.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
هشدار پلیس فتا راجع به کلاهبرداری در پوشش کمک‌های مردمی
شمال نیوز: پلیس فتا مازندران به شهروندان راجع به کلاهبرداری در پوشش کمک‌های مردمی در روز‌های کرونایی هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : محمد غرضی گفت: اکنون این میزان بسیار کاهش یافته است و درآمد بسیار خوبی را برای دولت به ارمغان آورده است. اکنون به طور متوسط خرج یک خانواده پنج‌نفره، پنج میلیون تومان است و واقعا تقبل این هزینه برای مدتی که کرونا وجود دارد برای دولت به سادگی است.... محمد غرضی: کشور بسیار ثروتمند است و دولت وظیفه دارد که نیاز‌های مردم را در ایام کرونا تأمین کند/ اینکه دولت مدام می‌گوید کشور فقیر است، کفر است/ با سیاست کوپنی از ابتدا هم مخالف بودم
شمال نیوز : محمد غرضی گفت: اکنون این میزان بسیار کاهش یافته است و درآمد بسیار خوبی را برای دولت به ارمغان آورده است. اکنون به طور متوسط خرج یک خانواده پنج‌نفره، پنج میلیون تومان است و واقعا تقبل این هزینه برای مدتی که کرونا وجود دارد برای دولت به سادگی است....(ادامه)
شمال نیوز :  زمانی که خانواده برای تأمین معاش روزانه خود دچار مشکل است و یا دانش آموزی فرزند طلاق بوده و با پدربزرگ و مادر بزرگ پیرش زندگی می‌کنند چگونه می‌تواند گوشی هوشمند، رایانه و یا هر وسیله دیگری برای دسترسی به این سامانه تهیه کند.... مشکلات مالی سد عضویت دانش آموزان در شبکه «شاد»/ خانواده ها نگرانند
شمال نیوز : زمانی که خانواده برای تأمین معاش روزانه خود دچار مشکل است و یا دانش آموزی فرزند طلاق بوده و با پدربزرگ و مادر بزرگ پیرش زندگی می‌کنند چگونه می‌تواند گوشی هوشمند، رایانه و یا هر وسیله دیگری برای دسترسی به این سامانه تهیه کند....(ادامه)
مهلت تهیه سیم کارت برای وام 1 میلیونی تا 18 اردیبهشت
شمال نیوز: سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره افرادی که تا 31 فروردین سیم کارت تهیه نکنند گفت:آن دسته از افرادی که سیم کارتی به نامشان نیست می توانند تا ۱۸ اردیبهشت ماه برای تهیه سیم کارت مراجعه کنند.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: ‌افزایش 3 ماهه سقف ذخیره‌سازی کارت سوخت موقتی نیست. افزایش سقف ذخیره کارت سوخت موقتی نیست
شمال نیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: ‌افزایش 3 ماهه سقف ذخیره‌سازی کارت سوخت موقتی نیست.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران و گیلان تازه دارند نفس راحتی می‌کشند. تا همین یکی دو روز گذشته ارتباط بین شهری در این استان‌ها بسته بود. اما امکان دارد ورق برگردد..... جان گیلانی‌ها و مازندرانی‌ها دوباره در خطر است؟!
