.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد! راه‌های شکایت از پزشکان متخلف در دریافت هزینه از بیمار
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد!(ادامه)
عکس/ برداشت انگور در "بیاره" شهرستان دنا(خبر)
(ادامه)
کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که حمایت نظامی کره شمالی از روسیه در جنگ علیه اوکراین، "اشتباهی بزرگ" خواهد بود. همکاری نظامی روسیه و کره شمالی بسیار گسترده است
کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که حمایت نظامی کره شمالی از روسیه در جنگ علیه اوکراین، "اشتباهی بزرگ" خواهد بود.(ادامه)
 "جواد روحی" یکی از زندانیانی که در زندان نوشهر با حکم قانونی در زندان به سر می‌برد امروز پنجشنبه به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و در پی آن فوت کرده است. فوت یک زندانی در بیمارستان نوشهر/ جسد جواد روحی به پزشکی قانونی منتقل شد
"جواد روحی" یکی از زندانیانی که در زندان نوشهر با حکم قانونی در زندان به سر می‌برد امروز پنجشنبه به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و در پی آن فوت کرده است.(ادامه)
رییس پلیس استان خوزستان از دستگیری قاتل شهید نظم و امنیت سعید پویان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی در استان فارس خبر داد. دستگیری قاتل شهید "سعید پویان" در عملیات ضربتی
رییس پلیس استان خوزستان از دستگیری قاتل شهید نظم و امنیت سعید پویان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی در استان فارس خبر داد.(ادامه)
فیلم/ کتک خوردن فرد هتاک به قرآن از دست یک بوکسور
"سلوان مومیکا" فرد هتاک به قرآن کریم در سوئد از دست یک بوکسور در وسط خیابان کتک خورد.(ادامه)
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های "سرباز روز نهم "و "اسم تو مصطفاست" رونمایی شد + عکس
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.(ادامه)
تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک دنیا! + عکس
لوئیس همیلتون در ابتدا، پاگانی زوندا ۷۶۰ خود را با پسوند LH (مخفف نام لوئیس همیلتون)، در سال ۲۰۱۴ خریداری کرد و حدود هفت سال آن را نگه داشت و طبق گزارش‌ها، مسافتی کمتر از ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کرد. این خودرو یکی از پنج خودروی "۷۶۰" موجود در جهان است. ابرخودروی V۱۲ در پایان سال ۲۰۲۱، زمانی که یک خریدار از بریتانیا حاضر به خرید شد، به فروش رفت.(ادامه)
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر از آتش گرفتن بخشی از عرصه‌های طبیعی منطقه "بندپی" این شهرستان خبر داد. جنگل‌های نوشهر دچار آتش سوزی شدند
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر از آتش گرفتن بخشی از عرصه‌های طبیعی منطقه "بندپی" این شهرستان خبر داد.(ادامه)
برخی مدیران دستگاه قضا هنوز به این باور نرسیده‌اند که "توجه به افکار عمومی" ضروری است/ نباید در انتشار صحیح خبر تأخیر و تعلل به خرج داد / جامعه خبرنگاران و ابواب جمعی حوزه رسانه، از ابتدای انقلاب و در طول این چند دهه، در امر اطلاع‌رسانی وقایع، بیان حقایق و رفع شبهات، عملکرد موفقی داشته‌اند.....(خبر)
(ادامه)
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد. در این مرحله وارد "بررسی صلاحیت" نمی‌شویم/ تایید مدارک توسط نهادهای مرجع انجام می‌گیرد/ ثبت‌نام نهایی نیازمند تایید مدارک است
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.(ادامه)
 "مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد.

فرماندار جدید نکا معرفی شد
"مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد. (ادامه)
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند. پشت پرده دوقطبی سازی "مهلا" - "معلی" کجاست؟!
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند.(ادامه)
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های "  پست یافته "  روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور  خبر داد .

برپایی پایگاه‌های " پست یافته "در مسیر عزاداری روز عاشورا در مازندران
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های " پست یافته " روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور خبر داد . (ادامه)
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ضرورت ثبت نام در سامانه سماح برای زائران اربعین را بیان کرد. چرا ثبت‌نام در "سماح" برای زائران اربعین ضروری است؟
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ضرورت ثبت نام در سامانه سماح برای زائران اربعین را بیان کرد.(ادامه)
پوستر صهیونیست ها از نابود کننده اسرائیل
همزمان با حضور صهیونیست ها در خیابان ها، در فضای مجازی عبری زبانان پوستری از نتانیاهو دست به دست می شود که بر روی آن به زبان عبری نوشته شده است "نابود کننده کشور".(ادامه)
پویش ملی غرق نشویم با شعار "بی گدار به آب نزنیم " در آب های ساحلی مازندران آغاز شده است. آغاز پویش ملی غرق نشویم در آب‌های ساحلی استان
پویش ملی غرق نشویم با شعار "بی گدار به آب نزنیم " در آب های ساحلی مازندران آغاز شده است.(ادامه)
فیلم/ «عید مُردگان» سنتی ماندگار در مازندران
"عَیدِماه" یا جشن مردگان در مازندران، آیین سنتی، کهن و با ارزشی است که از پیشینیان این دیار باقی مانده و همچنان در مناطق مختلف این استان به‌ویژه در روستاها برگزار می شود.(ادامه)

