.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
يك برزيلي در تيم فوتبال نساجي مازندران
گوستاو لوئيز" مهاجم برزيلي با انعقاد قراردادي يك ساله با باشگاه فوتبال نساجي مازندران، به طور رسمي به اين تيم شمالي پيوست. (ادامه)
هنوز چند روزی از مدیریت جدید در حوزه هنری مازندران نمی گذرد که شاهد تعدیل گسترده در این مجموعه هستیم.خبرهای رسیده حاکیست تعدادی از نیروهای جوان  کارآمد و هنرمند در کمال ناباوری و در  شرایطی که مجموعه حوزه هنری ... تعدیل در حوزه هنری مازندران به چه قیمتی؟
هنوز چند روزی از مدیریت جدید در حوزه هنری مازندران نمی گذرد که شاهد تعدیل گسترده در این مجموعه هستیم.خبرهای رسیده حاکیست تعدادی از نیروهای جوان کارآمد و هنرمند در کمال ناباوری و در شرایطی که مجموعه حوزه هنری ...(ادامه)
برتري تيم هندبال گيلان برابر كرمان
در روز چهارم از رقابتهاي گروه چهارم هندبال زير گروه ليگ برتر كشور، تيم هيات هندبال گيلان برابر تيم شهرداري كرمان به برتري رسيد. به گزارش خبرنگار ايرنا، دراين ديدار كه شنبه‌شب در مجموعه ورزشي يادگار امام شهرستان رشت برگزار شد، تيم هيات هندبال گيلان با نتيجه ‪ ۳۱‬بر ‪ ۲۵‬تيم شهرداري كرمان را شكست داد. همچنين در ديگر ديدار برگزار شده اين رقابتها نيز، تيمهاي هندبال دژبان ارتش تهران و مهارت سمنان مقابل هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم هندبال دژبان ارتش تهران با نتيجه ‪ ۲۹‬بر ‪ ۲۰‬حريف خود را مغلوب كرد. اين رقابتها كه از روز چهارشنبه هفته گذشته باشركت پنج تيم در رشت آغاز شده، روز يكشنبه با معرفي تيمهاي برتر در اين شهرستان پايان مي‌يابد. در پايان اين رقابتها، تيمهاي اول و دوم به مرحله نهايي زير گروه ليگ برتر هندبال كشور صعود مي‌كنند. (ادامه)
تبريك تسليت گونه هفته جانباز به ايثارگران (بخوانيد)
ثمانه اكوان (ادامه)
مانور مقابله با آلودگي هاي نفتي در درياي خزر
رزمايش استاني مقابله با آلودگي هاي نفتي در درياي خزر در آب هاي ساحلي اين دريا و در كانال كشتيراني محدوده شهرستان بندر انزلي برگزار شد. (ادامه)
اعتراض نمايندگان گلستان ازعزل و نصب هاي مديران استان
چند تن از نمايندگان مردم گلستان در مجلس شوراي اسلامي، اعتراض خود را از نحوه عزل و نصب هاي مديران استان در قالب نامه اي براي وزير كشور ارسال كردند . در بخشي از اين نامه آمده است:استاندار گلستان از زمان انتصاب‌،‌ ضمن شناسايي دوستان،‌ همكاران و همشهريان خويش براي انتصابات آنان به عنوان مديران ارشد استان (ادامه)
دستگیری اعضای باند زورگیر از بانوان دررشت
مركزاطلاع رساني پليس گيلان اعلام كرد: ماموران پليس اعضاي يك باند زور گير از بانوان رشت را شناسايي و دستگيركردند. (ادامه)
‪ ۲۹۲‬روستاي ساری فاقد آب شرب بهداشتي است
فرماندار ساري تعداد روستاهاي اين شهرستان را ‪ ۴۴۲‬روستا اعلام كرد و گفت: از اين تعداد ‪ ۲۹۲‬روستا فاقد آب شرب بهداشتي است. (ادامه)
ماجرای عروسی دختریکی ازسران نظام به نقل ازهمسایه
