.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استاندار : دفاع مقدس نسخه مظلومیت ایران اسلامی است/ برپایی رژه نیروهای مسلح
استاندار مازندران از دفاع مقدس به عنوان نسخه مظلومیت ایران اسلامی یاد کرد و خواستار انتقال ارزش ها و مفاهیم این دوران به نسل های مختلف شد.(ادامه)
عوامل حیوان آزاری در بهشهر دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب بهشهر از دستگیری عوامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد و افزود: برای افراد مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و مراحل پرونده در حال پیگیری است.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۶/۳۱ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۶/۳۱
قیمت دلار امروز ۳۱ شهریور به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اشاره به اینکه تمامی روستاهای هدف استانداردسازی سامانه گرمایشی امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، افزود: اما متاسفانه استاندارد سازی مدارس باقی مانده به دلیل عدم نصب علمک گاز متوقف مانده است..... اتمام استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس استان مازندران فقط منتظر نصب علمک های گاز !
شمال نیوز : مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اشاره به اینکه تمامی روستاهای هدف استانداردسازی سامانه گرمایشی امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، افزود: اما متاسفانه استاندارد سازی مدارس باقی مانده به دلیل عدم نصب علمک گاز متوقف مانده است.....(ادامه)
جاده چالوس و هراز بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت:جاده چالوس و هراز به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، بعد از ظهر سی و یکمین روز شهریورماه برای سومین روز متوالی یک طرفه می‌شود.(ادامه)
تبریک جالب توییتر ACL به بیرانوند +عکس
توییتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا به شکلی جالب تولد علیرضا بیرانوند را تبریک گفت. «لبخند بزن تولدت است. تبریک به یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا، علیرضا بیرانوند.»(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
عکس: بازیکن ژاپنی تراکتورسازی سوژه شد!
تصویر بازیکن ژاپنی تراکتور که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته!(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به ادامه ماندگاری هوای سرد و بارش پراکنده در روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۱ و ۲ مهر امسال) به هم استانی‌ها و مسافران توصیه کرد موارد زیر را رعایت کنند:.... مازندانی ها مراقب خطر وقوع سیل باشند !
شمال نیوز : مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به ادامه ماندگاری هوای سرد و بارش پراکنده در روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۱ و ۲ مهر امسال) به هم استانی‌ها و مسافران توصیه کرد موارد زیر را رعایت کنند:....(ادامه)
تصویب جانمایی ۱۳۴ اسکله تفریحی و گردشگری در سواحل مازندران
(ادامه)
عکس/‌روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۳۱ شهریور
(ادامه)
سایت موزه گوهرتپه بهشهر(خبر)
(ادامه)
مدارس دهه ۷۰ از قاب دوربین
(ادامه)
کامل و ناقص از جنس پروتئین!
یک ماده غذایی اگر حاوی 9 اسید آمینه ضروری نباشد یا نسبت اسیدهای آمینه در ماده غذایی کافی نباشد، به عنوان یک پروتئین ناقص در نظر گرفته می شود.(ادامه)
پیام نماینده ولی فقیه در مازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: همه برنامه ها باید برای تقویت فرهنگ جهاد و تحکیم و تثبیت مدیریت جهادی در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب باشد. (ادامه)
عکس/ هیولای ایتالیایی در تبریز
تنها لامبورگینی اونتادور در خیابان‌های تبریز، موتور این خودرو 7500 سی‌سی و قدرتش 700 اسب‌بخار است.(ادامه)
خداحافظی مهناز افشار از توییتر: خسته شدم!
مهناز افشار که اظهارنظراتش در زمینه‌های مختلف همیشه با واکنش‌های زیادی مواجه می‌شود ظاهرا تصمیم گرفته دیگر در هیچ زمینه ای اظهارنظر نکند. (ادامه)
عکس دیدنی از ساحل کاسپین گیلان
تصویری زیبا و دیدنی از ساحل کاسپین در استان گیلان را در این تک عکس میبینیم.(ادامه)
پیش بینی بارش باران در آخرین روز تابستان
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران در سی و یکمین روز شهریور، ابری همراه با بارش باران، پیش بینی می‌شود.(ادامه)
چهار نفر از کارکنان بهزیستی بازداشت شدند
صبح امروز ۴ نفر از کارکنان سازمان بهزیستی کشور برای پاره‌ای از توضیحات توسط عوامل اطلاعاتی بازداشت شدند.(ادامه)
کاپتان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر استقلال همراهی کند. شوک به پرسپولیس؛ سیدجلال غایب بزرگ دربی
کاپتان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر استقلال همراهی کند.(ادامه)
شهردار یکی از شهرهای شمالی دستگیر شد
(ادامه)

یک وکیل پایه یک دادگستری درباره پرداخت دیه از سوی دولت توضیحاتی داد. دیه در چه شرایطی توسط دولت پرداخت می‌شود؟
یک وکیل پایه یک دادگستری درباره پرداخت دیه از سوی دولت توضیحاتی داد.(ادامه)
چگونه اطلاعات کامل قبض برق را دریافت کنیم؟
دوشنبه هفته جاری (اول مهرماه) روزی است که اعلام شده از این تاریخ، دیگر قبض کاغذی برق برای هیچ مشترکی صادر نخواهد شد و مشترکان اطلاعات قبض‌شان را به صورت الکترونیکی دریافت خواهند کرد. (ادامه)
هنگام بنزین زدن مراقب باشید مقدار بخار بنزین، بجای خود بنزین اندازه‌گیری نشود. موقع بنزین زدن مراقب باشید پول هوا را ندهید!
هنگام بنزین زدن مراقب باشید مقدار بخار بنزین، بجای خود بنزین اندازه‌گیری نشود.(ادامه)
حکم قتل عمد محمدعلی نجفی باطل شد
حکم شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر محکومیت محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به قصاص نفس به‌اتهام قتل همسر دومش، از سوی دیوان‌عالی کشور نقض شد.(ادامه)

سردار سلامی گفت: این نمایشگاه تکه کوچک از توان ماست ما در پاسخگویی به هرگونه تجاوز بسیار جدی هستیم. پاسخ ما محدود نخواهد بود و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوزی را داریم و برای هر سناریویی آماده هستیم هرگز اجازه نمی‌دهیم جنگ به ایران بکشد / هرکس میخواهد کشورش میدان نزاع شود بسم الله / هر پهپادی را که حریم هوایی ما را نقض کند سرنگون خواهیم کرد؛ آنقدر شجاعت داریم که سرنگونی آن را اعلام کنیم / پاسخ ما به تجاوز، محدود نخواهد بود / برای هر سناریویی آماده ایم(خبر)
سردار سلامی گفت: این نمایشگاه تکه کوچک از توان ماست ما در پاسخگویی به هرگونه تجاوز بسیار جدی هستیم. پاسخ ما محدود نخواهد بود و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوزی را داریم و برای هر سناریویی آماده هستیم(ادامه)
تفاوت‌های امگا از 3 تا 9
اسیدهای چرب امگا-3 ساختار سلول ها در بدن انسان را شکل می دهند. همچنین، ما برای تولید هورمون ها، عملکرد سیستم ایمنی، و سلامت قلب و ریه به آنها نیاز داریم.(ادامه)
پست سیدجلال حسینی برای بیرانوند +عکس
سیدجلال حسینی مدافع و کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری از خودش در کنار علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان در صفحه اینستاگرامش تولد وی را تبریک گفت.(ادامه)
عکس/ پیراهن استقلال و پرسپولیس برای دربی90
از طرح پیراهن استقلال و پرسپولیس برای دیدار در هفته چهارم لیگ برتر رونمایی شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.