.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اعزام كاراته کاران مازندرانی به هندوستان
تيم كاراته مازندران به نمايندگي از كشورمان در جام بين‌المللي كشور هندوستان شركت مي‌كند.(ادامه)
فریدمن: دستور كار رسانه‌ها‌ی آمریكایی چگونگی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تهران است
روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی گفت: دستور كار ما طی هفته‌ها‌ی اخیر بررسی چگونگی اقدام دولت بوش در مورد ایران است و البته در همین راستا دستور كار ویژه ای نیز برای سالگرد انقلاب ایران داریم مانند چگونگی استقبال مردم از راهپیمایی 22 بهمن...(ادامه)
تدریس گويش مازندراني در دانشگاه سوئد
گويش و فرهنگ مازندراني در دانشگاه آپسالاي سوئد تدريس مي‌شود .به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مدير گروه همكاري‌هاي علمي و روابط بين‌الملل دانشگاه مازندران از عقد تفاهم نامه‌اي با دانشگاه سوئد خبر داد كه در آينده‌اي نزديك، اساتيد اين دانشگاه (ادامه)
قطع درختان جنگلي باحكم يكي ازقضات دادگستری
يك كارشناس منابع طبيعي مينودشت گفت: در پي صدور حكم يكي از قضات دادگستري، بيش از هزار قطعه درخت جنگلي 17 ساله در مينودشت قطع شد. (ادامه)
مدیر کل اطلاعات مازندران از فعالیت وسیع فرقه بهائیت ، انجمن حجتیه و گروه های شبه عرفانی در استان مازندران خبر داد. وی همچنین از استخدام 50 ايراني براي طرح براندازي توسط دختر معاون رئيس جمهوري آمريكا خبر ... گسترش فعالیت انجمن حجتیه وبهائیت درمازندران
مدیر کل اطلاعات مازندران از فعالیت وسیع فرقه بهائیت ، انجمن حجتیه و گروه های شبه عرفانی در استان مازندران خبر داد. وی همچنین از استخدام 50 ايراني براي طرح براندازي توسط دختر معاون رئيس جمهوري آمريكا خبر ...(ادامه)
وقوع زلزله در حوالی گرگان
زلزله‌اي به بزرگي ‪ ۳/۹‬در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) ساعت ‪ ۳‬و ‪۴۴‬ دقيقه و ‪ ۳۹‬ثانيه جمعه حوالي گرگان واقع در استان گلستان را لرزاند. (ادامه)
نمايشگاه صنايع چوب و مبلمان در قائمشهر
نمايشگاه صنايع چوب , مبلمان و دكوراسيون داخلي در شهر قائم شهر استان مازندران گشايش يافت .به گزارش شمال نیوز ، مدير اين نمايشگاه گفت : در اين نمايشگاه توليد كنندگاني از مازندران (ادامه)
برف و كولاك شديد محور هراز را بست
پلیس راه اعلام كرد که جاده هراز به علت کولاک شدید مسدود شده است.(ادامه)
 ترجمه هلن صديق‌بناي اينترنت خوب يا بد(بخوانيد)
ترجمه هلن صديق‌بناي(ادامه)
اخبار گيلكي شبانگاهي شبكه باران را تعطيل كنيد !
تحريريه بخش خبر شبكه باران هنوز نتوانسته جملات گيلكي را به طور صحيح تهيه و تنظيم نمايد و معلوم نيست اين زباني كه گوينده اخبار از آن استفاده مي كند ، معجون چه زباني مي باشد .زبان گيلكي ...(ادامه)
هشدار وقوع سيل در مازندران
ستاد حوادث و سوانح پيش بيني نشده مازندران درباره وقوع سيل هشدار داد .(ادامه)
سه دقيقه توسل در گيلان
فيلم كوتاه سه دقيقه توسل ساخته محمد تجدد در حوزه هنري گيلان توليد شد.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
کمبود امکانات ورزشی در دانشگاه مازندران
مدیر روابط عمومی دانشگاه در گزارشی با بیان این مطلب که دانشگاه از لحاظ فضاهای استاندارد و مناسب ورزشی از جمله دانشگاههای محروم کشور است گفت(ادامه)
جشنواره طبخ آبزيان در گرگان برگزار مي‌شود
اولين جشنواره طبخ آبزيان و ششمين نمايشگاه عرضه محصولات آبزي از سوي اداره‌كل شيلات گلستان در گرگان برگزار مي‌شود. به گزارش شمال نیوز ، دبير اين جشنواره روز سه‌شنبه، هدف از برگزاري جشنواره و نمايشگاه را ترويج افزايش سرانه مصرف آبزيان و آشنايي مردم با فعاليتهاي شيلات عنوان كرد.(ادامه)
تاسف بارترین عکس دنیا عکسی که دنیا راتکان داد
(ادامه)
تشييع پيكر پاک يك شهيد در رشت
پيكر پاك يك جانباز دوران دفاع مقدس پس از شهادت در رشت تشييع شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، شهيد محمدرضا حسابي‌فر كه از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود به علت عارضه شيميايي (ادامه)
احداث پالايشگاه نفت در منطقه چپکرود جويبار
پالايشگاه نفت با ظرفيت توليد روزانه240 هزار بشکه نفت در منطقه چپکرود جويبار احداث مي شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، ابوطالب شفقت - استاندار مازندران(ادامه)
کشف بيش از 2300 ليتر مشروب در گرگان
معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان گفت: بيش از 2300 ليتر مشروبات الكلي با تلاش مأموران اطلاعات شهرستان گرگان كشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد استان گلستان، محمد (ادامه)
