.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آغاز فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو از امروز + جدول
طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه آغاز خواهد شد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی بانکی چند؟
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت خرید ۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان تعیین شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در صورت انحلال نهایی شورای شهر ساری، استاندار مازندران به عنوان قائم مقام شورا خواهد بود و حق تعیین شهردار و انجام امور مربوط را تاپایان دوره پنجم شورا خواهد داشت .... « استاندار مازندران » قائم مقام شورای شهر ساری می شود
شمال نیوز : در صورت انحلال نهایی شورای شهر ساری، استاندار مازندران به عنوان قائم مقام شورا خواهد بود و حق تعیین شهردار و انجام امور مربوط را تاپایان دوره پنجم شورا خواهد داشت ....(ادامه)
اظهارنظر محسن رضایی درباره بازی پرسپولیس
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر در باره مسابقه تیم پیروزی در فینال باشگاه‌های آسیا اظهارنظر کرد.(ادامه)
جریمه ۷ هزار خودرو در طرح محدودیت کرونایی
رانندگان ۷ هزار دستگاه خودرو در مازندران که قصد ورود به مناطقی غیر از محل سکونت خود را داشتند، جریمه شدند.(ادامه)
امکان ثبت نام اعضای مجمع تشخیص و شورای عالی امنیت ملی در انتخابات ۱۴۰۰
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۳۰ آذر) قانون انتخابات ریاست جمهوری را به گونه‌ای اصلاح کردند که همه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و همه اعضای شورای عالی امنیت ملی می‌توانند در این انتخابات ثبت‌نام کنند.(ادامه)
فردوسی‌پور با ۴.۶ میلیون بیننده سوپراستار شد
گزارش عادل فردوسی‌پور بینندگان زیادی را در صفحه فارسی AFC به خود دید.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۳۰ آذر
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۳۰ آذر را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس قوه مقننه گفت: اصلاح ساختار بودجه حتی در حداقلی‌ترین صورت آن، مثل نان شب برای سیاستگذار ما واجب است. مجوز اخیر رهبر انقلاب، گامی بلند در جهت واقعی کردن ارقام بودجه و پرهیز از هرگونه برآورد غیرواقعی است .... قالیباف : آنچه به نفع مردم نیست را به دیوار می‌کوبیم
شمال نیوز : رئیس قوه مقننه گفت: اصلاح ساختار بودجه حتی در حداقلی‌ترین صورت آن، مثل نان شب برای سیاستگذار ما واجب است. مجوز اخیر رهبر انقلاب، گامی بلند در جهت واقعی کردن ارقام بودجه و پرهیز از هرگونه برآورد غیرواقعی است ....(ادامه)
مطهری:‌ جدایی بشار خیانت مدیران علیه پرسپولیس بود
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مدیران سابق باشگاه با جدایی بشار رسن تیر خلاص را به پرسپولیس زدند و این موضوع خیانت بود.(ادامه)
عکس/ مدافعان سلامت زائر امام مهربانی‌ها
در آستانه سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، جمعی از پرستاران و خانواده‌های معظم شهدای مدافع سلامت به زیارت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) مشرف شدند.(ادامه)
تردد در شب یلدا ممنوع! /ادامه محدودیت ها منوط به تصمیم ستاد استانی
تردد خودرو‌ها در مازندران از ساعت ۲۰ امشب تا ۴ بامداد روز بعد ممنوع است.(ادامه)
سهمیه بنزین دی ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
عکس/ جامی با ۵ کیلو طلای خالص!
به گزارش الرای دیدار فینال جام امیر قطر بین دو تیم السد و العربی برگزار شد. این دیدار در نهایت با پیروزی السد به پایان رسید و شاگردان ژاوی موفق شدند در این بازی برابر العربی که مهدی ترابی و مهرداد محمدی را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه دو بر یک شکست دهند. برگزار کنندگان این دیدار به مناسبت روز ملی قطر از جام جدیدی که به صورت نقشه این کشور بود رونمایی کردند. جامی که السد بالای سر برد ۷ کیلو گرم وزن داشت که ۵ کیلوی آن از طلای خالص بود. این جام توسط یک شرکت آمریکایی و یک شرکت ایتالیایی به صورت مشترک ساخته شد که با استقبال زیاد همراه شد.(ادامه)
خرید شب یلدا در زیر سایه کرونا در ساری ادامه دارد و همچنان برخی‌ها به پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی توجه هستند.علیرغم توصیه‌های کادر درمان و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر برگزار نکردن مراسم‌های مرسوم شب یلدا اما برخی از مردم ساری در این روزها همچنان به دنبال خرید میوه، آجیل و شیرینی برای شب یلدا هستند.این در حالی است که همچنان وضعیت مازندران شکننده است و تاکنون حدود هزار نفر از بیماران براثر کرونا ویروس در بیمارستان‌ها بستری هستند.

