.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیسی: دولت مصمم است از نظرات همه قشرها به‌ویژه روحانیت استفاده کند / مردم همچنان برای رفع مشکلات خود به روحانیت اعتماد دارند
رئیس و اعضای جامعه روحانیت مبارز سه‌شنبه شب با رئیس جمهور دیدار و بر همراهی و پشتیبانی خود با دولت سیزدهم تاکید کردند.(ادامه)
موردی از ابتلای ورزشکاران و مدال آوران جهانی به کرونا نداشتیم
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: موردی از ابتلای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی و مدال آوران مسابقات جهانی به کرونا گزارش نشده است.(ادامه)
آیت الله لائینی :دعوت به وحدت و انسجام از وظایف مهم امامان جمعه است
نماینده ولی فقیه در مازندران، دعوت به دین، وحدت، حفظ انسجام و دفاع از ولایت را از جمله وظایف مهم ائمه جمعه بیان کرد.(ادامه)
با این پنج خوراکی از سرماخوردگی پیشگیری کنید
یک کانال تلگرامی اینفوگرافی درباره پیشگیری از سرماخوردگی در پاییز با 5 خوراکی را منتشر کرد.(ادامه)
 توییت‌های اخیر روحانی گمانه‌زنی‌ها درباره او و آینده سیاسی او را افزایش داده و برخی معتقدند که قصد دارد راه هاشمی را برود . اینکه می‌تواند یا نه اما بحث دیگری است. دو گمانه درباره آینده سیاسی حسن روحانی/ رئیس جمهور سابق چه اهدافی در سر دارد؟
توییت‌های اخیر روحانی گمانه‌زنی‌ها درباره او و آینده سیاسی او را افزایش داده و برخی معتقدند که قصد دارد راه هاشمی را برود . اینکه می‌تواند یا نه اما بحث دیگری است.(ادامه)

 برخی تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از سرکه سیب قبل یا همزمان با صرف وعده غذایی، قند خون را در افراد مبتلا به قند خون بالا پایین آورده و حتی قند خون را بعد از صرف غذا کنترل می‌کند. 
تاثیر سرکه سیب در کنترل قند خون
برخی تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از سرکه سیب قبل یا همزمان با صرف وعده غذایی، قند خون را در افراد مبتلا به قند خون بالا پایین آورده و حتی قند خون را بعد از صرف غذا کنترل می‌کند. (ادامه)
۴ استقلالی در لیست مهدوی‌کیا
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.(ادامه)
نجات دختر ۱۱ ساله تهرانی از غرق شدن در دریا
منجیان غریق بابلسری، یک دختر ۱۱ ساله تهرانی را از خطر غرق شدن در دریا نجات دادند.(ادامه)

نشانی اعلام شده، درست است و این آدرس از فردا چهارشنبه در دسترس متقاضیان مسکن حمایتی قرار می‌گیرد. آغاز ثبت‌ نام مسکن حمایتی (جزئیات + لینک)
نشانی اعلام شده، درست است و این آدرس از فردا چهارشنبه در دسترس متقاضیان مسکن حمایتی قرار می‌گیرد.(ادامه)
تجمع بدهکاران مهریه مقابل مجلس (عکس)
روز سه شنبه 27 مهر جمعی از افراد عمدتا از مردان در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار آن شدند که تعداد پرداخت سکه‌های مهریه که منجر به حبس می‌شود، کاهش یابد. (ادامه)
مهم‌ترین مشکل بنادر شمالی نبود برنامه منظم حرکت کشتی‌ها برای جابه جایی بار است این در حالی است که بنادر انزلی، آستارا، نوشهر و امیرآباد می ‌توانند بخشی بزرگ از تجارت با کشورهای مشترک منافع واقع در نوار ساحلی خزر را برعهده داشته باشند. وضعیت بنادر شمالی/ بار داریم کشتی نداریم، کشتی داریم بار نداریم
مهم‌ترین مشکل بنادر شمالی نبود برنامه منظم حرکت کشتی‌ها برای جابه جایی بار است این در حالی است که بنادر انزلی، آستارا، نوشهر و امیرآباد می ‌توانند بخشی بزرگ از تجارت با کشورهای مشترک منافع واقع در نوار ساحلی خزر را برعهده داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند. نگاهی به 16 استاندار منصوب شده / 6 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی / 3 نظامی و 4 غیر بومی + گزینه های مطرح استانداری مازندران
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند.(ادامه)
موقع خواب هم لاغر شوید
چای اولانگ می‌تواند چربی های شکمی خطرناک را در هنگام خواب بسوزاند.(ادامه)
