.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: ديدار مسئولين نظام با مقام معظم رهبري
(ادامه)
حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی روحانی خوش سابقه و متدین و نماینده سابق مجلس هفتم که معمولا در مناسبت‌ها در تلویزیون به بحث‌های اخلاقی می‌پردازد شامگاه یکشنبه از احمدی نژاد انتقاد کرد... رئیس جمهور، سیادت را مسخره کرد!
حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی روحانی خوش سابقه و متدین و نماینده سابق مجلس هفتم که معمولا در مناسبت‌ها در تلویزیون به بحث‌های اخلاقی می‌پردازد شامگاه یکشنبه از احمدی نژاد انتقاد کرد...(ادامه)
تمديد ساعت كاري ادارات مالياتي
(ادامه)
شرایط استفاده از معافیت سه برادری تشریح شد
(ادامه)
دیدار روحانیون مجلس با رهبر انقلاب به دليل انتصاب مشايي
(ادامه)
دیدار باهنر، عسگراولادی و آل‌اسحاق با موسوی
(ادامه)
جوانفکر:مگر می‌شود احمدی‌ن‍ژاد را تایید و انتصابات او را رد کرد؟
(ادامه)
مطهری:عضویت کردان در دولت دور از ذهن نیست
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان كردند: در حاليكه همه اذعان داشتند انتخابات اخير با حضور چهل ميليونی مردم يك عظمت بی نظير از ابتدای انقلاب و نشان دهنده قدرت نظام برای به صحنه آوردن مردم بعد از گذشت 30 سال است، در عين حال همه متوجه شدند در چنين شرايطی نيز نبايد از كمين و برنامه ريزی دشمن بمنظور ضربه زدن به ملت غفلت كرد. حوادث اخير تجربه مهم ديگری برای ملت ايران بود
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان كردند: در حاليكه همه اذعان داشتند انتخابات اخير با حضور چهل ميليونی مردم يك عظمت بی نظير از ابتدای انقلاب و نشان دهنده قدرت نظام برای به صحنه آوردن مردم بعد از گذشت 30 سال است، در عين حال همه متوجه شدند در چنين شرايطی نيز نبايد از كمين و برنامه ريزی دشمن بمنظور ضربه زدن به ملت غفلت كرد.(ادامه)
در این خصوص تذکراتی به آقای رئیس‌جمهور داده شده است و باز هم باید به ایشان تذکر داد شود، منتهی ایشان امر و نهی را تنها در خصوص مقام معظم رهبری می‌دانند و در غیر مقام رهبری امر نهی را قبول ندارند. اما نصیحت، موعظه و پیشنهاد را می‌پذیرند... در باره مشایی با احمدی‌نژاد مذاکره کردیم اما گفت :
در این خصوص تذکراتی به آقای رئیس‌جمهور داده شده است و باز هم باید به ایشان تذکر داد شود، منتهی ایشان امر و نهی را تنها در خصوص مقام معظم رهبری می‌دانند و در غیر مقام رهبری امر نهی را قبول ندارند. اما نصیحت، موعظه و پیشنهاد را می‌پذیرند...(ادامه)
حسین قربانی میانرودی - نماینده مهر در مازندران مجتبای برگزیده عیدت مبارک
حسین قربانی میانرودی - نماینده مهر در مازندران(ادامه)
روایت کروبی از حمله به وی در نمازجمعه
(ادامه)
مشائی استعفای خود را تکذیب کرد
(ادامه)
در پی انتشار بخشی از خاطرات علي کردان وزيرسابق کشور دولت نهم ، دفتر علی کردان نسبت به انتشار غیرقانونی مصاحبه نمابری به دفتر شمال نیوز ارسال کردند. پاسخ کردان به انتشار غیر قانونی یک مصا حبه
در پی انتشار بخشی از خاطرات علي کردان وزيرسابق کشور دولت نهم ، دفتر علی کردان نسبت به انتشار غیرقانونی مصاحبه نمابری به دفتر شمال نیوز ارسال کردند.(ادامه)
يك محقق صنعتي از توليد روزانه بيش از يك ميليون ويروس يارانه در دنيا خبر داد... تولید بيش از يك ميليون ويروس رايانه در روز
يك محقق صنعتي از توليد روزانه بيش از يك ميليون ويروس يارانه در دنيا خبر داد...(ادامه)
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران با اشاره به اينكه مازندران در سال گذشته در فناوري نانو اول شده است، گفت: ما بايد در سطح كشور در اين زمينه قطب صنعتي شويم و اين يكي از اهداف ما در آينده‌اي نزديك است... مازندران در فناوري نانو بايد قطب صنعتي شود
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران با اشاره به اينكه مازندران در سال گذشته در فناوري نانو اول شده است، گفت: ما بايد در سطح كشور در اين زمينه قطب صنعتي شويم و اين يكي از اهداف ما در آينده‌اي نزديك است...(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي يك انتخاب وسه سناريو(ديدگاه)
رشيد غريبي اندبيلي(ادامه)
با هوشیاری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی توطئه شوم ترور دو تن از کاندیداهای معترض دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یعنی مهدی کروبی و میرحسین موسوی ناکام ماند... بازداشت تیم های ترور موسوی و کروبی
با هوشیاری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی توطئه شوم ترور دو تن از کاندیداهای معترض دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یعنی مهدی کروبی و میرحسین موسوی ناکام ماند...(ادامه)
بازار شكايات در فوتبال گيلان داغ است
(ادامه)
امام جمعه جديد انزلي معرفي شد‌
(ادامه)
مراسم توديع و معارفه نماينده ولي فقيه در سپاه مازندران با حضور ذوالنور
(ادامه)
احتمال بركناري مشايي قوت گرفت
(ادامه)
سئوال 20نماینده مجلس از وزیران دادگستری و اطلاعات
(ادامه)
حمله شدید اللحن دبیرکل موتلفه به هاشمی‌رفسنجانی
(ادامه)
جزییات تازه از سفر هاشمی رفسنجانی به مشهد
(ادامه)
گلایه مجلس از احمدی نژاد
(ادامه)
پرویز فتاح گزینه اصلی وزارت نفت
(ادامه)
برگزاری جلسه شورای اداری ساری در روستای اسرم
(ادامه)
کمبود نقدینگی در بنگاه های اقتصادی گلستان
(ادامه)
یک پرسپولیسی آبی پوش شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.