.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
واژگونی یک دستگاه کامیون در محور سوادکوه یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت. واژگونی مرگبار کامیون در محور سوادکوه
واژگونی یک دستگاه کامیون در محور سوادکوه یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند.

ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال سلمانشهر با متولیان موقوفه ملکی چه بود؟ /۲ کشته و ۳ مجروح در نزاع دسته جمعی/ ردپای چند فرد نقابدار در درگیری / به خودروی نیروی انتظامی حمله کردند | کمیته ویژه حقیقت یاب تشکیل شد(خبر)
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند. (ادامه)
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از پلمب ۲۵۰ واحد صنفی به دلیل بی‌توجهی به مسئله عفاف و حجاب در استان در روزهای اخیر خبر داد. پلمب ۲۵۰ واحد صنفی مازندران به دلیل بی حجابی
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از پلمب ۲۵۰ واحد صنفی به دلیل بی‌توجهی به مسئله عفاف و حجاب در استان در روزهای اخیر خبر داد.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: تدابیر انتظامی برای سفرهای نوروزی هموطنان به نقاط مختلف کشور اندیشیده شده است. خبر مهم سردار رادان درباره برنامه های پلیس برای سفرهای نوروزی
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، گفت: تدابیر انتظامی برای سفرهای نوروزی هموطنان به نقاط مختلف کشور اندیشیده شده است.(ادامه)
سرپرست اداره کل صمت مازندران از بررسی رفتار رئیس یکی از اتحادیه صنفی کلاردشت با یک بانو در جلسه کمیسون نظارت این شهرستان خبر داد. رفتار نامناسب رئیس اتحادیه خبازان با بانوی کلاردشتی در کمیسیون نظارت بررسی می‌شود
سرپرست اداره کل صمت مازندران از بررسی رفتار رئیس یکی از اتحادیه صنفی کلاردشت با یک بانو در جلسه کمیسون نظارت این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند. ضرورت برخورد قاطع با کشف حجاب در کشور/ نیروی انتظامی و بسیج باید در این خصوص برخورد جدی داشته باشند
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با مسأله کشف حجاب با قاطعیت برخورد شود و نهادها باید کارهای خود را در این خصوص به درستی انجام دهند.(ادامه)
تیم مازندران عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات نجات غریق آقایان و بانوان قهرمانی منطقه شمال کشور را کسب کرد. مازندران قهرمان اولین دوره مسابقات نجات غریق شمال کشور
تیم مازندران عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات نجات غریق آقایان و بانوان قهرمانی منطقه شمال کشور را کسب کرد.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
۱۷ قلم شیء تاریخی - فرهنگی متعلق به عصر آهن در منزلی شخصی در شهرستان آمل کشف شد. کشف اشیاء تاریخی متعلق به عصر آهن در آمل
۱۷ قلم شیء تاریخی - فرهنگی متعلق به عصر آهن در منزلی شخصی در شهرستان آمل کشف شد.(ادامه)
۴حفار غیرمجاز در شهرستان سوادکوه دستگیر شدند. دستگیری حفاران غیرمجاز در سوادکوه
۴حفار غیرمجاز در شهرستان سوادکوه دستگیر شدند.(ادامه)
پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ دفاعیات متهم و وکیل عرشیا تکدستان دادگاه وی را به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه به اعدام محکوم کرده است. یکی از لیدر‌های اغتشاشات نوشهر به اعدام محکوم شد
پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ دفاعیات متهم و وکیل عرشیا تکدستان دادگاه وی را به اتهام افساد فی‌الارض و محاربه به اعدام محکوم کرده است.(ادامه)
کشف مواد مخدر در ۲ شهر مازندران
ماموران نیروی انتظامی ۲۹ کیلو گرم مواد مخدر را در شهر‌های آمل و تنکابن کشف کردند.(ادامه)
گورستان گردی ایران اینترنشنال در مازندران
فرزند یکی از کسانی که رسانه‌های معاند ادعا کرده اند در اغتشاشات کشته شده است با صدور بیانیه‌ای علت فوت پدرش را اعلام کرد.(ادامه)
متهمان با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان چندین قبضه قمه و انواع سلاح سرد و مقادیر قابل توجهی کوکتل مولوتف کشف شد.
دستگیری ۹ لیدر اغتشاشات و ایجاد ناامنی‌ها در عباس آباد
متهمان با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان چندین قبضه قمه و انواع سلاح سرد و مقادیر قابل توجهی کوکتل مولوتف کشف شد. (ادامه)
 سرپرست انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری ۲ نفر از اغتشاشگران که یک پایگاه بسیج را با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار داده بودند، خبر داد.

