.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دستخط مشکوک انتخاباتی و لزوم روشنگری سریع سپاه
(ادامه)
برخی از کشتی گیران رده های قهرمانی مازندران حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری دکتر محسن رضایی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کردند.
حمایت کشتی گیران مازندرانی از محسن رضایی
برخی از کشتی گیران رده های قهرمانی مازندران حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری دکتر محسن رضایی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کردند. (ادامه)
حاميان چهار کاندیدا چه كساني هستند؟
(ادامه)
محسن رضایی دوشنبه هفته آینده به گلستان سفر می کند
(ادامه)
دکتر عباس روشن بخش به عنوان رئیس ستاد مردمی انتخابات محسن رضایی نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان معرفی شد.
معرفی رئیس ستاد مردمی انتخاباتی رضایی در گلستان
دکتر عباس روشن بخش به عنوان رئیس ستاد مردمی انتخابات محسن رضایی نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان معرفی شد. (ادامه)
وزیر امور خارجه دولت نهم جهت مذاکره و جلب نظر اقوام ترکمن در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان گلستان سفر خواهد کرد.
ماموریت ویژه انتخاباتی منوچهر متکی در گلستان
وزیر امور خارجه دولت نهم جهت مذاکره و جلب نظر اقوام ترکمن در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان گلستان سفر خواهد کرد. (ادامه)
این نظرسنجی در دو مدیوم خود از 23 فروردین ماه میان 500 دانشجوی کارشناسی علوم انسانی دانشگاههای تهران و در بین بیش از دو هزار دانشجوی کارشناسی علوم انسانی و هنر دانشکده ها و مراکز عالی کل کشور مجدداً انجام شده است. سایت رخداد: رشد حیرت انگیز محسن رضایی در نظرسنجی های دانشگاهی
این نظرسنجی در دو مدیوم خود از 23 فروردین ماه میان 500 دانشجوی کارشناسی علوم انسانی دانشگاههای تهران و در بین بیش از دو هزار دانشجوی کارشناسی علوم انسانی و هنر دانشکده ها و مراکز عالی کل کشور مجدداً انجام شده است.(ادامه)
آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در پاسخ به پرسش انتخاباتی جمعی از طلاب و فضای حوزه علمیه قم تاکید کردند: آقای رضایی فردی متعهد، کارآمد، اصولگرا، مدیر و فداکار هستند و حضرت امام(ره) در ملاقات حضوری، عنایات خاص خود نسبت به آقای رضایی را به اینجانب ابراز فرموده و در متن حکم صادره خطاب به اینجانب، بر علاقه و تأیید خود نسبت به آقای رضایی تصریح نمودند. محسن رضایی فردی متعهد، کارآمد، اصولگرا، مدیر و فداکارند
آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در پاسخ به پرسش انتخاباتی جمعی از طلاب و فضای حوزه علمیه قم تاکید کردند: آقای رضایی فردی متعهد، کارآمد، اصولگرا، مدیر و فداکار هستند و حضرت امام(ره) در ملاقات حضوری، عنایات خاص خود نسبت به آقای رضایی را به اینجانب ابراز فرموده و در متن حکم صادره خطاب به اینجانب، بر علاقه و تأیید خود نسبت به آقای رضایی تصریح نمودند.(ادامه)
ساخت دستگاه اكسيژن‌ساز پرورش ماهي در مازندران
(ادامه)
دلايل حمايت موتلفه از رياست جمهوري احمدي نژاد
(ادامه)
ایمیل انتخاباتی کرباسچی
(ادامه)
رئیس ستاد مركزی انتخابات محسن رضایی گفت: رضایی به هیچ وجه به اصرار هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات نیامده است . محسن رضایی به اصرار هاشمی نیامده است
رئیس ستاد مركزی انتخابات محسن رضایی گفت: رضایی به هیچ وجه به اصرار هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات نیامده است .(ادامه)
نماینده تنکابن و رامسر در مجلس خواستار توجه دولت به مشکلات چایکاران شد و گفت: چای شمال در حال پوسیدن و از بین رفتن است. چای دپو شده، خاک گلدان می شود
نماینده تنکابن و رامسر در مجلس خواستار توجه دولت به مشکلات چایکاران شد و گفت: چای شمال در حال پوسیدن و از بین رفتن است.(ادامه)
راه اندازی مجتمع آموزشی تیزهوشان در گلستان
(ادامه)
قطعه سازان مازندران 500 میلیارد ریال مطالبه دارند
(ادامه)
تدابير ويژه ترافيكي 22 خرداد در گيلان
(ادامه)
سازمان چاي گيلان احيا مي شود
(ادامه)
افزايش قيمت برنج كشاورز را نابود مي‌كند
(ادامه)
رفع معضل ترافيك رشت از ضروريات است
(ادامه)
صنعت گيلان منفعل شده است
(ادامه)
كلنگ كارخانه كك سازي بر زمين مي‌خورد
(ادامه)
تعطيلي بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد بابل فاجعه است
(ادامه)
سرمايه‌‌گذاران كمكي به فوتبال ساري نمي‌كنند
(ادامه)
آغاز بکار اجلاس سراسري روساي اتاق بازرگاني در ساری
(ادامه)
استاندار مازندران گفت: اكتشاف نفت در خزر ضريب صادرات مازندران را افزايش مي‌دهد. اكتشاف نفت در خزر ضريب صادرات مازندران را افزايش مي‌دهد
استاندار مازندران گفت: اكتشاف نفت در خزر ضريب صادرات مازندران را افزايش مي‌دهد.(ادامه)
نتايج اوليه آزمون كارشناسي ارشد تا فردا اعلام مي‌شود
(ادامه)
(اسفندياررحيم مشائي کيست؟‎)
(ادامه)
سازمان چاي گيلان احيا مي شود
(ادامه)
قبلي 1 ... 23 24 25 26 27 28

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.409 seconds.