شمال نیوز : مازندران و گیلان تازه دارند نفس راحتی می‌کشند. تا همین یکی دو روز گذشته ارتباط بین شهری در این استان‌ها بسته بود. اما امکان دارد ورق برگردد.....(ادامه)
شمال نیوز : لایحه مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی سرخس، دوقارون و مازندران و همچنین لایحه توسعه محدوده آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی و طرح حمایت از مالکیت صنعتی از دیگر دستور کارهای وکلای ملت در مجلس است..... آیا نمایندگان مجلس دهم تصویب « منطقه آزاد تجاری مازندران » را به نام خود ثبت می کنند ؟
شمال نیوز : لایحه مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی سرخس، دوقارون و مازندران و همچنین لایحه توسعه محدوده آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی و طرح حمایت از مالکیت صنعتی از دیگر دستور کارهای وکلای ملت در مجلس است.....(ادامه)
جدول حقوق و مزایای کارگران سال ۹۹
نحوه محاسبه حقوق و مزایا و دریافتی کارگران اعم «حداقلی بگیران» و «سایر سطوح مزدی» برای سال ۹۹ اعلام شد.(ادامه)
حرم امام رضا(ع) برای بازگشایی آماده می‌شود
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستورالعمل بازگشایی حرم های مطهر با رعایت ضوابط بهداشتی به منظور میزبانی از زائران و دلدادگان تهیه شده که با فراهم آمدن مقدمات لازم، میزبان زائران خواهیم بود.(ادامه)
عکس/ سنگ مزار شهید حججی
سنگ جدید مزار شهید محسن حججی که در طراحی آن قطعاتی از مضجع سه امام شهید استفاده شده، در شامگاه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ همزمان با پخش زنده مجازی مراسم دعای کمیل و مناجات شعبانیه ، رونمایی شد.(ادامه)
کنایه ضرغامی به تعدد کاندیدای اصولگرا برای ریاست مجلس
عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی در توئیتی از تعدد کاندیداهای اصولگرا برای ریاست مجلس یازدهم انتقاد کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۳۰ فروردین
شعار شفافیت بودجه و طفره از حسابرسی/خلیج فارس خانه ماست/۷ گروگان بین المللی آمریکا/زوال یک قانون/آشتی ارزی نیما و فردوسی/تیتر تعدادی از روزنامه های امروز است.(ادامه)
دوران حاد بیماری تاج به اتمام رسیده و این مدیر ظهر فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد. تاج کرونا گرفت و در آلمان بستری شد! + جزئیات
دوران حاد بیماری تاج به اتمام رسیده و این مدیر ظهر فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.(ادامه)
داروی مؤثر کرونا پیدا شد
نتایج موفقیت‌آمیز آزمایش این داروی موسوم به رمدسیویر (remdesivir)، امید پزشکان را برای درمان این ویروس نوظهور افزایش می‌دهد.(ادامه)
هیات عمومی دیوان عدالت اداری که پیش از این دریافت حق فنی داروخانه ها از بیماران را ممنوع کرده بود، شکل جدید این تعرفه را نیز که با عنوان تعرفه خدمات سرپایی دارویی تصویب شده بود، ابطال کرد. حق فنی جدید داروخانه ها ابطال شد
هیات عمومی دیوان عدالت اداری که پیش از این دریافت حق فنی داروخانه ها از بیماران را ممنوع کرده بود، شکل جدید این تعرفه را نیز که با عنوان تعرفه خدمات سرپایی دارویی تصویب شده بود، ابطال کرد.(ادامه)
امکان هماهنگی سالن‌های بزرگ امتحانی و رعایت فاصله اجتماعی وجود دارد و با موافقت ستاد ملی کرونا امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود. شرایط برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان مشخص شد
امکان هماهنگی سالن‌های بزرگ امتحانی و رعایت فاصله اجتماعی وجود دارد و با موافقت ستاد ملی کرونا امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.(ادامه)
تصویری دیده نشده از رهبر انقلاب منتشر شد
در تصویر زیر می توانید رهبر انقلاب جمهوری اسلامی ایران را در لباس ارتش ببینید.(ادامه)

از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۴۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. آخرین آمار کرونا: مجموع مبتلایان به ۷۹۴۹۴ نفر رسید/ افزایش تعدا جانباختگان به ۴۹۵۸ نفر/ ۵۴۰۶۴ نفر بهبود یافتند
از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۴۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.(ادامه)
شمال نیوز : کمترین جنبه مثبت کرونا این بود که فهمیدیم چه نعمت‌های ارزشمندی داشتیم ولی آنقدر برایمان عادی شده بود که آنها را نمی‌دیدیم، می‌توانستیم پدر، مادر، دوستان و فرزندانمان را به راحتی در آغوش بگیریم.... کرونا و امیدواری؛ چگونه نیمه پر لیوان را ببینیم؟
شمال نیوز : کمترین جنبه مثبت کرونا این بود که فهمیدیم چه نعمت‌های ارزشمندی داشتیم ولی آنقدر برایمان عادی شده بود که آنها را نمی‌دیدیم، می‌توانستیم پدر، مادر، دوستان و فرزندانمان را به راحتی در آغوش بگیریم....(ادامه)
نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران گفت : اصناف و بازاریان استان مازندران بیشترین همکاری را برای مبارزه با کرونا ویروس داشتند و علی رغم فشارهای اقتصادی در این مسیر پیشگام بودند . رمدانی: اصناف مازندران در مبارزه با کرونا پیشگام هستند / مشکلات فنی سامانه اصناف در طرح فاصله گذاری اجتماعی رفع شود / دغدغه های کرونایی ، افتصادی اصناف مورد توجه قرار گیرد / پذیرش مسئولیت سلامت کارکنان از سوی واحدهای صنفی غیرقابل قبول است
نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران گفت : اصناف و بازاریان استان مازندران بیشترین همکاری را برای مبارزه با کرونا ویروس داشتند و علی رغم فشارهای اقتصادی در این مسیر پیشگام بودند .(ادامه)
یازدهمین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا روز پنجشنبه در بیمارستان میناگر بابل به دنیا آمد و بار دیگر نشاط و امید به زندگی را برای تیم پزشکی به ارمغان آورد. تولد یازدهمین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا در بابل
یازدهمین نوزاد از مادر مشکوک به کرونا روز پنجشنبه در بیمارستان میناگر بابل به دنیا آمد و بار دیگر نشاط و امید به زندگی را برای تیم پزشکی به ارمغان آورد.(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان، با انتشار پیامی؛ ۲۹ فروردین، روز ارتش را به تمامی نیروهای غیور، سلحشور و جان برکف ارتش ایران اسلامی تبریک گفتند. ‎ پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و استاندار بمناسبت روز ارتش
آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان، با انتشار پیامی؛ ۲۹ فروردین، روز ارتش را به تمامی نیروهای غیور، سلحشور و جان برکف ارتش ایران اسلامی تبریک گفتند. ‎(ادامه)
پیام تسلیت آیت الله محمدی لایینی، در پی درگذشت حجت الاسلام میریان
آیت الله محمدی لایینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران، در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدرسول میریان پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
 اقتصاد ایران در حالی ماه های پایانی سال ۹۸ را طی می کرد که امیدی به رونق تولید و افزایش فروش بسیاری از کالاها بر مبنای سنت دیرینه خریدهای شب عید داشت. مجموعه متنوعی از حوادث طبیعی سال ۹۸ وبرخی مشکلات اقتصادی ناشی از آن ،دولت و بنگاه های تولیدی و بازرگانی را خسته و کم رمق کرده بود تاب آوری اقتصاد در گرو سیاست های پساکرونا(يادداشت)
اقتصاد ایران در حالی ماه های پایانی سال ۹۸ را طی می کرد که امیدی به رونق تولید و افزایش فروش بسیاری از کالاها بر مبنای سنت دیرینه خریدهای شب عید داشت. مجموعه متنوعی از حوادث طبیعی سال ۹۸ وبرخی مشکلات اقتصادی ناشی از آن ،دولت و بنگاه های تولیدی و بازرگانی را خسته و کم رمق کرده بود(ادامه)
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع در جهت گام دوم فاصله گذاری اجتماعی مقابله با ویروس کرونا خبر داد. ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت تمدید شد
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع در جهت گام دوم فاصله گذاری اجتماعی مقابله با ویروس کرونا خبر داد.(ادامه)
ساعت کار جدید بانک های خصوصی اعلام شد
ساعت کار جدید بانک های خصوصی از شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ از سوی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز:
احتمال دارد نماز جمعه در اولین هفته ماه مبارک رمضان در برخی شهر‌های مازندران اقامه شود. احتمال اقامه نماز جمعه در اولین هفته ماه مبارک رمضان
شمال نیوز: احتمال دارد نماز جمعه در اولین هفته ماه مبارک رمضان در برخی شهر‌های مازندران اقامه شود.(ادامه)

رئیس بیمارستان امام علی (ع) آمل گفت، به دنبال کاهش موارد جدید بیماری کرونا در شهرستان این بیمارستان از لیست پذیرش بیماران مشکوک به کرونا کنارگذاشته شد. بیمارستان امام علی آمل از لیست کرونایی خارج شد
رئیس بیمارستان امام علی (ع) آمل گفت، به دنبال کاهش موارد جدید بیماری کرونا در شهرستان این بیمارستان از لیست پذیرش بیماران مشکوک به کرونا کنارگذاشته شد.(ادامه)
سالگرد مرحوم مهرداد اولادی برگزار نمی‌شود
چهارمین سالگرد درگذشت مهرداد اولادی بازیکن فقید قائمشهری عضو تیم ملی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور برگزار نمی‌شود.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه دستگاه‌های اجرای برای انجام رزمایش مؤمنانه به صف شده و وحدت بی‌نظری ایجاد شد تا به افراد آسیب دیده از ویروس کرونا کمک شود. 

آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری رزمایش مواسات در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه دستگاه‌های اجرای برای انجام رزمایش مؤمنانه به صف شده و وحدت بی‌نظری ایجاد شد تا به افراد آسیب دیده از ویروس کرونا کمک شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.