.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هلال احمر بيش از‪ ۷۰‬ميليارد ريال تسهيلات دراختيار نيازمندان قرارداده است
مدير عامل سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران گفت : از سوي اين جمعيت در سال جاري ‪ ۷۰‬ميليارد و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال وام به صورت قرض‌الحسنه به نيازمندان سراسر كشور پرداخت شد. "حسين زاجكانيها" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساري افزود : اين وام‌ها در قالب كمك هزينه‌هاي تحصيلات دانشجويي، ايجاد اشتغال، وام ضروري، درمان و خريد داروي بيماران توسط شعب مختلف بانك ملت در سراسر كشور پرداخت شده‌است. وي اظهار داشت: به طور ميانگين به هر نيازمند مبلغ پنج ميليون ريال وام به صورت قرض‌الحسنه پرداخت شده است. وي تصريح كرد: اخيرا قراردادي بين اين جمعيت با صندوق مهر امام رضا (ع) منعقد شده كه براساس آن به افرادي كه دراثر حوادث غيرمترقبه از قبيل سيل، خشكسالي، زلزله و رانش زمين دچار خسارت شده‌اند، تسهيلات بانكي پرداخت شود. وي بيان داشت : پرداخت تسهيلات بانكي منوط به ارائه مدارك مستند ناشي از آسيب‌ديدگي افراد از حوادث غيرمترقبه است. وي به افتتاح حساب و صدور دفترچه قرض‌الحسنه براي حاميان داوطلب جمعيت هلال احمر اشاره كرد و گفت : قرار است براي داوطلبان تحت پوشش اين جمعيت دفترچه بانكي تحت عنوان حاميان داوطلب صادر شود. زاجكانيها افزود : هم اكنون مقدمات افتتاح اين حساب با همكاري بانك ملت فراهم شده است و بزودي داوطلبان مي‌توانند در صورت تمايل براي خود و اعضاي خانواده‌هايشان اين نوع حساب را باز نمايند. مدير عامل سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر كشور ادامه داد :از مزاياي اين حساب اين است كه ‪ ۶۰‬درصد تسهيلات بانكي در اختيار اين جمعيت قرار خواهد گرفته و منفعت آن به دارنده صاحب حساب برمي‌گردد. مدير عامل سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر كشور براي شركت در همايش تجليل از داوطلبان و خيرين نمونه جمعيت هلال احمر مازندران به ساري سفر كرده است.(ادامه)
نورُ علی نور(بخوانيد)
(ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
10 شهر و 107 دهستان مازندران فاقد كتابخانه
(ادامه)
ازدواج دو هزار نو عروس مازني در عيد غدير
. (ادامه)
جایگاه تالش شمالی بررسي مي شود
(ادامه)
كسب مقام نخست مازندران در كاهش تصادفات جاده اي
(ادامه)
مردم گيلان براي آمدن و يا نيامدن آقاي رييس جمهور تعيين تكليف نمي كنند اما مشتاق آنند كه با سفر ايشان وضعيت بسياري از مشكلات و چالشهاي اين استان كه هر روز دامنه آن وسيعتر مي شود به نوعي ... برف ايستاد ،آفتاب تابيد ، رييس جمهور نيآمد
مردم گيلان براي آمدن و يا نيامدن آقاي رييس جمهور تعيين تكليف نمي كنند اما مشتاق آنند كه با سفر ايشان وضعيت بسياري از مشكلات و چالشهاي اين استان كه هر روز دامنه آن وسيعتر مي شود به نوعي ...(ادامه)
معرفی 265 آموزشگاه غيرمجاز مازندران به نيروي انتظامي
مدير مشاركت‌‏هاي مردمي و توسعه مدارس غيردولتي در آموزش و پرورش مازندران، از اختصاص چهار ميليارد و 600 ميليون تومان از محل اعتبارات بنگاه‌‏هاي كوچك زودبازده و كارآفرين در آموزش و پرورش استان خبر داد. به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سيدعباس فلاحيان اظهار داشت: با اين اعتبارات 50 طرح آموزشي براي احداث، خريد و توسعه و تجهيز مدارس غيرانتفاعي و (ادامه)
قلب و كليه‌هاي قهرمان كوچك كشتي مازندران اهدا شد
در يك عمل انسان دوستانه از سوي خانواده صباغيان، قلب و كليه‌هاي قهرمان كوچك كشتي مازندران پس از مرگ مغزي به بيماران نيازمند اهدا شد. شهرام 12 ساله كه به ...(ادامه)
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ... وقتی شالیزارها ویلا و شالیکاران، کارگر ساختمانی میشوند
در خبرها آمده بود در هشت ماه نخست امسال 850 هزار تن برنج ازکانال های قانونی و رسمی وارد کشور شده ، و وزارت جهاد کشاورزی نیز حداکثر نیاز کشور به برنج را 400 هزار تن اعلام کرده است، و این ...(ادامه)
