: متاسفانه برخی مدیران استان مبتلا به مرض تبعیض هستند، بیش از 100 اداره کل در مرکز استان مازندران بار مشکلاتشان را به ساری انتقال می‌دهند، کدام یک از ادارات استان پارکینگ دارند و این بار ترافیکی بر دوش مردم ساری است. (ادامه)
ایران یک نیروگاه جدید اتمی می‌سازد
(ادامه)
اعلام لیست جدید کالاهای ممنوعه صادراتی
(ادامه)
احتمال دیدار اوباما و روحانی در نیویورک
(ادامه)
بدهی عجیب یک دانشجوی پیام نور! + سند
(ادامه)
شمال نیوز: ناگهان و خیلی سریع در لحظه‌ای از پشت سر با کشیدن کارد به وی یورش برده و چند ضربه‌ کاری به پهلو و گردن او می‌زند و در نهایت با ضربه کاردی که به گردن مقتول وارد می‌آید حلق و شاهرگ اصلی شریانی گردن او به شدت پاره شده و در کوتاه‌ترین لحظه این مرد که قوی هیکل و ورزشکار بود یک عروسی در سلمان شهر به عزا تبدیل شد
شمال نیوز: ناگهان و خیلی سریع در لحظه‌ای از پشت سر با کشیدن کارد به وی یورش برده و چند ضربه‌ کاری به پهلو و گردن او می‌زند و در نهایت با ضربه کاردی که به گردن مقتول وارد می‌آید حلق و شاهرگ اصلی شریانی گردن او به شدت پاره شده و در کوتاه‌ترین لحظه این مرد که قوی هیکل و ورزشکار بود (ادامه)
مخالفت نماینده رهبری با تفکیک جنسیتی
(ادامه)
جزئیاتی از سفر رئیس‌جمهور به نیویورک
(ادامه)
مازندران نياز مركبات كشور را تامين مي كند
(ادامه)
برگزاری مسابقات وزنه برداری نونهالان استان
(ادامه)
نو عروس تازه داماد را کشت
(ادامه)
اخلال دفتر رییس‌جمهور سابق دردولت روحانی
(ادامه)
برگزاری آزمون دکتری ۹۳ دراسفندماه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.