.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دو فرد ناشناس ظهر یکشنبه با توزیع شربت های نذری اعیاد شعبانیه در یکی از خیابان های شهر آمل بیش از 20 شهروند این منطقه را راهی بیمارستان های آمل کردند .تعدادی از این افراد که علت مسومیت برای مداوا ... شربت نذري و مسموميت 20 نفري
دو فرد ناشناس ظهر یکشنبه با توزیع شربت های نذری اعیاد شعبانیه در یکی از خیابان های شهر آمل بیش از 20 شهروند این منطقه را راهی بیمارستان های آمل کردند .تعدادی از این افراد که علت مسومیت برای مداوا ...(ادامه)
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد... سانحه رانندگي براي قوي‌ترين مرد جهان
حسين رضازاده شب گذشته همراه كوروش باقري، قهرمان سابق دنيا و مربي فعلي تيم ملي و همچنين جليل اميري، دبير فدراسيون، در منطقه سياه‌بيشه جاده چالوس دچار سانحه رانندگي شد...(ادامه)
مسائل سیاسی ،عامل عقب ماندگي نمايشگاه بين المللي
(ادامه)
رئيس انجمن صنايع همگن غذايي و دارويي مازندران تأكيد نمود: در صورتي كه مشكلات و موانع نمايشگاه مرتفع نشود نمايشگاه صنايع غذايي را در سال هاي آينده برپا نخواهيم كرد چرا كه در حال حاضر ... از جيب صنعتگران تا نمايشگاه بين المللي !
رئيس انجمن صنايع همگن غذايي و دارويي مازندران تأكيد نمود: در صورتي كه مشكلات و موانع نمايشگاه مرتفع نشود نمايشگاه صنايع غذايي را در سال هاي آينده برپا نخواهيم كرد چرا كه در حال حاضر ...(ادامه)
آزاد سازی80درصد از سواحل دریای مازندران
(ادامه)
تنها مدت کمی از انتصاب حمیدی به سمت مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران می گذرد ،وی در اولین اقدام خود "هادی ابراهیمی" معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران را تغییر داده ... مدیر خبر ساز صدا و سیمای مازندران رفت
تنها مدت کمی از انتصاب حمیدی به سمت مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران می گذرد ،وی در اولین اقدام خود "هادی ابراهیمی" معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران را تغییر داده ...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
جشن ازدواج شکوفه های ایثار در گیلان
(ادامه)
در پي بركناري غيرقانوني علي سلطاني از هيئت كاراته استان، توسط حسيني مديركل سابق تربيت بدني، وي  مجددا به اين هيئت برگشته است.گفتني است در مدت عدم حضور سلطاني در هيئت، خانم ... بازگشت مجدد علي سلطاني به هيئت كاراته
در پي بركناري غيرقانوني علي سلطاني از هيئت كاراته استان، توسط حسيني مديركل سابق تربيت بدني، وي مجددا به اين هيئت برگشته است.گفتني است در مدت عدم حضور سلطاني در هيئت، خانم ...(ادامه)
الهام وتكذيب پنهان كاري از سوي دولت
سخنگوي دولت در واکنش به برخی اظهار نظر ها در خصوص پنهان كاري از سوي دولت گفت: دولت نهم هيچ پنهان كاري در مسائل اقتصادي كشور ندارد. وي دولت در امر شفاف سازی دست همه کسانی که همت می کنند را می فشارد و دولت آمادگی ...(ادامه)
سرگردانی زائران در فرودگاه گرگان
(ادامه)
مادر شهيد كشوري در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان از امام خميني (ره) ، انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب به عنوان هداياي خداوند به ايران اسلامي ياد كرد و ادامه داد: فرزندان ما شاگردان امام (ره) بودندو درس ايثار و شهادت را از ... ديدار مديركل صدا وسيما با خانواده شهيد كشوري
مادر شهيد كشوري در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان از امام خميني (ره) ، انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب به عنوان هداياي خداوند به ايران اسلامي ياد كرد و ادامه داد: فرزندان ما شاگردان امام (ره) بودندو درس ايثار و شهادت را از ...(ادامه)
زيرگذر راه آهن «زيرآب» ريزش قبل از بهره برداري!
