.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
برخورد با گرانفروشي وكم فروشي بايد فراتر از جريمه نقدي باشد و متخلفان در نزد مردم مفتضح شوند. وي در ديدار با بازرسين و ناظرين سازمان بازرگاني گيلان با بيان اينكه بازرسي بايد هرروز ابتكار جديد ونوآوري داشته باشد ... التيماتوم به گران فروشان گيلاني
برخورد با گرانفروشي وكم فروشي بايد فراتر از جريمه نقدي باشد و متخلفان در نزد مردم مفتضح شوند. وي در ديدار با بازرسين و ناظرين سازمان بازرگاني گيلان با بيان اينكه بازرسي بايد هرروز ابتكار جديد ونوآوري داشته باشد ...(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
نصب حفاظهای کابلی در محور هراز
(ادامه)
هواي مازندران سردتر مي‌شود
(ادامه)
تساوي تيم‌هاي پگاه گيلان و ملوان بندرانزلي
(ادامه)
ستاره شلمچه اقتدار مازندران را دو چندان کرد
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
فرماندار:بررسي‪ ۱۲‬هزار نامه مردم قائمشهر به رئيس جمهور
(ادامه)
توسعه مطلوب مازندران نياز به ۲۰‬هزار ميليارد ريال اعبتار دارد
(ادامه)
استاندار:گيلان شرايط استثنايي براي توسعه سرمايه‌گذاري
(ادامه)
لیگ برتر کشتی‌آزاد: پیروزی گاز مازندران مقابل پاس
(ادامه)
افتتاح نمايشگاه صنايع كشاورزي در مازندران
(ادامه)
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
حزب «توسعه ملي» به جای «اتحاد ملی»
اين حزب 11 نفر موسس دارد، اين افراد از نمايندگان مجلس، نخبگان دانشگاهي و اجتماعي هستند ، علاوه بر آن صدها داوطلب عضويت نيز دارد و ثبت نام سراسري و فراگير آن با رويكرد اجتماعي در حال انجام ...(ادامه)
واردات بی رویه و بحران در واحدها صنعتی
(ادامه)
كنده كاريهاي شهر باعث مرگ جوان ساروي شد
(ادامه)
تأخیر در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در بابلسر
(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
معاون زن براي استاندار گيلان؟!
(ادامه)
جایزه برای یافتن مرده یا زنده سفیر خزر
(ادامه)
شنیده می شود نمازگزاران یکی از ادارات کل مستقر در يكي از مراكز شمالي كشور در اعتراض به عدم صلاحیت پیش نماز این اداره به صورت فردی اقامه نماز می نمایند ... پيش نماز رد صلاحيت شده ؟؟!!
شنیده می شود نمازگزاران یکی از ادارات کل مستقر در يكي از مراكز شمالي كشور در اعتراض به عدم صلاحیت پیش نماز این اداره به صورت فردی اقامه نماز می نمایند ...(ادامه)
همایش 13 ساله ها در نکاء
(ادامه)
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام ... از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا نخواهم شد
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام ...(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر روسیه
(ادامه)
كشف كوزه پر از سكه‌هاي قاجاريه در رشت
(ادامه)
سمینار یک روزه شهر مجازی در رشت
(ادامه)
آخرین اخبار از دربی گیلان
(ادامه)
مريم غفاري اميد به زندگي؛ تهران و گيلان بالاترين، سيستان و بلوچستان پايين‌ترين(ديدگاه)
مريم غفاري(ادامه)
خوردن تریاک به جای شکلات به كودك2ساله آملي
(ادامه)
عدم توجه دستگاه های مربوطه مدیران محلی و استانی و وزارت جهاد کشاورزی و حتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی 5 سال گذشته به ایستگاه کاملا مطروکه تبدیل شده است... خواب خوش مسئولان جهاد کشاورزی و بی توجهی به زیتون کاران کشور!
عدم توجه دستگاه های مربوطه مدیران محلی و استانی و وزارت جهاد کشاورزی و حتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی 5 سال گذشته به ایستگاه کاملا مطروکه تبدیل شده است...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.