.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسخ امیرعبداللهیان به وزرای خارجه آلمان، انگلیس و استرالیا: وقتی رژیم صهیونیستی با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را نقض می‌کند و شورای امنیت قادر به صدور یک بیانیه نیست، دفاع مشروع یک ضرورت است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت . حمله سارقان به پزشک بدون مرز مازنی/هوشیاری دکتر عمادی پس از ۷ روز کما
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت .(ادامه)
فرماندهی انتظامی استان مازندران، پیرامون اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد. اطلاعیه فرماندهی انتظامی مازندران، پیرامون طرح حجاب و عفاف
فرماندهی انتظامی استان مازندران، پیرامون اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد.(ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
محسن رضایی: عیدی صبر ملت ایران و ساکنان غزه در راه است
فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی گفت: عیدی صبر راهبردی ملت ایران و کودکان و مردم مظلوم ‎غزه در راه است!(ادامه)
فوری/ موشک های ایران از GPS استفاده نمی کنند
فارس نوشت: ایران از قبل برای این موضوع چاره‌اندیشی کرده بود و تمامی موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی کنند.(ادامه)
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد. عکس معنادار رئیسی در کنار موشک‌های بالستیک
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.(ادامه)
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه ای نوشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. پلیس اطلاعیه داد / زمان اجرای طرح حجاب در تهران اعلام شد
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه ای نوشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.(ادامه)
دو عکس از زاکانی در نماز عید فطر خبرساز شد!
دو عکس عجیب از زاکانی در نماز عید فطر منتشر شده است.(ادامه)
رژیم صهیونیستی خودروی حامل فرزندان و نوه‌های رییس دفتر سیاسی حماس را هدف قرار داد که به دنبال این جنایت ۶ تَن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند.


شهادت ۳ فرزند و ۳ نوه «اسماعیل هنیه» در غزه /لحظه مطلع‌شدن هنیه از شهادت فرزندانش و واکنش او + (ویدئو)
رژیم صهیونیستی خودروی حامل فرزندان و نوه‌های رییس دفتر سیاسی حماس را هدف قرار داد که به دنبال این جنایت ۶ تَن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. (ادامه)
ترافیک در تمام محورهای کشور و شمالی به‌خصوص در مسیر چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه دارای بار ترافیک سنگین است. مسافران از سفر به شمال خودداری کنند/ تمام محورهای شمالی قفل شد
ترافیک در تمام محورهای کشور و شمالی به‌خصوص در مسیر چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه دارای بار ترافیک سنگین است.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
 زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد. واریز یارانه عیدانه یک میلیون تومانی فردا ۲۳ فروردین
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد.(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی(يادداشت)
(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی
(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
نشریه تایمز اسرائیل به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد که پاسخ ایران پیش از عید فطر انجام نخواهد شد و شامل هدف گرفتن پایگاه‌های نظامی و مراکز راهبردی و نه غیرنظامی می‌شود. پاسخ ایران به بعد از عید فطر موکول خواهد شد / تهران اماکن نظامی و استراتژیک را هدف قرار خواهد داد، نه مکان‌های غیرنظامی
نشریه تایمز اسرائیل به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد که پاسخ ایران پیش از عید فطر انجام نخواهد شد و شامل هدف گرفتن پایگاه‌های نظامی و مراکز راهبردی و نه غیرنظامی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی ، فرارسیدن عید سعید فطر را به همگان ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار استان مازندران تبریک گفت و از خدمات رسانی مسئولانه صاحبان واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان تجلیل کرد . پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت عید فطر و تجلیل از خدمات رسانی مسئولانه اصناف و بازار مازندران در ماه رمضان
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی ، فرارسیدن عید سعید فطر را به همگان ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار استان مازندران تبریک گفت و از خدمات رسانی مسئولانه صاحبان واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان تجلیل کرد .(ادامه)
اعمال شب و روز عید فطر
(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت: آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل از زبان سخنگوی قوه قضائیه
نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور خبرنگاران برگزار شد. وی درباره آخرین وضعیت پرونده زمین ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه علمیه ازگل گفت:(ادامه)
عکسی دیده نشده از شهید زاهدی در کنار سردار سلیمانی
تصویری از شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همراه شهید محمدرضا زاهدی را مشاهده می کنید.(ادامه)
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، اصغر جهانگیر به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد. سخنگوی جدید قوه قضاییه منصوب شد
طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، اصغر جهانگیر به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.(ادامه)
سردار فرمانده کل سپاه پاسداران در جشنواره قرآنی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند، خواهند سوخت، تأکید کرد: نباید نگران بود؛ خداوند اذن غلبه کفار را بر مومنان نمی‌دهد و نصرت حق جاری می‌شود. خط و نشان فرمانده کل سپاه برای اسرائیل / نباید نگران بود
سردار فرمانده کل سپاه پاسداران در جشنواره قرآنی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند، خواهند سوخت، تأکید کرد: نباید نگران بود؛ خداوند اذن غلبه کفار را بر مومنان نمی‌دهد و نصرت حق جاری می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
 به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


خیز قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ /ریاست یک ساله بر مجلس دوازدهم قطعی است؟
به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز: مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به برخی فضاسازی‌ها در خصوص مهاجران و اتباع خارجی در بیانیه‌ای ۶ بندی اعلام کرد: تلاش برخی سایت‌ها برای ایجاد افغانستان ستیزی مطرود است. مهاجرین افغانستانی باید به سرزمین خود برگردند و افغانستان را آباد سازند
شمال نیوز: مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به برخی فضاسازی‌ها در خصوص مهاجران و اتباع خارجی در بیانیه‌ای ۶ بندی اعلام کرد: تلاش برخی سایت‌ها برای ایجاد افغانستان ستیزی مطرود است.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.299 seconds.