(ادامه)
ناهارخوران، جاذبه بى نظير گلستان(بخوانيد)
(ادامه)
پگاه در گيلان مغلوب سپاهان اصفهان شد
(ادامه)
غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است... يادواره شهداي نياك آمل با سخنراني دكتر الهام
غلامحسين الهام روز جمعه در مراسم يادواره ‪۳۶‬ شهيد نياك لاريجان شهرستان آمل افزود:شهادت خميرمايه اين نظام است وخلق و خو و خصلت فرهنگ شهادت طلبي از اهل بيت به ما رسيده است...(ادامه)
مديركل اطلاعات استان مازندران اعلام كرد: 14 نفر از گردونه پذيرش سمت شهرداري در شهرهاي استان خارج شدند.از اين تعداد 7 نفر از طريق بررسي‌هاي انجام شده از سوي اداره كل اطلاعات و استانداري ، رأي عدم صلاحيت دريافت كردند و 7 نفر ديگر نيز كساني بودند كه با مشورت‌هاي چند ساعته قانع‌شان... 90درصد تخلفات شهرداري‌هاي استان،اعمال نفوذ متمكنين
مديركل اطلاعات استان مازندران اعلام كرد: 14 نفر از گردونه پذيرش سمت شهرداري در شهرهاي استان خارج شدند.از اين تعداد 7 نفر از طريق بررسي‌هاي انجام شده از سوي اداره كل اطلاعات و استانداري ، رأي عدم صلاحيت دريافت كردند و 7 نفر ديگر نيز كساني بودند كه با مشورت‌هاي چند ساعته قانع‌شان...(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز جانباز
(ادامه)
برگزاري همايش شهر الكترونيكي رامسر
(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
تهران جاي مازندران را صدر جدول رده بندي گرفت
(ادامه)
كاهش تولد مبتلا یان به تالاسمي در كشور
(ادامه)
معاون اجتماعي  و شوراهاي وزارت كشور با بيان اينكه توسعه سياسي كودك ناقص الخلقه دولت اصلاحات بوده است گفت: در دولت نهم اين حوزه به توسعه پايدار رسيده است... توسعه سياسي فرزند ناقص الخلقه دولت اصلاحات
معاون اجتماعي و شوراهاي وزارت كشور با بيان اينكه توسعه سياسي كودك ناقص الخلقه دولت اصلاحات بوده است گفت: در دولت نهم اين حوزه به توسعه پايدار رسيده است...(ادامه)
دستگیری همسررییس مازندرانی سازمان محیط زیست
جمشیدی،سخنگوی ریاست قوده قضائیه ،خبر دستگیری همسر ریاست سازمان حفاظت محیط زیست(مجید یزدانی) را تائیدکرد، اما ازعلت این بازداشت و دستگیری اوخبری ...(ادامه)
تجليل از پيشكسوتان فوتبال مازندران
(ادامه)
اين دومين سفر سيد محمد خاتمي در دو سال گذشته به استان گيلان است و احتمالا اين سفر ها جهت انسجام داخلي اصلاح طلبان براي حضور پرشور در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ... سفر خاتمي به استان گيلان
اين دومين سفر سيد محمد خاتمي در دو سال گذشته به استان گيلان است و احتمالا اين سفر ها جهت انسجام داخلي اصلاح طلبان براي حضور پرشور در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ...(ادامه)
آلودگى بزرگترين رودخانه شمال كشور
(ادامه)
انتخاب اعضای شورای روابط عمومی مازندران
(ادامه)
گزارش تصويري "اسکان سیل زدگان گلستان"
(ادامه)
عدم پرداخت 3.2 ميليارد طلب چايكاران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.