.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش روحانی به سربریدن 21 مسیحی
روحانی جنایت اخیر سربریدن 21 شهروند مسیحی مصری در لیبی را ضدبشریت ، ضداسلامی و اقدامی وحشیانه توصیف کرد و ضمن تسلیت به بازماندگان این جنایت و همدردی با آنان گفت: جمهوری اسلامی ایران این حرکت ضدبشری و وحشیانه را قاطعانه محکوم می‌کند.(ادامه)
واکنش به بیانیه رفع حصر موسوی و کروبی
رئیس قوه قضائیه در واکنش به اظهارنظر وزارت خارجه آمریکا درباره حصر خطاب به وزارت خارجه آمریکا و رئیس‌جمهور این کشور گفت که شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.(ادامه)
آشی که به سلامت کبد کمک می‎کند
: "آش آبغوره" که از نخود خیس کرده که همراه با ماش, برنج و جو پوست کنده و سبزی‎‎ فراوان از جمله گشنیز و چغندر تهیه شده است و با اضافه کردن آبغوره مصرف می‎شود,کبد و دستگاه گوارش را پاکسازی می‎کند.(ادامه)
جزئیات پرونده فساد 6500 میلیارد تومانی
(ادامه)
غرق شدن ماهی‌گیر در دریای مازندران
(ادامه)
آزادراه شمال به عقده تبدیل شده است
(ادامه)
آخرين خبر از قيمت بليت هواپيما در نوروز
(ادامه)
پایه سنوات کارگران ۲ برابر شد
(ادامه)
مد و لباس زيرزميني به شبكه‌هاي اجتماعي تلفن همراه رسيد
برگزار كنندگان شوهاي زير زميني و حتي مدل‌هاي عرضه شده در فروشگاه‌هاي سطح شهر، همچنان تقليدي از مدل‌هاي ماهواره‌اي است. (ادامه)
شمال نیوز: به تازگی موجی از زمزمه‌ها مبنی بر برکناری شهرداران در شهرستان‌های مختلف استان گلستان به گوش می‌رسد که به نظر برخی کارشناسان در این زمان از سال مناسب نیست و برای برکنار یا عوض شدن شهرداران باید زمان دیگری به جز این فصل را انتخاب کرد. شهردار گنبدکاووس برکنار شد
شمال نیوز: به تازگی موجی از زمزمه‌ها مبنی بر برکناری شهرداران در شهرستان‌های مختلف استان گلستان به گوش می‌رسد که به نظر برخی کارشناسان در این زمان از سال مناسب نیست و برای برکنار یا عوض شدن شهرداران باید زمان دیگری به جز این فصل را انتخاب کرد.(ادامه)
کتاب بازگشت از قیامت در مازندران منتشر شد
(ادامه)
رسایی: پول گرفتن کاندیداها امری رایج است
عضو کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به اعترافات جیسون رضاییان، خبرنگار واشنگتن پست در تهران، گفت: از صدا و سیما می‌خواهیم که اعترافات وی را پخش کنند تا همه متوجه اقدامات خرابکارانه وی باشند.(ادامه)
گزینه احتمالی رئیس مجلس خبرگان
(ادامه)
آمار زنان در انتخابات اتاق بازرگانی
(ادامه)
13 دشمن میل جنسی در همسران
(ادامه)
ابراهیم تقی پوردوباره لیگ برتری می شود
(ادامه)
دستور جدید دولت درباره مرخصی زایمان پدران+ سند
پس از انکه تصویب این مرخصی ذیل لایحه اصلاح قانون تنظیم خانواده، با مشکلات قانونی همراه شد، مسوولین مرکز زنان ریاست جمهوری، لایحه دیگری را تحت عنوان لایحه اصلاح قانون «ترویج تغذیه با شیرمادر» به جریان انداختند و مجتهد زاده رییس وقت این مرکز از تصویب افزایش مرخصی زنان در هیات دولت و تأمین بار مالی آن خبر داد. (ادامه)
عناصر فعال شبکه‌های اینترنتی مروج فساد در مازندران شناسایی شدند
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از مشخص شدن اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران خبر داد. نامزدهای نهایی انتخابات خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از مشخص شدن اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران خبر داد.(ادامه)
افتتاح 5 خانه بهداشت روستایی در محمودآباد
(ادامه)
شهادت عکاس ایرانی در سامراء
«محمد هادی ذوالفقاری» از هنرمندان متعهد ایران اسلامی در دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر سامراء به شهادت رسید.(ادامه)
آمار ۲۰۰ هزار میلیاردی معوقات بانکی رو شد
اگر چه هرگاه اشاره‌ای به آمار واقعی معوقات بانکی شد با تکذیبیه و جوابیه‌هایی برای توجیه ارقام ارائه شده همراه بود؛ اما این بار سخنگوی قوه قضاییه به صراحت از آمار ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی معوقات بانکی رونمایی کرد و به تمامی اما و اگرها پایان داد.(ادامه)
سوتی لفظی قلعه نویی سوژه خنده برنامه90!
(ادامه)
انواع ماشین دست دوم زیر 25 میلیون +جدول
خودروهای دست دوم را می توان در آگهی های روزنامه پیدا کرد. بسیاری اعتقاد دارند خودروهای دست دوم می تواند خیلی بهتر از خودروهای نو باشند.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
(ادامه)
برادر روحانی از حمید رسایی شکایت کرد
حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری گفت که به دلیل نشر اکاذیب رسما از حمید رسایی نماینده تهران در مجلس به دادگاه شکایت کرده است. (ادامه)
درخواست عذرخواهی احمدی‌ نژاد در تلويزيون
روزنامه جوان در شماره امروز خود با انتشار یادداشتی درباره حکم محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم و دهم عذرخواهی احمدی نژاد را خواستار شد. (ادامه)
عکس/ ستاره‌های ایرانی در مادرید
عزت اللهی که در تیم اتلتیکومادرید توپ می زند، عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: "یک شب عالی و یک ضیافت شام عالی با داداشم، علیرضا..." ظاهرا جهانبخش سفری به مادرید داشته و در این سفر با سعید عزت اللهی دیدار کرده است.(ادامه)
رانندگی سید حسن خمینی در اتوبان قم تهران /عکس
سید احمد خمینی عکسی همراه پدرش در اتوبان تهران قم منتشر کرده است (ادامه)
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما معتقد است سفر رییس جمهوری به قم در تنگاتنگ تر شدن روابط دولت و روحانیت تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.
با اهداف سیاسی بحث تک‌خوانی زنان را در بوق و کرنا کردند / روحانی برای "دلجویی" به قم می‌رود
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما معتقد است سفر رییس جمهوری به قم در تنگاتنگ تر شدن روابط دولت و روحانیت تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.