.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استاندار :برنج فریدونکنار برند جهانی شود/برنج مازندران سالم است
استاندار مازندران با اشاره به برندسازی برنج فریدونکنار گفت: برنج فریدونکنار به عنوان برند ملی باید به برند جهانی تبدیل شود.(ادامه)
شمال نیوز : به پاسداشت نام‌گذاری یک بیمارستان در آفریقا به نام امام رضا(ع) ، کاروان زیر سایه خورشید از آستان قدس رضوی در منزل دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی حضور می‌یابند..... کاروان «زیر سایه خورشید» آستان قدس رضوی در منزل پزشک بدون مرز مازنی
شمال نیوز : به پاسداشت نام‌گذاری یک بیمارستان در آفریقا به نام امام رضا(ع) ، کاروان زیر سایه خورشید از آستان قدس رضوی در منزل دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی حضور می‌یابند.....(ادامه)
عکس: نخستین خودروی شاسی بلند ایرانی
سایپا پس از معرفی مدل رهام که سدانی کوچک و جدید با ابعادی مشابه دنا، محصول موفق ایران خودرو است، حالا تمرکز خود را روی توسعه یک کراس اوور کوچک و اسپورت گذاشته که با ظاهری نزدیک به محصولات شهری ساب کامپکت از قبیل رنو کپچر، می توان تولید آن را طی دو سال آینده پیش بینی کرد.(ادامه)
حسین زادگان:زنگ ورزش صبحگاهی کارگران نواخته شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: زنگ ورزش صبحگاهی برای کارگران باید در کارگاه ها نواخته شود.(ادامه)
قیمت 15 خودروی وارداتی در بازار + جدول
(ادامه)
درویش: منتظر محرومیت استقلال و تراکتور هستم
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: منتظر هستیم کمیته تعیین وضعیت مثل پرونده طارمی و پرسپولیس تیم‌های استقلال و تراکتورسازی را به دلیل اغوای بازیکن جریمه و محروم کند.(ادامه)
عادات بد غذایی کدامند؟
در مورد مقدار چربی که مصرف می کنید نگران نباشید، همیشه به نوع چربی توجه داشته باشید. این موضوع بسیار پر اهمیت است.(ادامه)
عکس/ حمل مبل با تیبا!
تصویری عجیب از حمل مبلمان با خودروی تیبا در تهران.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
زنان نقش بسزایی در شکل‌گیری خانواده دارند. آن‌ها پا به پای مردان، یا حتی بیشتر از آن‌ها کار می‌کنند. سختی و مشقت‌های بسیاری را تحمل می‌کنند. در خانه و بیرون از آن به‌سختی کار می‌کنند. فرزندان را تربیت می‌کنند و بعد از ازدواج و یا مهاجرت اجباری آن‌ها به دلیل بیکاری، تنهایی به سراغشان می‌آید. عده‌ای در سنین جوانی، عده‌ای در میان‌سالی و یا در ایام پیری شوهرانشان را به دلایل مختلفی از دست می‌دهند و جزوی از جامعه زنان سرپرست خانوار می‌شوند. آن‌ها در همه روستاهای دهستان‌های پشت کوه، چهاردانگه و گرماب با مرکزیت شهر کیاسر، به‌تنهایی زندگی می‌کنند. بعضی از آن‌ها علیرغم داشتن سن بالا هنوز مجبور به کار در مزارع مختلف هستند بعضی نیز به دلیل بیماری، خانه‌نشین شده و روزگارشان را سپری می‌کنند. این مجموعه گوشه‌هایی از زندگی زنان سرپرست خانواده  در روستاهای مازندران را نشان می‌دهد که با بهره‌مندی از کمترین امکانات، بار سنگین زندگی را به دوش می‌کشند. زنانی از روستاهای مازندران(خبر)