حال و هواى عجيب و مخوف مراسم دفن صدام
وى افزود يکى از نزديکان صدام کفن را از روى چهره او به کنار زد تا مطمئن شود که جسد متعلق به خود صدام است يا نه ، و با کنار رفتن پارچه کفن از روى صورت او همه حاضران دچارخوف و ترس شدند چرا که صورت صدام مانند چهره يک حيوان وحشى چون خوک صحرايى بود.(ادامه)
ضرورت تغييرات مديريتي در مازندران(ديدگاه)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
ساخت مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گلستان آغاز شد
كلنگ احداث مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گلستان روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان استاني به زمين زده شد. اين مجتمع در فضايي به مساحت ‪ ۶۱‬هزار و ‪ ۷۷۳‬مترمربع در كيلومتر چهار بزرگراه گرگان آق‌قلا و مقابل فرودگاه بين‌المللي گرگان ساخته مي‌شود. (ادامه)
معارفه فرمانده جدید انتظامي ساري
صبح دیروز با حضور سردار توكلي فرمانده انتظامي مازندران ،مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي پيشين و جديد ساري برگزار گردید. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،فرمانده انتظامي مازندران ، با تاكيد بر جلب مشاركت مردم در ايجاد امنيت پايدار گفت: امنيت پايدار تنها با تعامل و مشاركت آحاد مردم و مسوولين تحقق مي‌يابد. (ادامه)
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري  انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... 




گله استاندار ... و مدیران نا بلد !!؟؟
در حالیکه مهندس شفقت استاندار مازندران از بی توجهی برخی از مدیران در جهت توسعه استان گله مند است و اخیرآ نیز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري انتقاد خود را از عدم ايجاد شهرك ... (ادامه)
اختصاص 200ميليون تومان اعتبار براي توسعه IT در مدارس مازندران
رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران اعلام كرد: امسال براي فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان آموزش و پرورش مازندران 200 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافت.به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، سيد نصرت‌‏اله فاضلي، رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران، از تجهيز هزار و 440 مدرسه به فناوري (ادامه)
حفظ محيط زيست عامل توسعه مازندران است
استاندار مازندران رفع محدوديت‌هاي زيست محيطي را از مهم‌ترين مصوبه‌هاي دولت در استان برشمرد و گفت: با حفظ محيط زيست به دنبال توسعه مازندران هستيم تا توليد صنعتي افزايش يابد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت افزود: تاكنون جز استان‌هاي توسعه نيافته در بخش صنعت بوده‌ايم كه با اجراي تمامي مصوبات (ادامه)
دستگیری توزيع کننده موادمخدر در گلستان
با تلاش ماموران انتظامي "آزادشهر" گلستان يکي از افرادي که در امر خريد و فروش موادمخدر فعاليت داشت، دستگير شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران کلانتري "آزادشهر" استان گلستان با کسب خبري مبني بر اينکه فردي به نام "احمد" ساکن نوده در زمينه خريد و فروش موادمخدر فعاليت دارد، تحقيقات خود را براي دستيابي به صحت و سقم موضوع آغاز کردند. (ادامه)
استراحتگاه ساحلي خزرآبادساري همگاني شد
در راستاي اجراي دستور رئيس جمهور مبني بر آزادسازي سواحل شمال شهرداري ساري مجموعه استراحتگاه ساحلي خود در خزرآباد را همگاني كرد. شهردار ساري با تخريب ديواره هاي استراحتگاه ساحلي زيرنظر شهرداري و عقب نشيني به مرز 60 متري از آب هاي خزر اين امكان را فراهم كرد تا مردم براحتي بتوانند از ساحل زيبا و امكانات تفريحي و رفاهي آن استفاده كنند. (ادامه)
انهدام باند مخوف تجاوز به عنف در مازندران
جانشين فرماندهي انتظامي مازندران از انهدام يك باند مخوف تجاوز به عنف در اين استان خبر داد. سرهنگ محمدحسن قبادي گفت: اين باند كه در شهر قائم شهر فعال بود توسط 5 نفر از اعضاي اصلي فعاليت داشت. (ادامه)
مرد گیلانی 3 روز قبل از فوت اطلاعيه ترحيم خود را نوشت!