رئیس مدارس غیردولتی اعلام کرد: موسسۀ آموزشی گاج در اغتشاشات پارسال سوالاتی برای دانش‌آموزان طرح کرده بود که جهت‌گیری و تحریک به‌سمت اغتشاشات داشت و تعطیل شد. موسسه آموزشی "گاج" تعطیل شد
رئیس مدارس غیردولتی اعلام کرد: موسسۀ آموزشی گاج در اغتشاشات پارسال سوالاتی برای دانش‌آموزان طرح کرده بود که جهت‌گیری و تحریک به‌سمت اغتشاشات داشت و تعطیل شد.(ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با اشاره به هواپیماهای جاسوسی آمریکا هشدار داد که ارتش این کشور در صورت "تجاوز غیرقانونی مکرر" با "پرواز بسیار بحرانی" مواجه خواهد شد. هشدار خواهر کیم جونگ اون به ارتش آمریکا
خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با اشاره به هواپیماهای جاسوسی آمریکا هشدار داد که ارتش این کشور در صورت "تجاوز غیرقانونی مکرر" با "پرواز بسیار بحرانی" مواجه خواهد شد.(ادامه)
قاتلان شهیدان سجاد امیری و مهدی شاه‌ملکی که در حال فرار از کشور بودند پیش از ورود به ترکیه در یکی از مرز‌های آذربایجان غربی دستگیر شدند. قاتلان شهیدان "امیری و شاه‌ملکی" پیش از ورود به ترکیه دستگیر شدند
قاتلان شهیدان سجاد امیری و مهدی شاه‌ملکی که در حال فرار از کشور بودند پیش از ورود به ترکیه در یکی از مرز‌های آذربایجان غربی دستگیر شدند.(ادامه)
روز غدیر که طبق روایات، «روز میثاق اخذ شده» یا «روز عهد» نام دارد،‌ نه قرابت بلکه اتصالی وثیق با مفاد عالم ذر دارد و پیامبر صلی الله علیه و آله یادآور این عهد شدند. اصل جریان غدیر ریشه در "عالم ذر" دارد
روز غدیر که طبق روایات، «روز میثاق اخذ شده» یا «روز عهد» نام دارد،‌ نه قرابت بلکه اتصالی وثیق با مفاد عالم ذر دارد و پیامبر صلی الله علیه و آله یادآور این عهد شدند.(ادامه)
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه مجازی خود نوشت:"برای رسیدن به پرسپولیس خانه‌ام را فروختم و حالا عشقم را به پول نمی‌فروشم." استوری طعنه‌آمیز فرجی؛ عشقم را به‌ پول نمی‌فروشم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه مجازی خود نوشت:"برای رسیدن به پرسپولیس خانه‌ام را فروختم و حالا عشقم را به پول نمی‌فروشم."(ادامه)
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین و نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی،1402، دارفانی را وداع گفت. آیت الله "محمدرضا آشتیانی‌" درگذشت
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین و نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی،1402، دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند. هوش مصنوعی و آینده روابط بین‌الملل(يادداشت)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نور از اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه "چهارشنبه بازار" در این شهرستان خبر داد. اختلاف بین شهرداری و کسبه بازار هفتگی در نور با ورود پلیس خاتمه یافت
فرمانده انتظامی شهرستان نور از اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه "چهارشنبه بازار" در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: داوطلبان انتخابات موظفند برخی چارچوب‌های قانونی در خصوص منابع و هزینه‌های انتخاباتی را رعایت کنند و این موارد را شفاف کنند. برای نخستین بار "قانون شفافیت منابع مالی کاندیداها" اجرا می‌شود
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: داوطلبان انتخابات موظفند برخی چارچوب‌های قانونی در خصوص منابع و هزینه‌های انتخاباتی را رعایت کنند و این موارد را شفاف کنند.(ادامه)
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت. عظیم زاده: کار اتاق سیاسی نیست، اقتصادی است/ نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا، ولایتمدارم / اگر رییس شوم، در اتاق به روی تجار باز خواهد بود
شمال نیوز:صبح امروز احد عظیم زاده " کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران"در نشست‌ مطبوعاتی، به ارایه برنامه های خود در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس اتاق پرداخت.(ادامه)
تصویری زیبا از ماه
"لئوناردو سنس" عکاس برزیلی پس از ۳ سال تلاش موفق به ثبت این لحظه شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.858 seconds.