زنان نقش بسزایی در شکل‌گیری خانواده دارند. آن‌ها پا به پای مردان، یا حتی بیشتر از آن‌ها کار می‌کنند. سختی و مشقت‌های بسیاری را تحمل می‌کنند. در خانه و بیرون از آن به‌سختی کار می‌کنند. فرزندان را تربیت می‌کنند و بعد از ازدواج و یا مهاجرت اجباری آن‌ها به دلیل بیکاری، تنهایی به سراغشان می‌آید. عده‌ای در سنین جوانی، عده‌ای در میان‌سالی و یا در ایام پیری شوهرانشان را به دلایل مختلفی از دست می‌دهند و جزوی از جامعه زنان سرپرست خانوار می‌شوند. آن‌ها در همه روستاهای دهستان‌های پشت کوه، چهاردانگه و گرماب با مرکزیت شهر کیاسر، به‌تنهایی زندگی می‌کنند. بعضی از آن‌ها علیرغم داشتن سن بالا هنوز مجبور به کار در مزارع مختلف هستند بعضی نیز به دلیل بیماری، خانه‌نشین شده و روزگارشان را سپری می‌کنند. این مجموعه گوشه‌هایی از زندگی زنان سرپرست خانواده در روستاهای مازندران را نشان می‌دهد که با بهره‌مندی از کمترین امکانات، بار سنگین زندگی را به دوش می‌کشند.(ادامه)
شمال نیوز : یک بار قهرمانی در گروه سنی نوجوانان می ارزد به ۱۰ بار قهرمانی در رده های بالاتر و بزرگسالان چون آینده را خوش و روشن نوید می دهد. مازندران سال هاست قدرت در این رده را قبضه کرده و اینگونه است که صاحب پشتوانه ای غنی هستیم که چون انباری پر از افتخار است که خالی نمی شود..... وزنه برداران نوجوانان مازنی طلاها درو کردند
شمال نیوز : یک بار قهرمانی در گروه سنی نوجوانان می ارزد به ۱۰ بار قهرمانی در رده های بالاتر و بزرگسالان چون آینده را خوش و روشن نوید می دهد. مازندران سال هاست قدرت در این رده را قبضه کرده و اینگونه است که صاحب پشتوانه ای غنی هستیم که چون انباری پر از افتخار است که خالی نمی شود.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۳۱ تیرماه
(ادامه)
کاهش نسبی دما در آسمان مازندران
آسمان مازندران امروز یکشنبه ۳۱ تیرماه ابری همراه کاهش نسبی دما پیش بینی شده است.(ادامه)
با تعبیر خواب استعفا دادن از شغل، تعبیر خواب استعفا دادن دیگران و تعبیر خواب برکنار شدن از مقام و منزلت در این مقاله همراه ما باشید. تعبیر خواب استعفا دادن
با تعبیر خواب استعفا دادن از شغل، تعبیر خواب استعفا دادن دیگران و تعبیر خواب برکنار شدن از مقام و منزلت در این مقاله همراه ما باشید.(ادامه)
شمال نیوز :  قاضی عزیزپور اظهار داشت: سارقانی که  به بهانه اجاره کردن خانه، کمک به همسایه و یا عنوان مامور اداره برق وارد مجتمع‌های مسکونی شده و با تهدید چاقو، طلای زنان را می‌دزدیدند، دستگیر شدند ..... اعضای باند سرقت از زنان شمالی در تله پلیس ‌گرفتار شدند
شمال نیوز : قاضی عزیزپور اظهار داشت: سارقانی که به بهانه اجاره کردن خانه، کمک به همسایه و یا عنوان مامور اداره برق وارد مجتمع‌های مسکونی شده و با تهدید چاقو، طلای زنان را می‌دزدیدند، دستگیر شدند .....(ادامه)
هشدارهای قبل از سکته قلبی را جدی بگیرید
کارشناسان بهداشتی به افراد سالمند و میانسال و نیز افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی را دارند توصیه می‌کنند نسبت به برخی علائم که هشدار وقوع حمله قلبی است بی توجه نباشند.(ادامه)