عکس/ بهشتی گم‌شده در حوالی کلاردشت
دیوک نام مردابی است با فاصله نه چندان دور از تهران. برای دیدن این مرداب باید به سمت مازندران رفت. مرداب دیوک در استان مازندران و منطقه‌ی کلاردشت قرار دارد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : رییس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی به استثنای نیروهای مسلح ضمن اعلام پایان دورکاری کارمندان دولت تاکید کرد از حضور کارمندانی که تا اول آبان ماه حداقل یک دز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود. الزام تمام کارمندان برای تزریق حداقل یک دز واکسن کرونا تا اول آبان
شمال نیوز : رییس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی به استثنای نیروهای مسلح ضمن اعلام پایان دورکاری کارمندان دولت تاکید کرد از حضور کارمندانی که تا اول آبان ماه حداقل یک دز واکسن را دریافت نکردند، جلوگیری شود.(ادامه)
شمال نیوز : یرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت : آقای روحانی با آن عملکرد منفی و سیاهی که در دور دوم از خود به جای گذاشت و عامل بدبختی مردم شد به هیچ وجه از طرف مردم پذیرفته نخواهد شد. صوفی : روحانی دیگر نمی‌تواند احیا شود/ با آن کارنامه سیاه از طرف مردم پذیرفته نخواهد شد/ مردم را بدبخت کرد
شمال نیوز : یرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت : آقای روحانی با آن عملکرد منفی و سیاهی که در دور دوم از خود به جای گذاشت و عامل بدبختی مردم شد به هیچ وجه از طرف مردم پذیرفته نخواهد شد.(ادامه)
وزیر بهداشت با هشدار نسبت به اینکه پیک ششم کرونا گفت : ما آمادگی کامل برای مبازره با بیماری کرونا در موج ششم را داریم، در همین راستا اکنون بیمارستان‌ها از نظر وضعیت دارویی، دستگاه‌های تنفسی در آماده باش هستند....(خبر)
(ادامه)
کلاهبرداری اسکیمری از ۶۰ شهروند
فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری کلاهبردار اسکیمری که حساب ۶۰ شهروند را خالی کرده بوده، خبر داد.(ادامه)
۸ توصیه‌ برای بیماران قلبی
توصیه‌ برای بیماران قلبی (ادامه)
بستری شدن ۳۹۷ بیمار کرونایی در مازندران
در شبانه‌روز گذشته شمار بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های مازندران به ۳۹۷ نفر رسید. (ادامه)
سلام زودهنگام زمستان به مازندران!
هوای مازندران امروز همراه با کاهش شدید دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تمدید انسداد آزادراه تهران - شمال
انسداد قطعه یک آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا ۳ آبان ماه تمدید شد.(ادامه)
دلیل تزریق دُز یادآور چیست؟
سطح ایمنی برخی از افراد پس از گذشت ۶ ماه از دز دوم واکسن کرونا ممکن است پایین آمده و نیازمند دُز یادآور باشند.(ادامه)
آیا بازگشایی مدارس به صلاح است؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره بازگشایی مدارس در آبان ماه با توجه به احتمال وقوع پیک ششم کرونا توضیحاتی داد.(ادامه)
واکسینه شدن ۸۰ درصد از دانش آموزان مازندرانی
۸۰ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال مازندران تاکنون دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.(ادامه)
مصرف قارچ برای کاهش خطر افسردگی مفید است
به گفته محققان، قارچ ها نه تنها خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را کاهش می دهند، بلکه تحقیقات جدید نیز نشان می دهد که این سوپرخوراکی ممکن است برای سلامت روان فرد نیز مفید باشد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دستگاه قضا به جعل و روزنامه سازی ورود کند
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور از قوه قضاییه خوات تا به موضوع جعل روزنامه، روزنامه سازی و چاپ غیرقانونی آگهی های ثبتی ورود کند.(ادامه)
نساجی اولین پیروزی فصل را دشت کرد/ شکست تیم تازه وارد لیگ برتر
تیم فوتبال نساجی نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابتهای فوتبال لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.