.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از اُسرای فلسطینی چه می‌دانیم؟
(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
جان کربی ادعا کرد:  گروه واگنر در حال آماده شدن برای ارائه  قابلیت دفاع هوایی به حزب الله یا ایران است و  واشنگتن به "نظارت دقیق" ادامه خواهد داد. ادعای عجیب آمریکا درباره ایران
جان کربی ادعا کرد: گروه واگنر در حال آماده شدن برای ارائه قابلیت دفاع هوایی به حزب الله یا ایران است و واشنگتن به "نظارت دقیق" ادامه خواهد داد.(ادامه)
"سعید" رادمرد عرصه ایمان(يادداشت)
(ادامه)
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود. "ولیک" هدیه پاپیزی جنگل‌های مازندران
"ولیک" یا همان زالزالک وحشی د‌ر مناطق جنگلی ایران به ویژه در مازندران به وفور یافت می‌شود و بسته به رنگ میوه ولیک سیاه و ولیک سرخ در این مناطق دیده می‌شود.(ادامه)
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) شنبه شب تأیید کرد که ناوهواپیمابر "آیزنهاور" در خلیج فارس مستقر می شود.  ناوهواپیمابر آمریکایی تغییر مسیر داد
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) شنبه شب تأیید کرد که ناوهواپیمابر "آیزنهاور" در خلیج فارس مستقر می شود.(ادامه)
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد. حبیب لشگر ۲۵ کربلا ، مدافع آرمانهای پرشکوه انقلاب اسلامی
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد.(ادامه)
رییس سازمان بورس با اشاره به این که سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت با نام "میراث" آماده رونمایی شد، گفت: بر این اساس با اعلام برنامه از طرف شرکت سپرده گذاری برای زمانبندی مراجعه وراث، انتقال سهام متوفیان به وراث آنها به صورت رسمی آغاز شود. سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث رونمایی می شود
رییس سازمان بورس با اشاره به این که سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت با نام "میراث" آماده رونمایی شد، گفت: بر این اساس با اعلام برنامه از طرف شرکت سپرده گذاری برای زمانبندی مراجعه وراث، انتقال سهام متوفیان به وراث آنها به صورت رسمی آغاز شود.(ادامه)
 در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. چرا شکست صهیونیست‌ها «غیرقابل ترمیم» است؟!(يادداشت)
در مدت اخیر، عملیات "طوفان الاقصی"، به کانون توجه و تمرکز بسیاری از جریان های سیاسی و رسانه ای منطقه ای و بین المللی و مخصوصا افکار عمومی جهان تبدیل شده است. در این راستا، تحلیل و تفسیرها و اظهار شگفتی های فراوانی در مورد این عملیاتِ قابل توجه، حتی از سوی مخالفان و دشمنان جریان مقاومت ارائه می شود و برخی به طرح این گزاره پرداخته اند که تاریخ مبارزات مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بایستی به قبل و بعد از عملیات طوفان اقصی تقسیم بندی کرد. (ادامه)
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند. واردات خودروهای خارجی دست دوم با قیمت‌های دست اول!
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند.(ادامه)
معاون وزیر بهداشت گفت: استفاده از "ماسک" در اماکن و محیط‌های سرپوشیده‌ای که جمعیت زیادی حضور دارد، توصیه می‌شود. علائم سرماخوردگی در دانش آموزان را جدی بگیرید/کرونا تمام نشده است
معاون وزیر بهداشت گفت: استفاده از "ماسک" در اماکن و محیط‌های سرپوشیده‌ای که جمعیت زیادی حضور دارد، توصیه می‌شود.(ادامه)
وکیل "علی صبوری" با اعلام اینکه پلیس در پرونده شکایت علیه موکلش رضایت داده است، گفت: بر اساس رأی قاضی، "علی صبوری" فعلاً به زندان نمی‌رود و اجرای حکم متوقف شده است علی صبوری فعلا به زندان نمی رود
وکیل "علی صبوری" با اعلام اینکه پلیس در پرونده شکایت علیه موکلش رضایت داده است، گفت: بر اساس رأی قاضی، "علی صبوری" فعلاً به زندان نمی‌رود و اجرای حکم متوقف شده است(ادامه)
سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان "شهمیری" را تأیید کرد.