شمال نیوز : در صورت قبول استعفای شهردار، سرپرست جدید به مدت سه ماه سکان شهرداری را در دست می گیرد. از علی .... استعفای شهردار مرکز استان روی میز شورای شهر+عکس
شمال نیوز : در صورت قبول استعفای شهردار، سرپرست جدید به مدت سه ماه سکان شهرداری را در دست می گیرد. از علی ....(ادامه)
چرا «پسران مجرد» با زنان مطلقه ازدواج می کنند
رضا نافع، روانشناس و مشاور خانواده گفت: شاید دیده باشید که یک پسر مجرد به سراغ زنی مطلقه رفته است، اتفاقی که از نظر اطرافیان مثبت ارزیابی نمی‌شود، اما این روز‌ها در حال شیوع است.(ادامه)
شمال نیوز : در صورت تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان، حدود ۱۲۰۰ مدیر دولتی، ۷۵ سفیر و ۱۰۰ شهردار قادر به حضور در پست های مدیریتی خود نخواهند بود. از این رو صاحب منصبان.... چه کسانی از چرخه مدیریت کشور حذف می شوند؟
شمال نیوز : در صورت تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان، حدود ۱۲۰۰ مدیر دولتی، ۷۵ سفیر و ۱۰۰ شهردار قادر به حضور در پست های مدیریتی خود نخواهند بود. از این رو صاحب منصبان....(ادامه)
استقرار هیأت بازرسی در اداره کل دامپزشکی مازندران
(ادامه)
بازیکن سابق و ملی پوش پرسپولیس از سوی این باشگاه جریمه خواهد شد. حرکت عجیب “پرسپولیس” بعد از پیوستن “وحید امیری” به ترابوزان اسپور
بازیکن سابق و ملی پوش پرسپولیس از سوی این باشگاه جریمه خواهد شد.(ادامه)
تصویری از کارت دعوت مراسم عقد در دوره قاجار
(ادامه)
الناز حبیبی هم مدل شد +عکس
الناز حبیبی عکس‌هایی از خودش با میک‌آپ یک سالن زیبایی منتشر کرد.(ادامه)
آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال
امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در شروع کار خود به خوبی نگرانی هواداران را درک کرده و تلاش های مهمی در جهت حضور قدرتمند این تیم در لیگ هجدهم کرده است.(ادامه)
تصویر زیبای فضانورد آلمانی از دریای خزر
خبرگزاری میزان نوشت:آلکساندر گرست، فضانورد و فیزیکدان آلمانی از سفیه فضایی ISS، تصویری زیبا از دریای خزر به زمین ارسال کرده است: یک سو دلتای رودخانه وولگا و سوی دیگر، سرزمین ایران.(ادامه)
پیش بینی هوای کشور در سه روز آینده
امروز در تهران وزش باد ملایم و در ۲ روز آینده آسمان آفتابی خواهد بود.(ادامه)
تصویر/فرهاد مجیدی در سوگ پدر در قائم شهر
(ادامه)
پیشنهاد دولت برای دو نرخی شدن قیمت بنزین
عضو کمیسیون انرژی مجلس از ارائه بسته پیشنهادی دولت به مجلس برای بازنگری در بودجه سال ۹۷ خبر داد.(ادامه)
لغو پرواز تهران - استانبول به دلیل عدم فروش ارز
به دنبال بخشنامه بانک مرکزی برای عدم فروش ارز به مسافران در فرودگاه، پرواز تهران استانبول لغو شد.(ادامه)
(تصاویر) خنده‌های احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت
خنده‌های احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص در این جلسه رای به بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر نیز صادر شد. محمود احمدی‌نژاد نیز در رای‌گیری شرکت کرد و به بازگشت این عضور زرتشتی شورای شهر یزد رای مثبت داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.