حال و هوای بازار ساری در آستانه شب یلدای کرونایی(خبر)
خرید شب یلدا در زیر سایه کرونا در ساری ادامه دارد و همچنان برخی‌ها به پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی توجه هستند.علیرغم توصیه‌های کادر درمان و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر برگزار نکردن مراسم‌های مرسوم شب یلدا اما برخی از مردم ساری در این روزها همچنان به دنبال خرید میوه، آجیل و شیرینی برای شب یلدا هستند.این در حالی است که همچنان وضعیت مازندران شکننده است و تاکنون حدود هزار نفر از بیماران براثر کرونا ویروس در بیمارستان‌ها بستری هستند. (ادامه)
عرضه ۱۰ محصول جدید سایپا در سه سال آینده
سایپا در فضای رقابتی سه سال آینده ۱۰ محصول جدید عرضه خواهد کرد.(ادامه)
این واکسن کرونا برای استفاده اضطراری تایید شد
سازمان غذا و داروی آمریکا اجازه استفاده اضطراری از واکسن کووید ۱۹ شرکت مدرنا را صادر کرد.(ادامه)
بایدها و نبایدهای تغذیه‌‌ای شب یلدا
عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اشاره به خواص میوه‌‌ها و مواد غذایی مخصوص شب یلدا، به ارائه توصیه‌‌های تغذیه‌‌ای مربوط به شب یلدا پرداخت.(ادامه)
قیمت «تارا» خودرو جدید ایران خودرو چند؟
«تارا» محصول جدید ایران خودرو دیروز با حضور وزیر صمت رونمایی شد. محصولی که اعلام شده است تولید انبوه آن از بهمن امسال آغاز می‌شود. اگرچه این رونمایی با حاشیه همراه بود.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس:از هواداران عذرخواهی می‌کنیم
باشگاه پرسپولیس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بیانیه‌ای را منتشر کرد.(ادامه)
تثبیت قیمت‌ها در بازار خودرو/ سورن ۲۲۵ میلیون تومان شد
در آخرین روزهای پاییز ۹۹ بازار خودرو همچنان در رکود فرو رفته و به نظر می رسد این رکود منجر به خواب زمستانی شود به طوری که قیمت بیشتر محصولات داخلی امروز نسبت به آخر هفته گذشته تقریبا تغییری نداشته و ثابت مانده است.(ادامه)
هوای صاف در آخرین روز پاییز
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
آخرین آمار کرونا در مازندران| بستری بودن 1046 بیمار در بیمارستان‌ها
شبانه‌روز گذشته با شناسایی ۱۴۸ بیمار جدید تعداد بیماران بستری به یک‌هزار و ۴۶ نفر رسیده است.(ادامه)
عکس/ AFC خطاب به پرسپولیس: قوی‌تر برگرد!
صفحه کاربری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، پیامی امیدبخش برای پرسپولیس منتشر کرد. پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، حساب کاربری این رقابت‌ها که توسط روابط عمومی AFC اداره می‌شود، این متن را به همراه عکس سرخپوشان منتشر کرد: «این یک لیگ قهرمانان آسیای فوق‌العاده برای پرسپولیس بود. سال آینده قوی‌تر برگرد!»(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی یکشنبه ۳۰ آذر
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
چه زمانی صبحانه باعث افزایش وزن می‌شود؟
در شرایطی که صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی روزانه محسوب می‌شود، اما برخی اقدامات می‌تواند این وعده غذایی مفید را نیز به عاملی برای افزایش وزن تبدیل کند.(ادامه)
 رئیس شورای شهر خرم آباد تنکابن که سابقه حضور پنج دوره شورای شهر خرم آباد را در کارنامه خود دارد، ساعاتی قبل با سلاح شکاری به زندگی خود پایان داد. رئیس شورای شهر خرم‌آباد تنکابن خودکشی کرد
رئیس شورای شهر خرم آباد تنکابن که سابقه حضور پنج دوره شورای شهر خرم آباد را در کارنامه خود دارد، ساعاتی قبل با سلاح شکاری به زندگی خود پایان داد. (ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
رونمایی از مدال دومی پرسپولیس (عکس)
کنفدراسیون فوتبال آسیا مدال تیم دوم فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا را به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس داد.(ادامه)
حمله علی پروین به فردوسی‌پور روی آنتن زنده!
علی پروین مهمان برنامه زنده شبکه سه بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.