جزئیات آتش زدن پایگاه بسیج در میاندرود / عاملان دستگیر شدند
سرپرست انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری ۲ نفر از اغتشاشگران که یک پایگاه بسیج را با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار داده بودند، خبر داد. (ادامه)
کشف لاشه انواع پرنده از منزل یک شکارچی
ماموران محیط زیست آمل از منزل یک شکارچی غیر مجاز لاشه انواع پرنده را کشف کردند.(ادامه)
مراسم چهلمین روز غزاله چلاوی با حضور تعدادی از معترضین برگزار شد، با آنکه این مراسم با شعارهای ساختارشکنانه همراه شد اما با حضور نیروی انتظامی از التهاب مراسم جلوگیری شد .
تنش در مراسم چهلم غزاله چلاوی در آمل
مراسم چهلمین روز غزاله چلاوی با حضور تعدادی از معترضین برگزار شد، با آنکه این مراسم با شعارهای ساختارشکنانه همراه شد اما با حضور نیروی انتظامی از التهاب مراسم جلوگیری شد . (ادامه)
آموزش مهارتی سربازان وظیفه در مازندران
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از آموزش مهارتی ۱۰۹۹ سرباز وظیفه در استان خبر داد.(ادامه)
امام جمعه موقت ساری: نخبگان بی‌بصیرت بیشتر مراقب فتنه‌ها باشند
امام جمعه موقت ساری با اظهار این که همه ما مسوول تامین امنیت هستیم و باید مراقب هم باشیم، گفت که نخبگان بی بصیرت در این فتنه ها باید بیشتر دقت و هوشیار باشند.(ادامه)
سیدمحمود حسینی پور؛ مقام عالی دولت در مازندران باصدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت و از مجاهدات و تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه فرماندهان و کارکنان خدوم فراجا در برقراری نظم و امنیت عمومی در جای‌جای استان قدردانی کرد. ‎ پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی
سیدمحمود حسینی پور؛ مقام عالی دولت در مازندران باصدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت و از مجاهدات و تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه فرماندهان و کارکنان خدوم فراجا در برقراری نظم و امنیت عمومی در جای‌جای استان قدردانی کرد. ‎(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، اغتشاشگران در شب گذشته به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند، گفت: همچنین آشوبگران با حمله به عوامل انتظامی و بسیج، موجب مجروح شدن ۷۶ نفر از آنان شدند. خسارت اغتشاشگران به ۴۱ مکان دولتی و مجروح شدن ۷۶ نیروی انتظامی و بسیجی در مازندران
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، اغتشاشگران در شب گذشته به ۴۱ مکان دولتی و حاکمیتی در مازندران خسارت وارد کردند یا به آتش کشیدند، گفت: همچنین آشوبگران با حمله به عوامل انتظامی و بسیج، موجب مجروح شدن ۷۶ نفر از آنان شدند.(ادامه)
شمال نیوز: این فیلم لحظه شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی را در استان گلستان نشان می دهد. فیلمی تلخ از لحظه شهادت یک پلیس در استان گلستان
شمال نیوز: این فیلم لحظه شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی را در استان گلستان نشان می دهد.(ادامه)
هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند
(ادامه)
کشف بیش از ۹ هزار نخ سیگار قاچاق در مازندران
ماموران نیروی انتظامی بیش از ۹ هزار نخ سیگار قاچاق را در مازندران کشف کردند.(ادامه)
دستگیری عاملان حمله به جنگلبانان چمستان
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- منطقه ساری از دستگیری عاملان اصلی حمله به جنگلبانان چمستان خبر داد.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری گفت : ۲تَن از قاچاقچیان چوب بامداد امروز جمعه خودروی ایست و بازرسی را در منطقه جنگلی " کشیر " بهشهر مورد حمله قرار داده و با تفنگ ساچمه ای به سمت ماموران شلیک کردند که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است. درگیری و شلیک گلوله به خودروی ماموران یگان حفاظت جنگل بهشهر
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری گفت : ۲تَن از قاچاقچیان چوب بامداد امروز جمعه خودروی ایست و بازرسی را در منطقه جنگلی " کشیر " بهشهر مورد حمله قرار داده و با تفنگ ساچمه ای به سمت ماموران شلیک کردند که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است. (ادامه)
دریای خزر ۵ قربانی گرفت/ غرق شدن ۲ فوتبالیست
ساری- نایب رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از غرق شدن پنج نفر در دریای استان خبر داد و گفت: دو نفر از این افراد فوتبالیست هستند.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد: ۴ حفار غیرمجاز در شهرستان سوادکوه شمالی دستگیر شدند. سوداگران گنج در دام پلیس سوادکوه شمالی
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد: ۴ حفار غیرمجاز در شهرستان سوادکوه شمالی دستگیر شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.793 seconds.