فرار زندانی مشهور تایید شد ؛ اطلاعیه مهم سازمان زندان‌ها /ماموران متخلف بازداشت شدند
سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان "شهمیری" را تأیید کرد. (ادامه)
نماهنگ/ "فدای تن تیر بارون شدت" با نوای کریمی
"فدای تن تیر بارون شدت" با نوای حاج محمود کریمی/ مشرق(ادامه)
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد! راه‌های شکایت از پزشکان متخلف در دریافت هزینه از بیمار
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد!(ادامه)
عکس/ برداشت انگور در "بیاره" شهرستان دنا(خبر)
(ادامه)
کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که حمایت نظامی کره شمالی از روسیه در جنگ علیه اوکراین، "اشتباهی بزرگ" خواهد بود. همکاری نظامی روسیه و کره شمالی بسیار گسترده است
کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که حمایت نظامی کره شمالی از روسیه در جنگ علیه اوکراین، "اشتباهی بزرگ" خواهد بود.(ادامه)
 "جواد روحی" یکی از زندانیانی که در زندان نوشهر با حکم قانونی در زندان به سر می‌برد امروز پنجشنبه به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و در پی آن فوت کرده است. فوت یک زندانی در بیمارستان نوشهر/ جسد جواد روحی به پزشکی قانونی منتقل شد
"جواد روحی" یکی از زندانیانی که در زندان نوشهر با حکم قانونی در زندان به سر می‌برد امروز پنجشنبه به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و در پی آن فوت کرده است.(ادامه)
رییس پلیس استان خوزستان از دستگیری قاتل شهید نظم و امنیت سعید پویان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی در استان فارس خبر داد. دستگیری قاتل شهید "سعید پویان" در عملیات ضربتی
رییس پلیس استان خوزستان از دستگیری قاتل شهید نظم و امنیت سعید پویان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی در استان فارس خبر داد.(ادامه)
فیلم/ کتک خوردن فرد هتاک به قرآن از دست یک بوکسور
"سلوان مومیکا" فرد هتاک به قرآن کریم در سوئد از دست یک بوکسور در وسط خیابان کتک خورد.(ادامه)
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های "سرباز روز نهم "و "اسم تو مصطفاست" رونمایی شد + عکس
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» روز دوشنبه در حاشیه نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، در مسجد جمکران توسط آیت الله رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.(ادامه)
تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک دنیا! + عکس
لوئیس همیلتون در ابتدا، پاگانی زوندا ۷۶۰ خود را با پسوند LH (مخفف نام لوئیس همیلتون)، در سال ۲۰۱۴ خریداری کرد و حدود هفت سال آن را نگه داشت و طبق گزارش‌ها، مسافتی کمتر از ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کرد. این خودرو یکی از پنج خودروی "۷۶۰" موجود در جهان است. ابرخودروی V۱۲ در پایان سال ۲۰۲۱، زمانی که یک خریدار از بریتانیا حاضر به خرید شد، به فروش رفت.(ادامه)
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر از آتش گرفتن بخشی از عرصه‌های طبیعی منطقه "بندپی" این شهرستان خبر داد. جنگل‌های نوشهر دچار آتش سوزی شدند
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر از آتش گرفتن بخشی از عرصه‌های طبیعی منطقه "بندپی" این شهرستان خبر داد.(ادامه)
برخی مدیران دستگاه قضا هنوز به این باور نرسیده‌اند که "توجه به افکار عمومی" ضروری است/ نباید در انتشار صحیح خبر تأخیر و تعلل به خرج داد / جامعه خبرنگاران و ابواب جمعی حوزه رسانه، از ابتدای انقلاب و در طول این چند دهه، در امر اطلاع‌رسانی وقایع، بیان حقایق و رفع شبهات، عملکرد موفقی داشته‌اند.....(خبر)
(ادامه)
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد. در این مرحله وارد "بررسی صلاحیت" نمی‌شویم/ تایید مدارک توسط نهادهای مرجع انجام می‌گیرد/ ثبت‌نام نهایی نیازمند تایید مدارک است
دکتر طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.(ادامه)
 "مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد.

فرماندار جدید نکا معرفی شد
"مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد. (ادامه)
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند. پشت پرده دوقطبی سازی "مهلا" - "معلی" کجاست؟!
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند.(ادامه)
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های "  پست یافته "  روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور  خبر داد .

برپایی پایگاه‌های " پست یافته "در مسیر عزاداری روز عاشورا در مازندران
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های " پست یافته " روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور خبر داد . (ادامه)
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ضرورت ثبت نام در سامانه سماح برای زائران اربعین را بیان کرد. چرا ثبت‌نام در "سماح" برای زائران اربعین ضروری است؟
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ضرورت ثبت نام در سامانه سماح برای زائران اربعین را بیان کرد.(ادامه)
پوستر صهیونیست ها از نابود کننده اسرائیل
همزمان با حضور صهیونیست ها در خیابان ها، در فضای مجازی عبری زبانان پوستری از نتانیاهو دست به دست می شود که بر روی آن به زبان عبری نوشته شده است "نابود کننده کشور".(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.431 seconds.