در حمايت از دستاوردهاي هسته‌اي دانشمندان كشورمان زنجيره انساني 28 هزار دانش آموز مازندراني در شهرهاي غرب استان به استان گيلان و در سواحل شرق مازندران به استان گلستان ... زنجيره انساني دانش آموزان مازندراني
در حمايت از دستاوردهاي هسته‌اي دانشمندان كشورمان زنجيره انساني 28 هزار دانش آموز مازندراني در شهرهاي غرب استان به استان گيلان و در سواحل شرق مازندران به استان گلستان ...(ادامه)
تجلیل از نخبگان جوان استان مازندران
(ادامه)
وضعیت کار در قرن 21 (يادداشت)
چارلز هندی / ترجمه و تلخیص: سید حبیب الله شاهرکنی(ادامه)
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران (يادداشت)
فرشاد اكبري(ادامه)
انتخاب واحد اينترنتي در دانشگاه گرگان
رييس دانشگاه آزاد اسلامي گرگان از انتخاب واحد دانشجويان اين دانشگاه در نيمسال دوم ‪ ۸۶- ۸۵‬بصورت اينترنتي خبر داد. (ادامه)
رئیس جمهور به تنهائی نمی تواند معجزه کند
فرماندار بابلسر در جلسه پیگیری مصوبات هیئت دولت با اعلام این مطلب گفت: یکی از هنرهای رئیس جمهور اینست که حرفش با عملش یکی است به گزارش شمال نیوز ، محمدرضا نادری گفت: نباید انتظار داشته باشیم (ادامه)
بازرسى سرزده از طرح هاى داراى تسهيلات
استاندار مازندران گفت: بازرسى سرزده از طرح هايى كه تسهيلات دريافت كردند آغاز شده است.(ادامه)
دفترنخبگان جوان درمازندران راه اندازي میشود
مسئول سازمانهاي مردمي نهاد سازمان ملي جوانان مازندران بااعلام اين خبر گفت: اين مركز با تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي در استفاده صحيح و مناسب از ظرفيتهاي علمي , استعداد ها و نيروي سرشار جوانان در مسير جنبش نرم افزاري و توليد علم تاسيس مي شود.به گزارش شمال نیوز به (ادامه)
رابطه پنهانی آرزو راز قتل نادر جوان را فاش کرد
رابطه پنهانی آرزو و خلیل راز قتل نادر جوان را فاش کرد . سرهنگ کوهکن سرکلانتر انتطامی شهرستان گرگان در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت : در غروب روز سه شنبه 26 دی ماه 85 شخصی به نام رضا ساکن روستای جهان آباد به ماموران کلانتری استرآباد شمالی مراجعه و گفت : فرزندش به نام نادر 18 ساله دارای قد بلند ، لاغر اندام و کاپشن مشکی از ساعت 3 بعد از ظهر از منزل خارج و به خانه مراجعه ننموده است . وی گفت : ماموران تحقیقات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز تا اینکه در ساعت 9 صبح روز بعد یعنی چها ر شنبه 27 دی ماه 85 شخصی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمود جسدی در زمینهای کشاورزی اطراف روستا افتاده که سریعاً ماموران به محل اعزام و مشاهده نمودند تمامی لباسها و بدن جسد سوخته شده و قسمت سر جسد نیز احتمالا با یک جسم سخت ضربه خورده است . سرکلانتر انتظامی شهرستان گرگان گفت : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد جسد همان نادر می باشد که شب گذشته مفقود شده بود . پس از اطلاع خانواده وی ماموران تحقیقات و بررسی های خود را جهت شناسایی قاتل یا قاتلین جنایت آغاز نمودند . سرهنگ کوهکن گفت : ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتول متاهل بوده و همسرش به نام آرزو قبلا دارای خواستگاری بوده که شدیدا به وی علاقه داشته است. سرکلانتر گرگان در ادامه به نحوه دستگیری قاتل این جنایت اشاره کرد و گفت : در ادامه تحقیقات پرینت مکالمه تلفنی خواستگار آرزو به نام خلیل و آرزو گرفته شد و پس از اطلاع از موضوع ماموران خلیل 22 ساله به همراه آرزو 18 ساله را دستگیر که در بازجویی بعمل آمده خلیل اعتراف نمود که با همدستی آرزو مقتول را به زمینهای کشاورزی اطراف کشانده و وی را به قتل رسانیده و جسد وی را آتش زدم . سرهنگ کوهکن در پایان گفت : متهمان پس از بازجویی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند . (ادامه)
بزرگترين‌واحدپرورش‌ماهيان‌خاوياري‌درساري
بزرگترين واحد پرورش ماهيان خاوياري كشور با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در روستاي گلماي ساري به بهره‌برداري رسيد.(ادامه)
انهدام باند متعرض به دختران جوان در گلستان
رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: اعضاي يك باند شش نفره از خلافكاران در سطح استان و شهرستان گرگان شناسايي و دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
دستگير ی فروشندگان گوشت خوك در گیلان
فرمانده انتظامي رضوانشهر گفت: با تلاش شبانه روزي ماموران نيروي‌انتظامي رضوانشهر پنج تن از افرادي كه اقدام به شكار و فروش گوشت خوك مي‌كردند، دستگير شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.