.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
به آن خيري كه به شرط تغيير نام مدرسه و حذف نام شهيد حاضر به بازسازي يا توسعه آنست نبايد اجازه ورود به اين مسائل داده شود. مگر دولت و مردم ناتوانند كه افراد جوياي نام به بهانه بازسازي مدارس اجازه پيدا كنند نام شهدا را حذف نمايند ! حذف نام شهدا به بهانه بازسازي مدارس !
به آن خيري كه به شرط تغيير نام مدرسه و حذف نام شهيد حاضر به بازسازي يا توسعه آنست نبايد اجازه ورود به اين مسائل داده شود. مگر دولت و مردم ناتوانند كه افراد جوياي نام به بهانه بازسازي مدارس اجازه پيدا كنند نام شهدا را حذف نمايند !(ادامه)
امامعلي حبيبي در جمع مشاهير كشتي جهان
(ادامه)
«مراوه‌تپه» در استان گلستان لرزيد
(ادامه)
گزارشي از آزار دختران به ‌بهانه جن گيري
(ادامه)
مطبوعات به جاي تخريب به فكر توسعه استان باشند
(ادامه)
زن زورگير ساروي به دام افتاد
(ادامه)
جستجوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه ... سارق مكالمات تلفني50 ميليون تومان به جيب زد
جستجوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه ...(ادامه)
يكشنبه شب ، معارفه قهرماني
مراسم توديع و معارفه استاندار گيلان يكشنبه ، با حضور وزير كشور در سالن الغدير استانداري برگزار مي‌شود...(ادامه)
 اداره محیط زیست دستگاهی است که وظیفه حمایت از حیوانات را دارد و اغلب پرورش گونه های کمیاب توسط این اداره انجام می شود، اما نگهداری حیوانات خشک شده برای سازمانی که مسئولیت حمایت و حفاظت از حیوانات را دارد، مناسب ... پرندگان خاموش در اتاق رئيس !
اداره محیط زیست دستگاهی است که وظیفه حمایت از حیوانات را دارد و اغلب پرورش گونه های کمیاب توسط این اداره انجام می شود، اما نگهداری حیوانات خشک شده برای سازمانی که مسئولیت حمایت و حفاظت از حیوانات را دارد، مناسب ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء من، حزب دارم، پس هستم!(يادداشت)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
پرچمدار اصلاحات در ایران، فقط امام خمینی است
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
اعتصاب کارگران و انسداد یک جاده در رشت
(ادامه)
پاسخگوي تغييرات يك شبه كيست؟
فاطمه رشيدی(ادامه)
نامه سايتهاي خبري در اعتراض به سرعت اينترنت
(ادامه)
مازندران ركوردار خودكشي‌ با قرص برنج
(ادامه)
معامله بيش از‪ ۷/۵‬ميليون سهم در بورس مازندران
(ادامه)
طي حكمي از سوي حجت‌الاسلام والمسلمين "مصطفي پورمحمدي" وزير كشور، "جعفر گرزين" به عنوان فرماندار جديد شهرستان گرگان منصوب شده است.فرماندار جديد گرگان پيش از اين معاون هماهنگ‌كننده منطقه ... فرماندار جديد گرگان معرفي شد
طي حكمي از سوي حجت‌الاسلام والمسلمين "مصطفي پورمحمدي" وزير كشور، "جعفر گرزين" به عنوان فرماندار جديد شهرستان گرگان منصوب شده است.فرماندار جديد گرگان پيش از اين معاون هماهنگ‌كننده منطقه ...(ادامه)
مراسم معارفه فرماندار جدید نوشهر با حضور مهندس شفقت استاندار مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد .فاطمي پيش از اين مدير كل فني حرفه اي استان مركزي و از گزينه هاي رياست سازمان...
سيد فاطمي فرماندار جدید نوشهر
مراسم معارفه فرماندار جدید نوشهر با حضور مهندس شفقت استاندار مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد .فاطمي پيش از اين مدير كل فني حرفه اي استان مركزي و از گزينه هاي رياست سازمان... (ادامه)
در استفاده از مديران زير مجموعه خود براي اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت در راستاي خدمت رساني به مردم تنها به شايستگي‌هاي آنان مي‌انديشد و در اين راستا به مطالبات گروه‌هاي خاص بي اعتنا ... به اعتقاد رياست محترم جمهوري ، استاندار پدر استان است ... فعلا کسي را برای هیچ سمتی مشخص نکرده ام
در استفاده از مديران زير مجموعه خود براي اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت در راستاي خدمت رساني به مردم تنها به شايستگي‌هاي آنان مي‌انديشد و در اين راستا به مطالبات گروه‌هاي خاص بي اعتنا ... به اعتقاد رياست محترم جمهوري ، استاندار پدر استان است ...(ادامه)
يك قرن تا زهكشي ويكپارچه سازي مزارع استان
(ادامه)
آتش سوزي مهيب در انبار مواد پلي اتيلن ساري
(ادامه)
دستگيري35 دختر و پسر ساروي درعروسي صوري
(ادامه)
مجيد امينى
درهاى باز آسمان(يادداشت)
مجيد امينى (ادامه)
يك ساروي ديگر نامزد رياست فدراسيون فوتبال
(ادامه)
انتقاد از وضعیت فعالیت سینما‌های مازندران
(ادامه)
طرح‌امنيت دانش‌آموزان ودانشجويان درمازندران
(ادامه)
راه‌اندازی 200 آنتن BTS تلفن همراه در مازندران
(ادامه)
غرق شدن۳۰‬ نفر در سواحل خزر در گيلان
(ادامه)
ساعت كاري ادارات مازندران در ماه رمضان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.