مردي در تالش با اقدامي جالب و كم نظير 3 روز قبل از فوت متن اعلاميه ترحيم خود را نوشت! مرحوم ابراهيم افراسيابي اهل شهرستان تالش در اقدامي نادر و كم نظير سه روز قبل از مرگش متن اعلاميه مجالس ترحيم (سوم و هفتم) به همراه عكس (ادامه)
محمد بدیعی علامه حسن زاده آملی: اگر مقدورم بود تمام زبان‌های دنیا را فرا می‌گرفتم(يادداشت)
محمد بدیعی(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
انتقاد استاندار مازندران از ندادن طرح براي ايجاد شهرك دامپروري
استاندار مازندران باانتقاد از برخي بي‌برنامگي‌ها در كارهاي عمراني گفت : در هشت ماه گذشته براي ايجاد شهرك دامپروري در اين استان فرياد مي زنم ولي تاكنون طرحي در اين زمينه از سوي مسوولان كشاورزي ارايه نشده‌است. (ادامه)
ابلاغ ۱۴۳‬مصوبه سفر هيات دولت به مازندران
استاندار مازندران گفت : از مجموع ‪ ۱۶۷‬مصوبه سفر رييس جمهوري و هيات دولت تاكنون ‪ ۱۴۳‬مصوبه رسما به دستگاههاي اجرايي اين استان ابلاغ شده‌است. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ،"ابوطالب شفقت" روز دوشنبه در اولين جلسه پيگيري مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت به مازندران (ادامه)
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ...

آناني كه پشتشان هرگز نمي لرزد ...
شما داغ فرزند ديده ايد، شما تازه داماد 17 روزه از دست داده ايد ؟ .... كودك 9 ماهه خرد شده در بين آهن پاره ها را چي ؟ مادر رفته دركما ؟ جوان سوخته شده در يك تصادف جاده اي ... (ادامه)
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ... درخشش معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران
معاونت اطلاعات واخبار مركز مازندران در چهارمين دوره انتخابات خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا حضور چشمگيري داشته در خلق اين مهم نقش پررنگ وبرجسته خبري را ايفا كرد و بعنوان معاونت ...(ادامه)
چند انتصاب در استانداري و واحدهاي دانشگاهي گلستان
استاندار گلستان در حكمي "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد. استاندار گلستان در حكمي "سيدروح‌الله حسيني" را به عنوان مشاور و رييس گروه مشاوران جوان خود منصوب كرد. در حكم دكتر علي محمد شاعري آمده‌است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و هماهنگي همه دستگاههاي اجرايي زمينه مشاركت پرشور و نشاط جوانان را در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراهم نماييد. همچنين طي روزهاي اخير رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما گرگان و مدير امور آموزش و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز منصوب شدند. در اين ارتباط با صدور حكمي از سوي "سيدمهدي ميرشمسي" معاون امور سما دانشگاه آزاد اسلامي، "بهزاد ميلاني" عضو هيات علمي تمام وقت دانشگاه آزاد گرگان به مدت يكسال به عنوان رييس آموزشكده فني و حرفه‌اي سما اين شهر منصوب شد. رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان نيز با صدور حكمي دكتر "محمدرضا داداشي" عضو هيات علمي تمام وقت گروه كشاورزي اين واحد را به مدت يكسال به سمت مدير امور آموزشي دانشگاه منصوب كرد. گفتني است داداشي با مدرك دكتراي اصلاح نباتات پيش از اين مدير گروه كشاورزي دانشگاه آزاد گرگان بوده است. دكتر رضاعلي محسني همچنين با استعفاي "اسماعيل رنجبر" مدير پيشين امور آموزشي اين دانشگاه موافقت و از خدمات وي قدرداني كرد. همچنين رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان "آرش ستاري" را به مدت يكسال ديگر به عنوان مدير دانشجويي اين واحد منصوب كرد. / (ادامه)
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی... جزئیات کامل مشاجرات صدام پیش از اعدام
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.