.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتخاب سرپرست ، پس از چهلم مرحوم مهدي‌پور
(ادامه)
زلزله 4ریشتری بخش کیاسر ساری را لرزاند
(ادامه)
رشد17 درصدی اشتغال در بخش صنعت مازندران
(ادامه)
جسد سر بریده در کنار پل تختی رشت
(ادامه)
آخرين تركيب نامزدهاي اصولگرایان در شهر رشت
(ادامه)
برخي از اصولگرايان مقبول استان گیلان در صدد رايزني با اعضاي جبهه اصولگرايان مستقل هستند تا آنان نيز به عضويت  شوراي وحدت اصولگرايان استان بپيوندند.اين در حاليست كه عده اي از طيف جريان اصولگرايان ... موضعگیری تحول خواهان گيلان از شکل گیری اصولگرايان مستقل
برخي از اصولگرايان مقبول استان گیلان در صدد رايزني با اعضاي جبهه اصولگرايان مستقل هستند تا آنان نيز به عضويت شوراي وحدت اصولگرايان استان بپيوندند.اين در حاليست كه عده اي از طيف جريان اصولگرايان ...(ادامه)
همایش انرژی هسته ای و کاربرد آن با حضور دکتر علی لاریجانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه 28 آذر 86 در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود. 
دکتر علی لاریجانی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری
همایش انرژی هسته ای و کاربرد آن با حضور دکتر علی لاریجانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه 28 آذر 86 در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود. (ادامه)
احداث ۳۰‬ مجتمع خدمات رفاهي درمازندران
(ادامه)
فیاضی:حمايت گروهي و جناحي خاص درانتخابات ممنوع
(ادامه)
ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اولين جلسه ستاد انتخابات طي حكمي جواد قناعت معاون سياسي و امنيتي استانداري را به سمت رييس ستاد انتخابات منصوب كرد...
تشکیل ستاد انتخابات مجلس هشتم در مازندران
ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اولين جلسه ستاد انتخابات طي حكمي جواد قناعت معاون سياسي و امنيتي استانداري را به سمت رييس ستاد انتخابات منصوب كرد... (ادامه)
اسامی7 داوطلب ریاست هيات كشتي گيلان
(ادامه)
در بعضي از نشريات داخلي مصاحبه‌هائي از تعدادي اعضاي شورا درج و افرادي را معرفي كردند، اما در آخرين جلسه، 14 نفر براي شهردار رشت از سوي اعضاي شورا معرفي شدند ... لیست 14 نفر ه براي تصدي پست شهرداري رشت
در بعضي از نشريات داخلي مصاحبه‌هائي از تعدادي اعضاي شورا درج و افرادي را معرفي كردند، اما در آخرين جلسه، 14 نفر براي شهردار رشت از سوي اعضاي شورا معرفي شدند ...(ادامه)
آغاز به كار هشتيمن جشنواره شعر علوي در مازندران
(ادامه)
خرافات فرهنگ مهدوی را تهدید می کند
(ادامه)
دبیر استانی حزب توسعه ملی ایران اسلامی در استان گلستان گفت:همایش استانی این حزب در روز 22 آذر با حضور مسئولین استانی و موسسان آن ... همایش استانی حزب توسعه ملی برگزار میشود
دبیر استانی حزب توسعه ملی ایران اسلامی در استان گلستان گفت:همایش استانی این حزب در روز 22 آذر با حضور مسئولین استانی و موسسان آن ...(ادامه)
خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي استان مازندران در زمان برگشت از آئين تجليل از محققان مازندران در شهرستان بابلسر به خودروي پيكان برخورد كردند كه با حجم قابل توجهي از مواد گوشتي از قبيل ... حمل گوشت غير‌بهداشتي سوژه شبانه خبرنگاران
خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي استان مازندران در زمان برگشت از آئين تجليل از محققان مازندران در شهرستان بابلسر به خودروي پيكان برخورد كردند كه با حجم قابل توجهي از مواد گوشتي از قبيل ...(ادامه)
سفر سیدهادی خامنه ای به گیلان
(ادامه)
كشف ‪ ۳۵۰۰‬دستگاه تجهيزات ماهواره در گلستان
(ادامه)
فعاليت پليس بانوان در استان گلستان
(ادامه)
دستگيری مرد همسر کش در رشت
(ادامه)
يادواره ‪ ۲۰۸‬شهيد دانشجوي مازندران برگزار شد
(ادامه)
زيرساختها براي انتخابات درمازندران فراهم‌شد
(ادامه)
راه اندازی سایت کنکره سرداران شهید گیلان
(ادامه)
4 گزينه براي نمايشگاه بين المللي استان درنظر گرفته شده بود .قرار داشتن در كنار يك جاده مواصلاتي ، وجود راه آهن، چشم انداز مناسب و نزديكي نمايشگاه به يك هتل از جمله اين گزينه ها است كه ... نمايشگاه بين‌المللي قائمشهر و مناظره با مخالفان
4 گزينه براي نمايشگاه بين المللي استان درنظر گرفته شده بود .قرار داشتن در كنار يك جاده مواصلاتي ، وجود راه آهن، چشم انداز مناسب و نزديكي نمايشگاه به يك هتل از جمله اين گزينه ها است كه ...(ادامه)
با تشکیل کمیته های مختلف اجرایی،فرهنگی ، هنری و سیاسی فعالیت ساروی های مقیم پایتخت شکل رسمی به خود گرفت.احتمال حضور چهره ای سرشناس همچون دکتر علی لاریجانی و علی کردان خبر داد...

آغاز بکار دبیر خانه ساروی های مقیم تهران
با تشکیل کمیته های مختلف اجرایی،فرهنگی ، هنری و سیاسی فعالیت ساروی های مقیم پایتخت شکل رسمی به خود گرفت.احتمال حضور چهره ای سرشناس همچون دکتر علی لاریجانی و علی کردان خبر داد... (ادامه)
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... اعتراض به سخنرانی مرعشی در دانشگاه آزاد رشت
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... (ادامه)
"مسكن مهر" درشرق مازندران باكمبودوگراني زمين مواجه‌است
(ادامه)
شكست سنگين نساجي مازندران
هفته ششم ليگ دسته اول فوتبال با شكست سنگين نساجي مازندران برابر مس رفسنجان برگزار شد.(ادامه)
دکتررحمت الله قلی پور نگاهي به روش هاي توسعه استان مازندران (يادداشت)
دکتررحمت الله قلی پور (ادامه)
در اختتاميه اين جشنواره كه باحضور مسئولين كشوري و لشكري در سالن همايشهاي بين المللي صداوسيما برگزار گرديد از حسين زكريائي نويسنده و مدير مازندرانی اين وبلاگ تقدير به عمل آمد ... راست قامتان وبلاگ برتر جشنواره "ره آورد سرزمين نور"
در اختتاميه اين جشنواره كه باحضور مسئولين كشوري و لشكري در سالن همايشهاي بين المللي صداوسيما برگزار گرديد از حسين زكريائي نويسنده و مدير مازندرانی اين وبلاگ تقدير به عمل آمد ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.