.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه معاون جديد برنامه ريزي استانداري گيلان

معاون بين الملل و توسعه اقتصادي استان‌هاي وزارت كشور گفت: مشاركت مردم در امر اقتصاد، موجب توسعه‌، پيشرفت و شكوفايي كشور است.

جواد علي اكبريان امروز در مراسم معارفه معاون برنامه ريزي استانداري گيلان، با بيان اينكه برنامه ريزي سنتي مشكل كشور را حل نمي‌كند اظهار داشت: برنامه ريزي از كارهاي بزرگي است كه جز با مديريت خوب اعمال نمي‌شود.
وي افزود: براي بهره وري كامل از منابع كشور بايد از تكنولوژي و اطلاعات روز استفاده كنيم و نقش معاونت برنامه ريزي در هدايت‌، كنترل و مديريت بودجه بسيار حائز اهميت است.
علي اكبريان برنامه ريزي درست را موجب كاهش هزينه‌ها دانست و تصريح كرد: اگر برنامه ريزي به صورت سيستمي و درست انجام شود مي‌توانيم به سمت كاهش هزينه، صرفه جويي و بهره وري پيش رويم.
وي با اشاره به نقش بودجه در رسيدن كشور به چشم انداز 20 ساله گفت: در برنامه چشم انداز 20 ساله بايد كشور ما در منطقه حرف اول را در همه زمينه‌ها بزند، اما هر طور كه بخواهيم برنامه ريزي كنيم نمي‌توانيم با اين بودجه به اهداف مورد نظر دست يابيم و لذا تنها راه رسيدن به اهداف 20 ساله استفاده از سرمايه مردم است و هيچ راهي جز اين نيست.
معاون وزير ادامه داد: مشاركت مردم در امر اقتصاد موجب شكوفايي كشور مي‌شود و بايد اين مسئله را باور كنيم كه مردم وارد ميدان اقتصاد شوند و سر رشته امور را در دست بگيرند تا كشور آباد شود.
اكبريان جذب سرمايه‌هاي خارجي را از ديگر عامل توسعه كشور دانست و تأكيد كرد: براي پيشرفت و ساختن كشورمان نبايد فقط به بودجه دولتي اكتفا كنيم.
در ادامه اين مراسم كيهان هاشم نيا معاون جديد برنامه ريزي استانداري گيلان نيز طي سخناني اظهار داشت: معاونت برنامه ريزي مركز تراوش جهد و جهاد است و همه بايد در اين راستا نهايت تلاش خود را بكار بگيريم.
در پايان اين مراسم كيهان هاشم نيا از سوي وزير كشور به عنوان معاون برنامه ريزي استانداري گيلان معرفي و از زحمات بهزاد ظهيري معاون سابق قدرداني شد.
هاشم نيا از جانبازان جنگ تحميلي و مدير كل اسبق بنياد شهيد و امورايثارگران گيلان بود.
ظهيري بنا به خواسته استاندار سمنان، در اين استان مشغول فعاليت خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمود عسکری مجد 26 ارديبهشت 1391
انشاالله با تعیین جایگزینی برای جناب آقای دکتر جلالی مدیرکل محترم آموزش استانداری گیلان، همچون سایر استانها دیگر شاهد تبعیض در تقدیر از پژوهشگران عرصه های اجرایی استان گیلان نباشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.947 seconds.