.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
این هم جریمه وامی که قرار بود فرصت بدهید!
با شیوع ویروس کرونا و تصمیم شورای پول و اعتبار در 13 اسفند سال گذشته مصوب شد اقساط تسهیلات آنها و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص، طی ماههای اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 بدون وضع هرگونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط آنها منتقل بشود ولی...(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد..... حسین زادگان : حمایت های روحی ، روانی و معیشتی بهزیستی تاثیر زیادی در کنتزل کرونا در مازندران داشت
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد.....(ادامه)
دستور صدور آنلاین سیم‌کارت به اپراتورها ابلاغ شد
پس از واکنش وزیر ارتباطات به صف‌های طولانی برای دریافت سیم‌کارت سرپرستان خانوار به منظور دریافت وام یک میلیون تومانی، اپراتورها به فروش آنلاین سیم‌کارت تلفن همراه و توزیع آن توسط پست ملزم شدند. در این شیوه، مشترکان توسط مامور اداره پست احراز هویت می‌شوند.(ادامه)
احتمال آزادی بخش قابل توجهی از زندانیان
سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل هیات های ویژه جهت بررسی وضعیت زندانیان در حال مرخصی و در بند خبر داد و گفت که احتمالا تعدادی از زندانیان در حال مرخصی و حتی تعدادی از زندانیان در بند آزاد می شوند.(ادامه)
اعضای اسلامی شورای اسلامی شهر رامسر "احمد خوش قلب "‌ را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند. شهردار جدید شهر رامسر انتخاب شد
اعضای اسلامی شورای اسلامی شهر رامسر "احمد خوش قلب "‌ را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.(ادامه)
استقبال اصناف از ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت
روند ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت به تفکیک استان‌ها نشان می‌دهد که تهران، اصفهان، خراسان‌رضوی، فارس و مازندران در صدر ثبت نام در این سامانه قرار دارند و تهران با ثبت نام حدود ۳۵۰ هزار واحد صنفی از سایر استان ها پیشی گرفته است.(ادامه)
علی مطهری: تا وقتی کرونا هست مجلس باید تعطیل باشد
علی مطهری پیش از این گفته بود که برای بررسی برجام در مجلس، ۲۰ دقیقه هم زیاد بود! حالا همین شخص در شرایط ویژه کرونا و در حالی که مجلس مسئولیت ویژه ای بر دوش دارد، مدعی است که مجلس باید فعلا تعطیل باشد!(ادامه)
رشد ۱۶ درصدی حوادث کار در استان
مدیرکل پزشکی مازندران با اشاره به رشد ۱۶ درصدی حوادث کار طی سال قبل در استان، از مرگ ۱۰۲ نفر براثر بروز این حوادث خبر داد.(ادامه)
نشست منتخبان مجلس یازدهم لغو شد
با اعلام دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و پس از کسب نظر مشورتی با وزیر بهداشت، جلسه منتخبان مجلس یازدهم لغو شد.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی به پرسشی درباره حکم روزه ماه رمضان در شرایط شیوع کرونا پاسخ دادند. فتوای رهبر انقلاب درباره حکم روزه ماه رمضان در شرایط کرونا
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی به پرسشی درباره حکم روزه ماه رمضان در شرایط شیوع کرونا پاسخ دادند.(ادامه)
عضو مستقلین مجلس دهم با ترسیم شرایط فعلی کشور معتقد است که پسا کرونای وحشتاک و پر از افزایش بیکاری و نرخ تورم در پیش خواهیم داشت. نماینده رشت: پسا کرونای وحشتناکی داریم
عضو مستقلین مجلس دهم با ترسیم شرایط فعلی کشور معتقد است که پسا کرونای وحشتاک و پر از افزایش بیکاری و نرخ تورم در پیش خواهیم داشت.(ادامه)
مسائل شرعی درباره اموات کرونایی در مازندران رعایت می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار رعایت مسائل شرعی درباره اموات کرونایی شد و گفت: خوشبختانه در استان این مسائل رعایت می‌شود.(ادامه)
عصبانیت وزیر ارتباطات از نحوه ارائه سیم‌کارت‌های رایگان
محمد جواد آذری جهرمی، در حساب توییتری خود نسبت به نحوه ارائه سیم‌کارت‌های رایگان اپراتورها معترض شد.(ادامه)
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری در حکمی مدیر فضای مجازی کانون بسیج رسانه شهرستان ساری مرکز مازندران را منصوب کرد. مدیر فضای مجازی کانون بسیج رسانه مرکز مازندران منصوب شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری در حکمی مدیر فضای مجازی کانون بسیج رسانه شهرستان ساری مرکز مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه باقیمانده و اتمام بررسی صحت مرحله نخست انتخابات مجلس در این شورا خبر داد.