مدت قابل توجهي،‌ همساية خانوادة‌ عروس بوديم و به همين دليل رابطه دوستي صميمي بين ما و خانواده آنها برقرار شده بود. شايد به همين خاطر بود كه كارت دعوت عروسي دخترشان را براي ما هم فرستادند. وقتي كارت را ديديم خيلي خوشحال شديم و در عين حال برانگيخته. كارت دعوت خيلي ساده بود. (ادامه)
ذوب آهن قهرمان فوتبال جام چهار جانبه اسكار0 ‪ ۹
شاگردان رسول كربكندي در تيم فوتبال ذوب آهن‌اصفهان جام قهرماني مسابقات چهار جانبه اسكار ‪ ۹۰‬را از آن خود كردند. (ادامه)
ایجاد 5800 شغل در بخش صنعت گلستان
امسال5 هزار و 800 نفر در واحدهاي توليدي - صنعتي گلستان مشغول بکارمي شوند. به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ،رئيس سازمان صنايع و معادن گلستان با اعلام اين خبر گفت: 720 نفر از اين تعداد در هفته دولت امسال در 39 واحد توليدي - صنعتي به بهره برداري رسيده با 168 ميليارد ريال سرمايه گذاري مشغول بکار شدند. استاندار گلستان چندي پيش گفته بود امسال در گلستان 20 هزار شغل ايجاد مي کنيم که 10 هزار آن صنعتي است.(ادامه)
تشكيل استان جديد در غرب استان مدتي است كه از طرف عده اي خاص شايع شده ولي بنابر شرايط خاص امكان جدايي وجود ندارد.وزير كشور نيز به علت تدوين طرح جامع تقسيمات كشوري با تشكيل استان جديد مخالفت كرده است. مخالفت وزير كشور با تشكيل استان جديد در غرب مازندران
تشكيل استان جديد در غرب استان مدتي است كه از طرف عده اي خاص شايع شده ولي بنابر شرايط خاص امكان جدايي وجود ندارد.وزير كشور نيز به علت تدوين طرح جامع تقسيمات كشوري با تشكيل استان جديد مخالفت كرده است.(ادامه)
سوانح بزرگ هوايي ايران از سال ‌‌١٣٥٩ تاكنون(بخوانيد)
(ادامه)
 پنجمين هتل 7 ستاره دنيا  توسط يك گروه سرمايه‌گذاري ايراني مقيم خارج  با مساحت 200هزار متر مربع زير بنا در 52 طبقه   با اعتباری بالغ بر 150 ميليارد تومان در رامسر ساخته میشود و  مصوبه آن از كارگروه شهرسازي و معماري استانداري  اخذ شده است . ساخت پنجمين هتل 7 ستاره جهان در رامسر
پنجمين هتل 7 ستاره دنيا توسط يك گروه سرمايه‌گذاري ايراني مقيم خارج با مساحت 200هزار متر مربع زير بنا در 52 طبقه با اعتباری بالغ بر 150 ميليارد تومان در رامسر ساخته میشود و مصوبه آن از كارگروه شهرسازي و معماري استانداري اخذ شده است .(ادامه)
دو کشته بر اثر فرو ريختن ساختمان در ساري
فروريخن آوار ساختمان در حال احداثي واقع در بلوار طالقاني شهرستان ساري جان دو نفر از كارگراني را كه در حال كار بودند گرفت. (ادامه)
طوايف مقدس در ميان ترکمنها (بخوانيد)
رضا میاندره(ادامه)
ممانعت از حضور شهردار در جلسه شورای شهر
يك عضو شوراي اسلامي شهر رشت گفت:اگر شهردار با شورا همكاري نكند تنها راه باقي مانده استيضاح وي است. (ادامه)
افتتاح نمايشگاه گردشگري و صنعت توريسم مازندران
(ادامه)
4 كشته درحادثه رانندگي درجاده چابكسر
(ادامه)
وقوع زمین لرزه 3/3 ریشتری در شهرستان نور
