.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خواص معجزه آسای رازیانه
رازیانه گیاهی است معطر ، علفی و دوساله که ارتفاع آن تا ۲ متر می رسد ساقه آن دارای شیارهای هم ردیف و موازی می باشد برگهای آن نازک و نخی مانند شوید است گلهای رازیانه زرد و بصورت خوشه در انتهای ساقه ظاهر می شود.(ادامه)
حسن‌یزدانی بهترین کشتی‌گیر سال از نگاه مردم
مردم به حسن‌یزدانی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال رأی دادند.(ادامه)
قیمت برخی خودرو ها در 29 دی 95
قیمت برخی از خودروهای بازار به شرح زیر است (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های استان
(ادامه)
آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران
محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران از صبح امروز آغاز شد.(ادامه)
ثبت رسمی مجمع خیران پارک علم و فناوری
مراحل ثبت رسمی مجمع خیران، حامی پارک علم و فناوری مازندران انجام شد.(ادامه)
کشف راز تیراندازی در بابلسر پس از 2 سال
دادستان بابلسر از کشف راز تیراندازی در این شهرستان بعد از 2 سال خبر داد و گفت: در رابطه با پرونده 6 متهم دستگیر شدند.(ادامه)
جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف
راهنمایی و رانندگی مازندران جريمه گردش به چپ یا راست در تقاطع‌ های چراغ دار را ٢٠٠ هزار تومان اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : اظهارات مدیر بندر امیراباد در راستای کاهش صادرات به هر دلیل که باشد خبر خوبی در ماههای پایانی دولت نیست و انتظار می رود دولت یازدهم همه اقدامات اقتصادی خود را بر روی یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور « صادرات غیرنفتی » متمرکز نماید ..... مدیر بتدر امیرآباد : صادرات از بندر امیرآباد کاهش داشت!
شمال نیوز : اظهارات مدیر بندر امیراباد در راستای کاهش صادرات به هر دلیل که باشد خبر خوبی در ماههای پایانی دولت نیست و انتظار می رود دولت یازدهم همه اقدامات اقتصادی خود را بر روی یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور « صادرات غیرنفتی » متمرکز نماید .....(ادامه)
یک پرسپولیسی به نساجی پیوست
مهدی جعفرپور به نساجی قائمشهر پیوست.(ادامه)
حادثه تصادف در بابل
تصادف یک دستگاه پیکان وانت با موتورسیکلت در بابل یک کشته بر جای گذاشت.(ادامه)
عکس/ مربیان سابق استقلال در یک قاب
قلعه نوئی و کریمی هر دو سابقه مربیگری در استقلال را دارند.(ادامه)
وضعیت آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : حنیف عمران زاده درباره اتفاقاتی که برایش در هیات فوتبال مازندران رخ داد اظهار داشت: من برای جدایی از باشگاه خونه به خونه بابل با یک قانون جدید روبه رو شدم. مسوولان هیات فوتبال مازندران به من گفتند علاوه بر پولی که به باشگاه و اداره مالیات باید پرداخت کنید باید سه درصد از کل قراردادت را هم به هیات فوتبال بدهید..... دلیل عدم حضور تیم‌های مازندرانی در لیگ برتر هیأت فوتبال است !
شمال نیوز : حنیف عمران زاده درباره اتفاقاتی که برایش در هیات فوتبال مازندران رخ داد اظهار داشت: من برای جدایی از باشگاه خونه به خونه بابل با یک قانون جدید روبه رو شدم. مسوولان هیات فوتبال مازندران به من گفتند علاوه بر پولی که به باشگاه و اداره مالیات باید پرداخت کنید باید سه درصد از کل قراردادت را هم به هیات فوتبال بدهید.....(ادامه)
هافبک سابق استقلال در خونه به خونه
میلاد نوری هافبک سابق استقلال تهران به تیم دسته اولی خونه به خونه پیوست. (ادامه)
شمال نیوز: دو پسر بچه توسط نامادری با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند که قاتل برای اینکه وانمود کند مرگ پسربچه‌ها به دلیل آتش‎سوزی بوده است، صحنه‎سازی کرده و در این راستا خانه را به آتش کشید.

قتل دو پسر بچه با ضربات چاقو/ نامادری اعتراف کرد
شمال نیوز: دو پسر بچه توسط نامادری با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند که قاتل برای اینکه وانمود کند مرگ پسربچه‌ها به دلیل آتش‎سوزی بوده است، صحنه‎سازی کرده و در این راستا خانه را به آتش کشید. (ادامه)
شمال نیوز: موسسه مالی و اعتباری کاسپین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نگرانی‌های اعلام شده مربوط به مشتریان تعاونی اعتبار منحله فرشتگان بوده و ارتباطی به ساختار تشکیلاتی موسسه اعتباری کاسپین ندارد.

