.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
منابع عبری زبان گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در صفحه خود در فضای مجازی تایید کرد که پسر عمویش در غزه به هلاکت رسیده است. واکنش وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به هلاکت پسرعمویش در غزه
منابع عبری زبان گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در صفحه خود در فضای مجازی تایید کرد که پسر عمویش در غزه به هلاکت رسیده است.(ادامه)
ناو هواپیمابر ۳ میلیارد پوندی ملکه الیزابت Queen Elizabeth حین لنگر انداختن در اسکاتلند آتش گرفت. آتش سوزی در ناو هواپیمابر ملکه الیزابت نیروی دریایی انگلیس
ناو هواپیمابر ۳ میلیارد پوندی ملکه الیزابت Queen Elizabeth حین لنگر انداختن در اسکاتلند آتش گرفت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۰ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی مانند تغییرات در صدا و سیما، اعلام دلایل ردصلاحیت روحانی و گمانه‌زنی درباره هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم پرداختند.(ادامه)
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد. پشت پرده برکناری خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما / اولین تبعات حرکت عجیب رسایی/ معاون برکنار شده از مجری می خواست تا علیه قالیباف و سپاه سوال بپرسد
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد. مصر نسبت به عملیات نظامی در رفح هشدار داد
وزیر امور خارجه مصر نسبت به خطرات هرگونه عملیات نظامی در رفح هشدار داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۹ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تاکید مقام معظم رهبری بر عدم ستیزه‌جویی و تهمت از سوی نمایندگان مجلس دوازدهم پرداخته‌اند.(ادامه)
به دنبال اعلام به نتیجه نرسیدن مذاکرات قاهره برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، ارتش این رژیم به عملیاتش علیه مقاومت فلسطین در سراسر نوار غزه ادامه خواهد داد. نتانیاهو: با وجود مخالفت‌های بین‌المللی عملیات علیه غزه را متوقف نخواهیم کرد
به دنبال اعلام به نتیجه نرسیدن مذاکرات قاهره برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، ارتش این رژیم به عملیاتش علیه مقاومت فلسطین در سراسر نوار غزه ادامه خواهد داد.(ادامه)
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
جدایی احتمالی تگزاس از آمریکا
(ادامه)
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. ماجرای توئیت رسایی علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۶ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تشکر مقام معظم رهبری از حضور مردم در انتخابات و واکنش‌ها به نتایج انتخابات پرداخته‌اند.(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
پایگاه اینترنتی هیل وابسته به کنگره آمریکا تأکید کرد: مقامات آمریکایی از درک این واقعیت که گروه‌های مورد حمایت ایران توازن قدرت را در منطقه تغییر داده‌اند، ناتوانند. هیل: حامیان غزه سوئز را بستند آمریکا هم کاری نتوانست بکند
پایگاه اینترنتی هیل وابسته به کنگره آمریکا تأکید کرد: مقامات آمریکایی از درک این واقعیت که گروه‌های مورد حمایت ایران توازن قدرت را در منطقه تغییر داده‌اند، ناتوانند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۵ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعلام آخرین آمار مشارکت در انتخابات مجلس و حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه علوم انتظامی پرداخته‌اند.(ادامه)
کری خوانی طارمی برای هواداران بنفیکا + عکس
طارمی به پیروزی سنگین پورتو در مقابل بنفیکا واکنش نشان داد.(ادامه)
نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان تغییر می‌کند/ عکس
روزنامه اطلاعات در شماره 16 فروردین ماه سال ۱۳۵۵ درباره تغییر نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان نوشت.(ادامه)
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است. خشم نتانیاهو از سفر بنی گانتز به آمریکا
اختلافات در میان مقامات تل آویو پس از سفر گانتز به واشنگتن بالا گرفته است.(ادامه)
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد. ادعای العربیه: حماس پاسخ نهایی خود را برای برقراری آتش‌بس تا ساعتی دیگر اعلام می‌کند
شبکه العربیه به نقل از منابع آگاه مدعی شد حماس تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود برای آتش‌بس در غزه را به میانجیگران ارائه خواهد کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۳ اسفند
روزنامه‌های امروز به‌ نتیجه انتخابات ۱۱ اسفند و روشن شدن تکلیف اکثر کرسی‌های مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۲ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر برگزاری پرشور انتخابات و حضور مردم پای صندوق‌های رای پرداخته‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۰ اسفند
توصیه‌های رهبر انقلاب درباره انتخاب اصلح و فراهم بودن مقدمات برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند از عناوین روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد. برای این «رأی» رنج دوران برده‌ایم
کسی اگر دلسوز مردم است، باید این دورویی اصلاح‌طلبان تحریمی را به مردم نشان دهد تا کسی ابزار سیاسی بازی این جماعت قرار نگیرد.(ادامه)
شبکه الجزیره قطر بامداد سه‌شنبه گزارش داد که اسرائیل با آزادی ۴۰۰ اسیر فلسطینی موافقت کرده است. الجزیره: اسرائیل با آزادی ۴۰۰ اسیر فلسطینی موافقت کرد
شبکه الجزیره قطر بامداد سه‌شنبه گزارش داد که اسرائیل با آزادی ۴۰۰ اسیر فلسطینی موافقت کرده است.(ادامه)
رسانه‌های آمریکا از سفر مخفیانه رئیس سازمان سیا به اوکراین خبر داده‌اند. سفر مخفیانه رئیس سیا به اوکراین
رسانه‌های آمریکا از سفر مخفیانه رئیس سازمان سیا به اوکراین خبر داده‌اند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۷ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر آخرین اخبار انتخاباتی کشور و پیشرفت مذاکرات آتش‌بس در غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
رسانه‌های اسراییلی از ناتوانی ارتش در برابر حزب  الله لبنان در مرزهای مشترک خبر می‌دهند. ارتش اسراییل قادر به حمله به لبنان و حذف اعضای حزب الله نیست
رسانه‌های اسراییلی از ناتوانی ارتش در برابر حزب الله لبنان در مرزهای مشترک خبر می‌دهند.(ادامه)
حملات موشکی مقاومت حزب الله لبنان باعث خسارات اقتصادی رژیم صهیونیستی شده است. از کار افتادن کامل کارخانه بزرگ رژیم صهیونیستی در حمله حزب الله
حملات موشکی مقاومت حزب الله لبنان باعث خسارات اقتصادی رژیم صهیونیستی شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.539 seconds.