.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: این اتوبوس حدود 5/30 صبح از آمل به سمت تهران در حال عبور از محور هراز بوده که در منطقه زیارباغ منحرف شده و به عمق دره سقوط کرد. سقوط اتوبوس در محور هراز به ته دره/ 18 کشته و 25 زخمی+تکمیلی
شمال نیوز: این اتوبوس حدود 5/30 صبح از آمل به سمت تهران در حال عبور از محور هراز بوده که در منطقه زیارباغ منحرف شده و به عمق دره سقوط کرد.(ادامه)
زیرساخت‌ گردشگری مازندران نامناسب است
(ادامه)
الهام رشیدی مُردابی به نام خانه مجردی(ديدگاه)
الهام رشیدی(ادامه)
زلزله ˈکیاسرˈ مازندران را لرزاند
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
آمار بنیاد شهید از تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان
(ادامه)
نامه بازیگر سریال "سرزمین کهن" به قوم بختیاری
صدای اعتراض بختیاری های عزیز را شنیدم که در چند روز گذشته؛ از هر ناسزا و پیامک گرفته تا تهدید و ارعاب فروگذار نبودند.(ادامه)
عکس: بدل پرتغالی جواد ظریف!
ادواردو نلو وینگادا مربی پرتغالی(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور مي‌کند و يا شايد هم اين‌طور وانمود مي‌کند که بازيکنان به خاطر مردم بازي مي‌کنند در حالي که اصلا چنين نيست. بازیکنی که دایی و پرسپولیس را به پول فروخت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور مي‌کند و يا شايد هم اين‌طور وانمود مي‌کند که بازيکنان به خاطر مردم بازي مي‌کنند در حالي که اصلا چنين نيست.(ادامه)
انواع خودرو دست دوم کره ای +جدول
(ادامه)
اعلام حداقل عيدي و پاداش امسال کارگران
(ادامه)
اصولگرایان عملکرد استاندار را رصد می‌کنند‌
شمال نیوز: دولت در انجام وظایف خود باید از افراد اندیشمند و توانمند استفاده کند.(ادامه)
شمال نیوز: فیش حقوقی مدیرعامل یک شرکت دولتی در که ۱۴ برابر کارمندان خود حقوق می‌گیرد و به‌تازگی خبرساز شده بود، به‌دست استاندار رسیده و تبعیض در سطح حقوق این مدیرعامل با کارمندانش و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، موجب تعجب وی شده است. آخرین شنیده ها از گوشه و کنار استان گیلان
شمال نیوز: فیش حقوقی مدیرعامل یک شرکت دولتی در که ۱۴ برابر کارمندان خود حقوق می‌گیرد و به‌تازگی خبرساز شده بود، به‌دست استاندار رسیده و تبعیض در سطح حقوق این مدیرعامل با کارمندانش و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، موجب تعجب وی شده است. (ادامه)
مدرک‌فروشی به مدیران احمدی‌نژادی
(ادامه)
برنامه‌ریزی برای استیضاح 5 وزیر
(ادامه)
پیشنهاد میلیاردی‌ رویانیان به وزارت‌ورزش!
وی در ازای این میزان درآمدزایی خواستار این شد که یا بهروز منتقمی مدیرعامل باشگاه شود یا پرسپولیس به طور کامل در اختیار علی دایی قرار بگیرد. (ادامه)
حادثه مرگبار در شرکت صدرا
علت این حادثه، نقص سیستم ترمز جرثقیل تشخیص داده شده است.(ادامه)
شمال نیوز: سومین همایش سوادکوهی‌های مقیم تهران 30 بهمن در تالار اصلی وزارت کشور برگزار می‌شود. سومین همایش سوادکوهی‌های مقیم پایتخت
شمال نیوز: سومین همایش سوادکوهی‌های مقیم تهران 30 بهمن در تالار اصلی وزارت کشور برگزار می‌شود.(ادامه)
دیدار وزیر روابط بین‌الملل آستاراخان با استاندار مازندران
(ادامه)
کمربندی شمالی ساری بازگشایی موقت می شود
شهردار ساری، اجرای پروژه کمربندی ساری را از جمله طرح های مهم شهری بیان کرد و گفت: این طرح در ایام نوروز بازگشایی موقت می شود.(ادامه)
ابلاغیه‌ دولت‌ درباره‌ عیدی‌ کارمندان
معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغ مصوبه عیدی کارمندان دولت اعلام کرد: پرداخت هر وجهی بیش از ۵۰۳ هزار تومان عیدی کارمندان دولت ممنوع است.(ادامه)
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
(ادامه)
3 نکته درباره سخنان رهبری
(ادامه)
جزئیات تازه از خودسوزی مقابل وزارت نفت
یکی از کارکنان صنعت نفت روز گذشته دقایقی پس از خروج رییس‌جمهور از وزارت نفت اقدام به خودسوزی کرد. این فرد اکنون در بیمارستان بستری است و تلاش برای درمان او ادامه دارد. (ادامه)
خودسوزی یک نفر در مقابل حسن روحانی
(ادامه)
شمال نیوز: کاری که وزارت خارجه و مسئولان دولتی ما شروع کردند ادامه پیدا خواهد کرد و ایران نقض قرار نمی‌کند، اما اکنون هم می‌گویم که فایده‌ای ندارد و بجایی نخواهد رسید. آمریکا با اصل انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و پرچمی که شما مردم بلند کردید، دشمن است. کاری که وزارت خارجه شروع کرده ادامه پیدا خواهد کرد/ مسئولان به نیروی داخلی تکیه کنند(خبر)
شمال نیوز: کاری که وزارت خارجه و مسئولان دولتی ما شروع کردند ادامه پیدا خواهد کرد و ایران نقض قرار نمی‌کند، اما اکنون هم می‌گویم که فایده‌ای ندارد و بجایی نخواهد رسید. آمریکا با اصل انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و پرچمی که شما مردم بلند کردید، دشمن است.(ادامه)
اعتراض 50 روستای4دانگه پیرامون انتقال زباله ساری
(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از اصلاح طلبان مازندران فردا با ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند. اصلاح طلبان مازندران با ناطق نوری دیدار می‌کنند
شمال نیوز: جمعی از اصلاح طلبان مازندران فردا با ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.(ادامه)
تذکرکتبی 124 نماینده به دو وزیر اقتصادی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.