.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: اگر اشتباهی رخ می دهد، مسئولان باید نقص را برطرف کنند نه اینکه مشکل را رسانه ای کنند و سایت های بیگانه از این موضوع بهره برداری سیاسی کنند. قدرپزشکان مازندرانی را بدانیم/بلاتکلیفی بیماران چشمی
شمال نیوز: اگر اشتباهی رخ می دهد، مسئولان باید نقص را برطرف کنند نه اینکه مشکل را رسانه ای کنند و سایت های بیگانه از این موضوع بهره برداری سیاسی کنند.(ادامه)
مردی با 86 همسر خود + عکس
او بعد از طلاق همسر اولش با آقای ابوبکر عروسی کرد. زمانیکه او دانش آموز مدسه متوسطه بود مادرش او را برای مشورت نزد آقای ابوبکر برد. وی می گوید "من گفتم با مرد مسن تر عروسی نمی کنم، اما او گفت "این یک امر مستقیم از طرف خداوند است."(ادامه)
ترقی: استیضاح حاصل وحدت اصولگریان بود
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر علوم حاصل وحدت اصولگرایان بود،گفت: اصلاح‌طلبان با متهم کردن برخی از افراد به عنوان طراح استیضاح می‌خواهند انسجام را از اصولگرایان بگیرند.(ادامه)
روحانی: کسی نباید ازاستیضاح عصبانی شود
(ادامه)
به توسعه کیفی شرکت های سازندگی توجه شود
(ادامه)
افتتاح 5 کتابخانه عمومی در مازندران در هفته دولت
(ادامه)
عکس/دست‌نوشته آقا برای شهید باغبانی
(ادامه)
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « بازنشستگی اجباری جانبازان در سازمان جهاد کشاورزی مازندران !» در پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز، جوابیه ای از سوی روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی مازندران به این پایگاه ارسال شد. جوابیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران به خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « بازنشستگی اجباری جانبازان در سازمان جهاد کشاورزی مازندران !» در پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز، جوابیه ای از سوی روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی مازندران به این پایگاه ارسال شد.(ادامه)
تعطیلی یک واحد آلاینده محیط زیست در نکا
(ادامه)
انتصاب جدید در اداره کل محیط زیست مازندران
(ادامه)
نخستین همایش زن و رسانه در ساری برگزار شد
(ادامه)
رضا کیانیان به وزارت اطلاعات رفت
(ادامه)
حضور ظریف در کنسرت "آیان" /عکس
(ادامه)
گلایه ظریف از استیضاح فرجی‌دانا
(ادامه)
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال در مازندران افتتاح شد
(ادامه)
نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مازندران برگزار میشود
(ادامه)
چرا روحانی به جلسه استیضاح نرفت؟
سفر دکتر حسن روحاني به اردبيل در روز حساس استيضاح وزير علوم، حقيقتي زيبا از دولت تدبير و اميد را آشکار ساخت. رييس جمهور با اين حرکت مردم سالارانه نشان داد که خط قرمز او نه افراد کابينه بلکه همه مردم ايران اسلامي مي‌باشد.(ادامه)
همه مشکلاتی که "سینوزیت" برای افراد ایجاد می‌کند(خبر)
(ادامه)
گزارش آژانس در مورد ایران منتشر شد
آژانس بین المللی انرژی اتمی چهارشنبه شب گزارش تازه خود در مورد برنامه هسته ای ایران را منتشر کرد.(ادامه)
ظریف و جنتی در نوبت استیضاح اند
استیضاح دیروز بیش‌وپیش از آنکه یک پیروزی برای «جبهه پایداری» و یک شکست برای دولت یازدهم و حامیان اصلاح‌طلبش باشد، در حقیقت شکستی غیرمستقیم اما سنگین برای اصولگرایان سنتی میانه‌رو به رهبری «جبهه پیروان» بود.(ادامه)
دیدار ملوان و پرسپولیس متوقف شد
(ادامه)
بحران فرگوسن و انتظار از دولت روحاني
(ادامه)
بیمه خبرنگاران بر عهده خود نشریات است
(ادامه)
گزارش آژانس در مورد ایران منتشر شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
شمال نيوز: استیضاح در دولتهای مختلف نشانگر رابطه مجالس و دولتها بوده است. کدام وزیر بیشترین رای منفی را از مجلس گرفت؟(خبر)
شمال نيوز: استیضاح در دولتهای مختلف نشانگر رابطه مجالس و دولتها بوده است.(ادامه)
جنگلی که می‌سوزد، ککی که نمی‌گزد!
(ادامه)
عکس/ واکنش یک نماینده به رای نیاوردن وزیرعلوم
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر علوم با ۱۱۰ رای مخالف ، ۱۴۵ رای موافق و ۱۵ رای ممتنع از مجموع ۲۷۰ رای به فرجی دانا اعتماد نکردند.(ادامه)
 رییس جمهور با بیان این‌که امروز آقای نجفی به عنوان سرپرست وزارتخانه علوم منصوب شدند تصریح کرد که از آقای نجفی می‌خواهم مسیر بالا بردن کیفیت دانشگاه‌ها،‌ توسعه مسائل فرهنگی و اخلاقی و حفظ آرامش درسطح دانشگاه‌های کشور را ادامه دهد. واکنش روحانی به استیضاح وزیر علوم
رییس جمهور با بیان این‌که امروز آقای نجفی به عنوان سرپرست وزارتخانه علوم منصوب شدند تصریح کرد که از آقای نجفی می‌خواهم مسیر بالا بردن کیفیت دانشگاه‌ها،‌ توسعه مسائل فرهنگی و اخلاقی و حفظ آرامش درسطح دانشگاه‌های کشور را ادامه دهد.(ادامه)
24 شکایت مجلس از احمدی نژاد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.34 seconds.