.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز شنبه
(ادامه)
مروری بر 29 سال مدیریت عالی استان مازندران
نوزدهمین مدیر عالی اجرائی استان مازندران در مورخه 12 تیر ماه توسط سرپرست وزارت کشور در سالن اجتماعات استانداری معرفی شد . اگر به تاریخچه استانداران و سرپرستان استانداری مازندران بعد از انقلاب بنگریم متوسط عمر...(ادامه)
راه و رسم استان شدن اين نيست !!
(ادامه)
شهراد متاني اي گنبد نيلي، اي دماوند/بمناسبت ثبت ملي دماوند، بعنوان نخستين ميراث طبيعي کشور(ديدگاه)
شهراد متاني(ادامه)
وقتی جنگلبان میمیرد.....
(ادامه)
مشایی : ايران با مردم اسرائيل دوست است
(ادامه)
در شرایطی که بازیکنان تیم فوتبال راه آهن اردوی آماده سازی شان را در اتریش برپا کرده اند، در استان مازندران تلاش زیادی صورت می گیرد تا امتیاز این تیم از تهران به این استان منتقل شود. این امر نگرانی های زیادی را بین بازیکنان... نگرانی بازیکنان راه آهن از انتقال به مازندران
در شرایطی که بازیکنان تیم فوتبال راه آهن اردوی آماده سازی شان را در اتریش برپا کرده اند، در استان مازندران تلاش زیادی صورت می گیرد تا امتیاز این تیم از تهران به این استان منتقل شود. این امر نگرانی های زیادی را بین بازیکنان...(ادامه)
نصرت الله فاضلی معاون مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران حوزه معاونت که در محل معاونت مشارکتها برگزار شد از رفتن قریب الوقوع خود خبر داد و ضمن انتقاد از نحوه برکناری ها گفت : هر آمدنی رفتنی هم دارد و این روزها هم ما باید برویم نصرت الله فاضلی هم رفتنی شد
نصرت الله فاضلی معاون مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران حوزه معاونت که در محل معاونت مشارکتها برگزار شد از رفتن قریب الوقوع خود خبر داد و ضمن انتقاد از نحوه برکناری ها گفت : هر آمدنی رفتنی هم دارد و این روزها هم ما باید برویم(ادامه)
با سوز دل  با نهایت تاسف می پرسم استان مازندران مگر مسئولی ندارد که این باصطلاح مدیران سازمانها هر کاری که دلشان می خواهد با سرنوشت مردم انجام می دهند؟ آقای استاندار شمایی که تازه به سمت ... آقاي استاندار مديران خائن را شناسايي كن !!
با سوز دل با نهایت تاسف می پرسم استان مازندران مگر مسئولی ندارد که این باصطلاح مدیران سازمانها هر کاری که دلشان می خواهد با سرنوشت مردم انجام می دهند؟ آقای استاندار شمایی که تازه به سمت ...(ادامه)
موانع عرضه اينترنت پرسرعت برداشته شد
(ادامه)
دو نوجوان باعث مرگ يك پيرمرد در رشت شدند
(ادامه)
در تنكابن 5 گرگ160 گوسفند را دريدند
(ادامه)
معارفه مهندس شفقت پشت درهای بسته
(ادامه)
ادعای سفید-خاکستری- سیاه
ایشان یک ادعا را مطرح می کند یا سکته می کنم یا وضعیت استان درست می شود. مفهوم اصلی این است که یا مرا سکته می دهند یا اینکه وضعیت استان درست می شود. که مسند و مسند الیه آن مشخص نیست. یعنی چه کسانی ایشان را سکته می دهند؟ و کدام معضل استان درست می شود؟ وضعیت اقتصادی یا سیاسی یا فرهنگی یا مدیریتی و..؟(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
مصرف هروئين فشرده در گيلان افزايش يافته‌است
(ادامه)
تازه‌ترين انتصابات در وزارت آموزش و پرورش
(ادامه)
امروز ادارات دولتی باز است
(ادامه)
محدوديتهاي ترافيكي در جاده هاي مازندران
(ادامه)
افتخار فرزند جانباز 70درصد به پدرش
(ادامه)
وي بعنوان نماينده ويژه رئيس جمهور و هيئت دولت در ساماندهي امور اجرايي توليد ، خريد و توزيع چاي در استان گيلان و نظارت بر بازار محصول و حمايت از كشاورزان ، توسعه و اصلاح كشت چاي معرفي شده است... استاندار گيلان نماينده ويژه رئيس جمهور در امور چاي
وي بعنوان نماينده ويژه رئيس جمهور و هيئت دولت در ساماندهي امور اجرايي توليد ، خريد و توزيع چاي در استان گيلان و نظارت بر بازار محصول و حمايت از كشاورزان ، توسعه و اصلاح كشت چاي معرفي شده است...(ادامه)
استاندار : به متخصصين پشت ميزنشين نياز نداريم
(ادامه)
 احسان مهرابي تغيير استانداران؛ كار خير است /گفتگو با استانداران برکنار شده(ديدگاه)
احسان مهرابي(ادامه)
مازندران ميزبان مسابقات فوتبال بانوان كشور شد
(ادامه)
رشد جميعت در گلستان سريع است
(ادامه)
حضرت علی(ع) عالی ترین نماد انسانی عدالت است، عدالت مطلوب مورد نظر آن حضرت باید در تمام امور زندگی اجتماعی، سیاسی و معیشتی سرلوحه قرار گرفته و اولویت زندگی روزمره باشد... حضرت علی(ع) ؛ عالی‌ترین نماد عدالت
حضرت علی(ع) عالی ترین نماد انسانی عدالت است، عدالت مطلوب مورد نظر آن حضرت باید در تمام امور زندگی اجتماعی، سیاسی و معیشتی سرلوحه قرار گرفته و اولویت زندگی روزمره باشد...(ادامه)
رضا تیموری تاملي دوباره به سخنان استاندار مازندران(ديدگاه)
رضا تیموری(ادامه)
پنجشنبه معارفه مهندس شفقت
(ادامه)
سرقت 30 ثانيه اي خودروها در جاده چالوس
(ادامه)
شاليكاران مازندراني همچنان نگران فروش محصولات
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.111 seconds.