زمین لرزه ای به بزرگی 3/3 در مقیاس ریشتر ساعت 7 و 28 دقیقه امروز در منطقه چمستان از توابع شهرستان نور واقع در استان مازندران ، رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،رئیس ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استان مازندران افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی نداشت ولی خسارت احتمالی مادی این حادثه متعاقبا اعلام می شود.(ادامه)
‪ ۴۰‬درصد كاركنان دولت در مازندران دوره های IT را گذراندند
مديركل دفتر طرح و برنامه استانداري مازندران به وجود ساختارارتباطي براي راه‌اندازي دولت الكترونيك اشاره كرد وگفت: تاكنون ‪۴۰‬درصد از كاركنان دولت در اين استان آموزش فناوري ارتباطات و اطلاعات (‪ (IT‬را فراگرفته‌اند.(ادامه)
معرفی دستگاههاي اجرايي برتر مازندران
دستگاههاي اجرايي و اداري برتر مازندران در نهمين جشنواره رجايي كه روز چهارشنبه درساري برگزار شد ، معرفي و تجليل شدند. (ادامه)
اولين گارد ساحلي محيط زيست كه قرار بود با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور آغاز به كار كند به دليل عدم حضور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست افتتاح نشد. عدم حضور معاون رئيس جمهور ،پروژه گارد ساحلي محيط زيست مازندران افتتاح نشد
اولين گارد ساحلي محيط زيست كه قرار بود با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور آغاز به كار كند به دليل عدم حضور رئيس سازمان حفاظت محيط زيست افتتاح نشد. (ادامه)
 ماموران مركز اجرايي امر به معروف و نهي از منكر قائم شهر موفق به شناسايي و كشف كارگاه تهيه و توزيع داروهاي غيرمجاز شدند. در اين عمليات مقادير قابل توجهي دارو، مواد شيميايي، تجهيزات، لوازم دارويي و آرايشي .... كشف كارگاه تهيه داروهاي غيرمجاز در قائم شهر
ماموران مركز اجرايي امر به معروف و نهي از منكر قائم شهر موفق به شناسايي و كشف كارگاه تهيه و توزيع داروهاي غيرمجاز شدند. در اين عمليات مقادير قابل توجهي دارو، مواد شيميايي، تجهيزات، لوازم دارويي و آرايشي ....(ادامه)
گلستان مقام اول استحصال خاويار كشور
در بحث استحصال خاويار و بازرسي ذخاير درياي خزر گلستان مقام اول كشور را دارا است.(ادامه)
قابليت هاي توسعه فريدونكنار (بخوانيد)
ابوالقاسم فرجي(ادامه)
علي آبادي درگیلان: ريخت و پاش ممنوع
رييس سازمان تربيت بدني گفت : ريخت و پاش ممنوع و اجازه نمي دهيم پول ورزش در جاي ديگري خرج شود . (ادامه)
معرفي جاذبه‌هاي مازندران در برنامه تلويزيوني روي ماسه‌هاي گرم
سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران، اعلام كرد: جاذبه‌هاي گردشگري مازندران در برنامه تلويزوني روي ماسه‌هاي گرم معرفي مي شود. (ادامه)
دفتر كار من چگونه است؟ بيل گيتس پاسخ مي‌دهد (بخوانيد)
ترجمه: محمد امين اتمان‌زاده (ادامه)
چگونگی ارتباط شهروندان مازندراني‌ با رئيس جمهور
شماره تلفن 111 كانال ارتباط شهروندان مازندراني‌ با رئيس جمهور است مدير كل دفتر طرح وبرنامه استانداري مازندران اعلام كرد : شماره تلفن 111 به منظور رسيدگي به شكايات شهروندان مازندراني و برقراري ارتباط با دفتر(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.879 seconds.