تایید کامل صحت انتخابات در حوزه نور و محمودآباد و دیگر حوزه های باقیمانده
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه باقیمانده و اتمام بررسی صحت مرحله نخست انتخابات مجلس در این شورا خبر داد. (ادامه)
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن» منصوب شد
(ادامه)
دکتر «غلامرضا فخری» از پزشکان متعهد و فعال استان بوشهر است که به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست. شهادت یک پزشک دیگر به دلیل کرونا
دکتر «غلامرضا فخری» از پزشکان متعهد و فعال استان بوشهر است که به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.(ادامه)
دستور جهانگیری برای بخشودگی جرایم مالی
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر اقتصاد خواست تا مطالبه رئیس اتاق ایران در مورد بخشودگی صد درصد جرایم موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم به منظور رعایت حقوق مؤدیان در شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا بررسی شود و اقدامات لازم را انجام دهد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه بازگشایی مراکز آموزشی بستگی به وضعیت کنترلی کرونا در هفته‌های آتی دارد گفت: وزارت بهداشت شرایط آغاز فعالیت کسب و کارها با ریسک متوسط را مشخص کند.

روحانی: کاهش روند گسترش بیماری کرونا در استانها بخاطر همکاری مردم با طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی صاحبان مشاغل / وزارت بهداشت شرایط آغاز فعالیت کسب و کارها را مشخص کند/ تقسیم بندی استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری(خبر)
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه بازگشایی مراکز آموزشی بستگی به وضعیت کنترلی کرونا در هفته‌های آتی دارد گفت: وزارت بهداشت شرایط آغاز فعالیت کسب و کارها با ریسک متوسط را مشخص کند. (ادامه)
مرحله دوم یارانه کرونایی امشب واریز می‌شود
مرحله دوم یارانه ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونایی امشب واریز خواهد شد.(ادامه)
از دیروز تا امروز ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. ثبت ۱۳۷۴ مورد جدید/ مجموع مبتلایان: ۸۰۸۶۸ نفر/ جانباختگان: ۵۰۳۱ نفر/ بهبویافتگان: ۵۵۹۸۷ نفر
از دیروز تا امروز ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی نکا گفت: بیش از ۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی پارسال در نیروگاه نکا تولید شده است. تولید ۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه نکا
شمال نیوز: مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی نکا گفت: بیش از ۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی پارسال در نیروگاه نکا تولید شده است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۰۲ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار پارسال در استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشت. مرگ ۱۰۲ نفربه علت حوادث کار پارسال در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۰۲ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار پارسال در استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشت.(ادامه)
شمال نیوز:  رید مورانو کارگردان سینما در حال آغاز مرحله پیش تولید فیلم «مادرخوانده» با روایت داستان سلطان مواد مخدر است. جنیفر لوپز سلطان مواد مخدر می‌شود
شمال نیوز: رید مورانو کارگردان سینما در حال آغاز مرحله پیش تولید فیلم «مادرخوانده» با روایت داستان سلطان مواد مخدر است.(ادامه)
شمال نیوز: زن جوانی برای خرید سوار بر پرایدی شده بود که مسافربر شخصی بود، اما مرد جوان در میانه راه از مسیر منحرف شد و زن را با نیت شوم خود تهدید کرد. کرونا جان یک زن را در تهران نجات داد!
شمال نیوز: زن جوانی برای خرید سوار بر پرایدی شده بود که مسافربر شخصی بود، اما مرد جوان در میانه راه از مسیر منحرف شد و زن را با نیت شوم خود تهدید کرد.(ادامه)
ادامه افزایش دما در آستانه اردیبهشت
شمال نیوز: هوای مازندران امروز شنبه ۳۱ فروردین ماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهشهر گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز در بهشهر آغاز می‌شود. آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در بهشهر
شمال نیوز: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهشهر گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز در بهشهر آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: برداشت توت فرنگی از هفته اول اردیبهشت ماه در مزارع مازندران آغاز می‌شود. پیچیدن عطر توت فرنگی در مزارع مازندران
شمال نیوز: معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: برداشت توت فرنگی از هفته اول اردیبهشت ماه در مزارع مازندران آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: یارانه بگیران یک که متقاضی دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی هستند برای ارسال کد ملی به سامانه ۶٣۶٩ از ارسال کاراکتر اضافی خودداری کنند. هنگام ارسال کدملی برای دریافت وام، کاراکتر اضافه وارد نکنید
شمال نیوز: یارانه بگیران یک که متقاضی دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی هستند برای ارسال کد ملی به سامانه ۶٣۶٩ از ارسال کاراکتر اضافی خودداری کنند.(ادامه)
توزیع برنج تنظیم بازار ماه رمضان به قیمت 8 هزار تومان از امروز
شمال نیوز: مدیر کل دفتر توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: قیمت برنج تنظیم بازاری ویژه ماه مبارک رمضان به ازای هرکیلوگرم برای مصرف کننده حداکثر 8 هزار تومان تعیین شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.004 seconds.