.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
 از ابتداي سال جاري تا 21 مرداد امسال، 85 نفر در مازندران غرق شده‌اند. از مجموع اين آمار، 32 نفر در 3 ماهه اول سال جاري، 25 نفر در تيرماه و مابقي در مردادماه بوده است 85 نفر در سال 85 در مازندران غرق شدند
از ابتداي سال جاري تا 21 مرداد امسال، 85 نفر در مازندران غرق شده‌اند. از مجموع اين آمار، 32 نفر در 3 ماهه اول سال جاري، 25 نفر در تيرماه و مابقي در مردادماه بوده است(ادامه)
70درصد كارگران مازندراني قرارداد موقت دارند
(ادامه)
غرق شدن 4 نفر در دريا ی خزر
(ادامه)
 با حضور استاندار ، مسوولان راه آهن شمال و جمعي از شهروندان ساروي عصرديروز سه شنبه طي مراسمي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت. استاندار مازندران در مراسم افتتاح اين پل ،مديريت شهر ساري را ضعيف و اين شهربعنوان مركز استان چهره مناسبي ندارد.... اولتيماتوم استاندارمازندران به مسئولين مديريت شهري مرکزاستان
با حضور استاندار ، مسوولان راه آهن شمال و جمعي از شهروندان ساروي عصرديروز سه شنبه طي مراسمي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت. استاندار مازندران در مراسم افتتاح اين پل ،مديريت شهر ساري را ضعيف و اين شهربعنوان مركز استان چهره مناسبي ندارد.... (ادامه)
سد البرز سوادكوه عامل محروميت منطقه
(ادامه)
اجراي19نمايش عروسكي در كانون‌هاي پرورش فكري مازندران
(ادامه)
500 بيمار مبتلا به ام اس در مازندران
(ادامه)
ايجادتالارهاي بورس درشهرستان‌هاي گيلان
(ادامه)
طرح جمع آوري دستفروشان شهر بابل
(ادامه)
معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود                                                                                        هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به گيلان نيست!
معاون اول رئيس جمهور گفت: رئيس‌جمهور، در ادامه سفرهاي استاني خود اين هفته به همراه هيئت دولت ميهمان مردم استان اردبيل است.به عبارت ديگر هجدهمين سفر استاني رئيس جمهور هم به استان گيلان نخواهد بود                                                                                        (ادامه)
امضاء تفاهم نامه ميان استان گلستان و قزاقستان
(ادامه)
مسلمان شدن يک جوان مسيحي در بندرانزلي
(ادامه)
هشدار به بيمارستان هاي گيلا‌ن
(ادامه)
دستگيري پنج سارق حرفه اي در علي آباد کتول
(ادامه)
آتش سوزي در اراضي جنگلي بهشهر
(ادامه)
اداره ارشاد ساري به زودي راه‌اندازي مي‌شود
(ادامه)
اجراي طرح کمپوست در 5 شهر مازندران
(ادامه)
دستگيري يك باند بين‌المللي كف زن درعلي آبادکتول
(ادامه)
جلوگيري از خاموشي مستلزم صرفه‌جويي است
(ادامه)
معارفه مديركل جديد تربيت بدني گلستان
(ادامه)
سه دختر در يك آب بندان در ساري غرق شدند
(ادامه)
تصوير، سقوط بالگرد در آمل
(ادامه)
دستگيري2 شكارچي متخلف در استان گلستان
(ادامه)
6 نفر در محور قزوين ـ رشت کشته شدند
(ادامه)
جوانترين فرماندار استان مازندران روز پنجشنبه در حين ورود به جلسه  اداري در يکي از بخشداريهاي زير مجموعه خود از حال رفت . به گزارش خبرنگار شمال نيوز که شاهد عيني اين صحنه بوده است جوانترين فرماندار مازندران از حال رفت
جوانترين فرماندار استان مازندران روز پنجشنبه در حين ورود به جلسه  اداري در يکي از بخشداريهاي زير مجموعه خود از حال رفت . به گزارش خبرنگار شمال نيوز که شاهد عيني اين صحنه بوده است (ادامه)
تلاش براي حفاظت ازخرس قهوه‌اي گيلان
(ادامه)
آغاز مطالعات راه آهن گرگان - مشهد
(ادامه)
پيداشدن جعبه سياه بالگردفدراسيون کوهنوردي
(ادامه)
يک فروند بالگرد متعلق به فدراسيون کوهنوردي کشور که در حال حمل تجهيزات و نيرو به جان پناه سوم قله دماوند بود ، ساعت 6 صبح روز جمعه 20 مرداد  بعلت انحراف و برخورد به کوه در منطقه پل لاسم واقع در بخش لاريجان آمل ... سقوط يک فروندبالگرد فدراسيون کوهنوردي درمنطقه لاريجان آمل
يک فروند بالگرد متعلق به فدراسيون کوهنوردي کشور که در حال حمل تجهيزات و نيرو به جان پناه سوم قله دماوند بود ، ساعت 6 صبح روز جمعه 20 مرداد  بعلت انحراف و برخورد به کوه در منطقه پل لاسم واقع در بخش لاريجان آمل ... (ادامه)
نامگذاري خيابان سيد حسن نصرالله در رشت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.