مشکلات تعاونی فرشتگان ارتباطی به موسسه کاسپین ندارد
شمال نیوز: موسسه مالی و اعتباری کاسپین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نگرانی‌های اعلام شده مربوط به مشتریان تعاونی اعتبار منحله فرشتگان بوده و ارتباطی به ساختار تشکیلاتی موسسه اعتباری کاسپین ندارد. (ادامه)
تصاویر جدید از بازیگر نقش آیت‌الله خامنه‌ای در معمای‌شاه
سریال «معمای شاه» در قسمت شنبه شب، از تصاویر رهبر معظم انقلاب در دوران اسارت در زندان ساواک رونمایی کرد. (ادامه)
توهین بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان به پرچم کشور ایران +تصاویر
بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان با انتشار یک آگهی در سایت خود به پرچم جمهوری اسلامی ایران توهین کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: اگر برجام اجرا نمی‌شد، تحریم‌ها به حالت قبلی باقی می‌ماند و تصاعدی پیشرفت نمی کرد درآمد نفتی امسال ما به حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان می‌رسید اما با اجرای برجام تا پایان این سال درآمد نفتی ما حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود و اگر این پول را نداشتیم حقوق اقشار مختلف جامعه را از کجا باید تامین می‌کردیم؟



از واکنش به کاندیداتوری درسال96 تا تشریح نتایج برجام،‌ خرید هواپیما و ایجاد اشتغال، رکود و...(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: اگر برجام اجرا نمی‌شد، تحریم‌ها به حالت قبلی باقی می‌ماند و تصاعدی پیشرفت نمی کرد درآمد نفتی امسال ما به حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان می‌رسید اما با اجرای برجام تا پایان این سال درآمد نفتی ما حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود و اگر این پول را نداشتیم حقوق اقشار مختلف جامعه را از کجا باید تامین می‌کردیم؟ (ادامه)
نقشه کثیف پسر 16 ساله برای معلم خصوصی اش در ساری
دانش‌آموز نوجوان که به حساب معلم‌اش دستبرد زده بود با ردیابی‌های کارآگاهان پلیس فتا بازداشت شد. معلم جوان وقتی راهی بانک شد تا پس اندازش را بردارد ناگهان متوجه شد حسابش خالی شده است. (ادامه)
به نظر می رسد از این نظر ناطق نوری اولین میراث هاشمی رفسنجانی را به ارث برده است. میراث "حمله" و "هجمه" خطی که رسانه های رادیکال اصولگرا امروز درباره او پیگیری کردند همان خطی است که درباره آیت الله هاشمی پیش از آن پیگیری کرده بودند. اینکه او در بازی اصلاح طلبان گرفتار شده است.
"ناطق نوری" جای "هاشمی" را گرفت!(خبر)
به نظر می رسد از این نظر ناطق نوری اولین میراث هاشمی رفسنجانی را به ارث برده است. میراث "حمله" و "هجمه" خطی که رسانه های رادیکال اصولگرا امروز درباره او پیگیری کردند همان خطی است که درباره آیت الله هاشمی پیش از آن پیگیری کرده بودند. اینکه او در بازی اصلاح طلبان گرفتار شده است. (ادامه)
عکس: طواف ایرباس جدید ایران دور حرم امام رضا (ع)
هواپیمای ایرباس جدید ایران ایر امروز جمعی از خانواده های شهدا را به مشهد برد. کانال تلگرامی ایران ایر با انتشار تصویر زیر از طواف این هواپیما به دور حرم امام رضا (ع) خبر داده است.(ادامه)
عکس/ حرم امام رضا(ع) در سال۱۲۷۵
نماي سقاخانه و فضاي داخلي صحن حرم امام رضا(ع)در سال ۱۲۷۵(ادامه)
حضور ۳۰ کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ساری قطعی شد
رئیس اداره ارشاد ساری با اشاره به تدارک برنامه‌های ویژه فرهنگی برای دهه فجر امسال گفت: حضور ۳۰ کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ساری قطعی شد.(ادامه)
سه شنبه های بدون خودرو
جنبش اجتماعی سه شنبه های بدون خودرو برای حفظ هوای پاک در مازندران تشکیل می شود .(ادامه)
برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 از هفته آینده
عضو کمیسیون تلفیق برنامه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 از روز شنبه هفته آینده به‌صورت سه شیفت جلسه دارد.(ادامه)
معجزه سرکه سیب برای موی سر
اسیدیدته سرکه سیب به تغییر pH پوست سر کمک می کند و در پیشگیری از شوره سر نقش دارد.(ادامه)
۸۶ درصد خدمات ثبتی در مازندران الکترونیکی انجام شده است
مدیر کل ثبت‌اسناد و املاک مازندران با اشاره به انجام ۸۶ درصد خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی گفت: ۲۵ هزار و ۹۲۳ عملیات ثبتی در ۹ ماهه سال جاری در استان انجام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.