.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند! ۱۴۰۳؛ سال نهنگ است یا اژدها؟
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند!(ادامه)
در ۲۵ دی ماه ۱۳۵۲ خط تولید خودرو‌های شورلت در ایران راه اندازی شد. عکس/ اولین شورلت ایران که به بازار عرضه شد!
در ۲۵ دی ماه ۱۳۵۲ خط تولید خودرو‌های شورلت در ایران راه اندازی شد.(ادامه)
رژیم صهیونیستی فردا رئیس سرویس جاسوسی خود را برای ادامه مذاکرات آتش‌بس به دوحه می‌فرستد. رئیس موساد برای مذاکرات آتش‌بس در غزه به دوحه می‌رود
رژیم صهیونیستی فردا رئیس سرویس جاسوسی خود را برای ادامه مذاکرات آتش‌بس به دوحه می‌فرستد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۸ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر امضای بزرگترین قرارداد نفتی ایران و نزدیک شدن به نوروز باستانی در ایام ماه مبارک رمضان پرداخته‌اند.(ادامه)
سیدعباس صالحی وزیر دولت روحانی و نماینده ولی فقیه در مؤسسه و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات عزادار شد. وزیر روحانی عزادار شد
سیدعباس صالحی وزیر دولت روحانی و نماینده ولی فقیه در مؤسسه و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات عزادار شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۷ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، نامه روحانی به شورای نگهبان، ترکیب هیات رئیسه مجلس دوازدهم و واگذاری ده هزار واحد مسکونی به نیروهای مسلح پرداخته‌اند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
در مطلب زیر شاهد تصاویری از تیتر و صفحه اول روزنامه‌های کشور در تاریخ شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ خواهید بود.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند. آنها که ادعای ذوب‌بودن در ولایت دارند، اگر سیاست های رهبری را اجرا می‌کردند به پیغمبر قسم مردم از وضعیت راضی می‌شدند
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۴ اسفند
آغاز رزمایش مرکب امنیت دریایی در شمال اقیانوس هند و تساوی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد پایتخت از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست. قالیباف رئیس می‌ماند یا استعفا می‌دهد؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست.(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
یک منبع مصری گفت: پیشنهاد واشنگتن یک آتش‌بس فراگیر نیست، بلکه توافقی برای کاهش میزان درگیری است. العربیه: حماس با طرح جدید آمریکا درباره آتش‌بس در غزه موافقت کرد
یک منبع مصری گفت: پیشنهاد واشنگتن یک آتش‌بس فراگیر نیست، بلکه توافقی برای کاهش میزان درگیری است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۳ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن و آغاز رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین در شمال اقیانوس هند پرداخته‌اند.(ادامه)
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود. جنجال‌آفرینی بن غفیر با شروع ماه رمضان
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران 22 اسفند 1402
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران امروز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۲۲ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعطای نشان فتح توسط رهبر انقلاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه و تبعات تخصیص ارز به مسافرت‌های خارجی پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند. بلاگر فرزند‌آوری به همراه خانواده‌اش از ایران به عمان مهاجرت کرد!
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند.(ادامه)
منابع عبری زبان گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در صفحه خود در فضای مجازی تایید کرد که پسر عمویش در غزه به هلاکت رسیده است. واکنش وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به هلاکت پسرعمویش در غزه
منابع عبری زبان گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در صفحه خود در فضای مجازی تایید کرد که پسر عمویش در غزه به هلاکت رسیده است.(ادامه)
ناو هواپیمابر ۳ میلیارد پوندی ملکه الیزابت Queen Elizabeth حین لنگر انداختن در اسکاتلند آتش گرفت. آتش سوزی در ناو هواپیمابر ملکه الیزابت نیروی دریایی انگلیس
ناو هواپیمابر ۳ میلیارد پوندی ملکه الیزابت Queen Elizabeth حین لنگر انداختن در اسکاتلند آتش گرفت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۰ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی مانند تغییرات در صدا و سیما، اعلام دلایل ردصلاحیت روحانی و گمانه‌زنی درباره هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم پرداختند.(ادامه)
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد. پشت پرده برکناری خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما / اولین تبعات حرکت عجیب رسایی/ معاون برکنار شده از مجری می خواست تا علیه قالیباف و سپاه سوال بپرسد
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد. مصر نسبت به عملیات نظامی در رفح هشدار داد
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۹ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تاکید مقام معظم رهبری بر عدم ستیزه‌جویی و تهمت از سوی نمایندگان مجلس دوازدهم پرداخته‌اند.(ادامه)
به دنبال اعلام به نتیجه نرسیدن مذاکرات قاهره برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، ارتش این رژیم به عملیاتش علیه مقاومت فلسطین در سراسر نوار غزه ادامه خواهد داد. نتانیاهو: با وجود مخالفت‌های بین‌المللی عملیات علیه غزه را متوقف نخواهیم کرد
به دنبال اعلام به نتیجه نرسیدن مذاکرات قاهره برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، ارتش این رژیم به عملیاتش علیه مقاومت فلسطین در سراسر نوار غزه ادامه خواهد داد.(ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.512 seconds.