.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای به مناسبت عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی، موجب افتخار است و باید به قدرت ملی خود ببالیم. عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای به مناسبت عملیات «وعده صادق» تصریح کرد: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی، موجب افتخار است و باید به قدرت ملی خود ببالیم.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش تعطیلات رسمی هفتگی به ۲ روز و کاهش ۴ ساعته کار کارکنان با تصویب این کمیسیون خبر داد.
کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش تعطیلات رسمی هفتگی به ۲ روز و کاهش ۴ ساعته کار کارکنان با تصویب این کمیسیون خبر داد. (ادامه)
نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیل گفت که به دنبال تماس تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا، کابینه جنگی اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است. اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه را کنار گذاشت
نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیل گفت که به دنبال تماس تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا، کابینه جنگی اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است.(ادامه)
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است. «وعده صادق» نمونه برجسته‌ای از معادله جدید ما با رژیم صهیونیستی است / عملیات بیش از انتظار، موفق بود+ فیلم
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود. عملیات «وعده صادق» از نظر ما پایان یافته؛ قصدی بر ادامه‌ آن نداریم / عملیات به اهدافش رسید؛ نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی اسرائیل نتوانست مقابله‌ قابل‌توجهی با این عملیات داشته باشد / اگر اسرائیل اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه یا کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود(خبر)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.(ادامه)
دیوار نگاره جدید میدان فلسطین به زبان عبری منتشر شد.

خط و نشان برای اسرائیل /سیلی بعدی محکم تر است +عکس
دیوار نگاره جدید میدان فلسطین به زبان عبری منتشر شد. (ادامه)
اولین عکس دیدنی از نتانیاهو بعد از حمله ایران | بایدن به او چه گفت؟
چهره مغموم نتانیاهو بعد از حملهٔ تنبیهی ایران هنگام گفت‌وگو با بایدن که از او خواست موضوع را تمام کند و به ایران پاسخ ندهد. (ادامه)
عکسی از دوران جوانی کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سال ۱۳۶۵ مشاهده می کنید. عکسی دیده نشده از جوانی‌های کاظم صدیقی
عکسی از دوران جوانی کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سال ۱۳۶۵ مشاهده می کنید.(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد . اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد .(ادامه)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد.


اطلاعیه شماره (۱) سپاه پاسداران درباره حمله پهپادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی/ نام عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله(ص)»/ جزئیات عملیات به زودی اعلام می‌شود(خبر)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد. (ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد. حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.(ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است. آخرین وضعیت آرایش سیاسی مجلس دوازدهم
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است.(ادامه)
شبکه ای‌بی‌سی نیوز به نقل از مقام‌های آمریکایی ادعا کرد که ایران موشک‌های کروز را برای حمله احتمالی به اسرائیل آماده کرده است. ادعای ای‌بی‌سی نیوز: ایران موشک‌های کروز را برای حمله به اسرائیل آماده کرده است
شبکه ای‌بی‌سی نیوز به نقل از مقام‌های آمریکایی ادعا کرد که ایران موشک‌های کروز را برای حمله احتمالی به اسرائیل آماده کرده است.(ادامه)
ویدیو/ ویدیویی جدید از شهر موشکی سپاه پاسداران
به گزارش شمال نیوز؛ تصاویری از شهر موشکی سپاه پاسداران منتشر شده است. ساختار شهرهای موشکی ایران که به صورت تونل‌های حفر شده در دل کوه با مهندسی و حفاری خاص خود است، امکان دپوی انبوهی از موشک‌ را دارد./صابرین نیوز(ادامه)
سه مقام آمریکایی گفتند که در روز‌های اخیر ایرانی‌ها به چندین کشور عربی گفته‌اند که علی رغم تلاش‌های ایالات متحده برای فاصله گرفتن از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تهران همچنان آمریکا را در قبال این حمله که منجر به کشته شدن (شهادت) ژنرال ایرانی شد، مسئول می‌داند. پیام مهم تهران به واشنگتن: سر به سر ما نگذارید تا ما هم سر به سرتان نگذاریم
سه مقام آمریکایی گفتند که در روز‌های اخیر ایرانی‌ها به چندین کشور عربی گفته‌اند که علی رغم تلاش‌های ایالات متحده برای فاصله گرفتن از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تهران همچنان آمریکا را در قبال این حمله که منجر به کشته شدن (شهادت) ژنرال ایرانی شد، مسئول می‌داند.(ادامه)
 قطر و کویت به آمریکا اطلاع دادند که اجازه نخواهند داد از حریم هوایی و پایگاه‌های آن‌ها برای حمله به ایران استفاده شود. دو کشور عربی خطاب به آمریکا: از خاک ما نمی‌توانید برای حمله به ایران استفاده کنید
قطر و کویت به آمریکا اطلاع دادند که اجازه نخواهند داد از حریم هوایی و پایگاه‌های آن‌ها برای حمله به ایران استفاده شود.(ادامه)
پاسخ امیرعبداللهیان به وزرای خارجه آلمان، انگلیس و استرالیا: وقتی رژیم صهیونیستی با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را نقض می‌کند و شورای امنیت قادر به صدور یک بیانیه نیست، دفاع مشروع یک ضرورت است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت . حمله سارقان به پزشک بدون مرز مازنی/هوشیاری دکتر عمادی پس از ۷ روز کما
شمال نیوز : پزشک بدون مرز مازندرانی ، دکتر سید ناصرعمادی هفته گذشته در تهران مورد تهاجم دو سارق قرار گرفت و پس از تحمل صدمات بدنی که منجر به بیهوشی گردید توسط اورژانس به بیمارستان شریعتی تهران منتقل و در بخش آی سی یو تحت مراقب های ویژه قرار گرفت .(ادامه)
فرماندهی انتظامی استان مازندران، پیرامون اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد. اطلاعیه فرماندهی انتظامی مازندران، پیرامون طرح حجاب و عفاف
فرماندهی انتظامی استان مازندران، پیرامون اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد.(ادامه)
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند.

این جماعتی که الان در مجلس و دولت حاکمند، سوابق و ریشه‌های آن‌چنانی ندارند/ باید شرایط را برایشان تنگ کنیم؛ راحت نباشند/ نباید امیدمان را از دست بدهیم
ما باید شرایط را برای اقلیت حاکم تنگ کنیم. منظور من این نیست که ما مبارزه مدنی کنیم، منظورم این است که این‌ها راحت نباشند. (ادامه)
محسن رضایی: عیدی صبر ملت ایران و ساکنان غزه در راه است
فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی گفت: عیدی صبر راهبردی ملت ایران و کودکان و مردم مظلوم ‎غزه در راه است!(ادامه)
فوری/ موشک های ایران از GPS استفاده نمی کنند
فارس نوشت: ایران از قبل برای این موضوع چاره‌اندیشی کرده بود و تمامی موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی کنند.(ادامه)
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد. عکس معنادار رئیسی در کنار موشک‌های بالستیک
ابراهیم رئیسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالستیک، خبر از انتقام قطعی از اسرائیل داد.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.(ادامه)
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه ای نوشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند. پلیس اطلاعیه داد / زمان اجرای طرح حجاب در تهران اعلام شد
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیرامون حجاب و عفاف در اطلاعیه ای نوشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.341 seconds.