.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط جالب ناطق نوري براي انتقال آب خزر به سمنان!
هر وقت اتوبان دوطبقه ساختند، آب دریای خزر را هم انتقال دهند و از طرح‌هایی که برای مردم منفعت دارد استقبال می‌کنیم.
شرط جالب ناطق نوري براي انتقال آب خزر به سمنان!

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس درباره پايان بخشي از مطالعات انتقال آب خزر به سمنان گفت: اول راه خشکی مازندران به پایتخت را سامان دهند سپس به فکر انتقال آب دریای خزر باشند.

به گزارش شمال نیوز ، احمد ناطق نوری در گفت‌و‌گو با فارس بيان داشت: چنین طرحی وجود ندارد و اگر در روند مطالعاتی است چگونه است که ما مطلع نیستیم.

وي با بیان اینکه معنا ندارد با طرح بزرگ ملی مخالف باشیم، اظهار داشت: در زمانی که هنوز مازندران حتی یک راه سالم ندارد، زباله‌ای که نتوانسته‌ایم جمع کنیم و آبی که دارای انگل است و نمي‌توانیم ساماندهی کنیم تا در دراز مدت مردم را از آلودگی نجات دهیم حتی اشاره به این طرح هم درست نیست.

اين مسئول با اشاره به اینکه امکانات اجرای چنین طرحی وجود ندارد، افزود: مگر یک راه سالم در استان داریم، اول راه خشکی مازندران به پایتخت را سامان دهند سپس به فکر انتقال آب دریای خزر به استان دیگری باشند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه شاید این طرح در کشورهای پیشرفته قابلیت اجرایی داشته باشد، اذعان داشت: هر وقت اتوبان دوطبقه ساختند، آب دریای خزر را هم انتقال دهند و از طرح‌هایی که برای مردم منفعت دارد استقبال می‌کنیم.


همچنين نماینده مردم قائمشهر، کیاکلا، جویبار و سوادکوه در مجلس در مورد طرح انتقال آب دریای خزر از مازندران به سمنان گفت: اين طرح از بیخ و بن غیر کارشناسی است و جنبه اجرایی ندارد.

به گزارش شمال نیوز ،سید علی ادیانی‌راد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: هم مردم مازندران و هم نمایندگان و مسئولان با این طرح مخالف هستند.
وی با بیان اینکه این طرح از بیخ و بن طرحی غیرکارشناسی است که جنبه اجرایی نخواهد داشت، تصریح کرد: این طرح مورد تایید مجمع نمایندگان مازندران نیست.
ادیانی یادآور شد: اگر چه بیان این بحث‌ها زمینه‌های اعتماد عمومی را جلب می‌کند، اما قطعاً برای مردم سمنان آب شرب نمي‌شود و موجب نارضایتی مردم مازندران مي‌شود.
اين مسئول با بیان اینکه هفته گذشته به وزیر نیرو این موضوع را متذکر شدم، ابراز داشت: اتفاقا آقایان منکر این موضوع شدند.

ادياني‌راد خاطرنشان کرد: از کسانی که به این بحث‌ها دامن می‌زنند تعجب می‌کنم.

وي ابراز داشت: اگر عده‌ای بخواهند در این زمینه کارهای مخفیانه انجام دهند، مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس این موضوع را به رئیس جمهوری و وزیر نیرو تذکر داده و در صورت نیاز وزیر را مورد استیضاح قرار مي‌دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: به عنوان نمایندگان مردم اجازه نمي‌دهيم چنین طرحی در زمان مسئولیت ما اتفاق بیفتد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

markez 7 شهريور 1390
اقای ناطق دوباره موقع انتخابات داره خود نمایی میکنه. بعد از 4 سال دوباره دیدیمش. نمیدونیم تا کی این داستان ها ادامه داره. یعنی با 80 سال سن . . .
نا شناس 7 شهريور 1390
اقای ناطق بزودی گزارش عملکرد شما دربخشش اراضی دولت در یس سال که بر کرسی خانه ملت جلوس نموده اید اعلام می شود
نا شناس 7 شهريور 1390
افرین بر اقای ناطق
esmaeel 7 شهريور 1390
آفرین حاج احمد، هر وقت اتوبان دوطبقه رو ساختن آب ما رو ببرن سمنان
نا شناس 7 شهريور 1390
خود ناطق یکی از طرفداران ساخت آزادراه دریایی از رشت به ساری بودند.خود ایشان موقعی که از بازیهای گوانگجو چین امدند اعلام کردند که چنین پروژه ای در چین ساخته شده چرا ما آزادراه دریایی نداشته باشیم. ما حرفهای ایشان را فراموش نکردیم. از قول من به اقای ناطق نوری بگویید. شما که سی سال نماینده نور و محموداباد هستید این چه کمربندی است که این دو شهرستان حوزه انتخابیه شما دارند. که حاصل سی سال تجربه نمایندگی شماست. واقعا خجالت اور است. بس است دیگه. نمایندگی مجلس زورخانه نیست عزیزم. با مشت و لگد که نمی توان قانون وضع کرد. مدیر محترم سایت لطفا در راستای وجدان کاری و اطلاع رسانی کامنت منو بگذارید تا دیگران قضاوت کنند. با تشکر فراوان.
اسامه 8 شهريور 1390
از نظر من انتقال آب به سمنان کار مناسبی, من یک مازندرانی هستم که برای کار اومدم سمنان وقتی با فوق لیسانس تو استانه خودم کار نبود مهاجر شدم. انتقال آب به سمنان برای استفاده صنایع آب بر مثل نورد لوله و ذوب آهن بسیار مهمه. جایی که نمایندگانش کاری برای توسعه استان نمیکنند حق ندارند مانع پیشرفت استانهای دیگر بشوند. درضمن استان سمنان تنها جمعیتی معادل 600 هزار نفر داره و شهر سمنان نزدیک به 120 هزار نفر یعنی معادل روستاهای حوزه انتخابی این دو نماینده. شهر سمنان از نظر زیر ساختی برای فعالیتهای صنعتی آمادگی داره نماینده فعال داره ولی حیف از مازندران بهشت ایران . . .
نا شناس 8 شهريور 1390
اقای ناطق شما دیگه چرا
امید 8 شهريور 1390
مزید اطلاع نمایندگان محترم استان باید به عرضتون برسونم اتفاقا این طرح با سفروزیر نیرودر سال گذشته به استان سمنان کلید خورد و در دور سوم سفرریاست جمهوری به استان سمنان در دی ماه 89 جزء مصوبات سفرهای استانی در همین استان محسوب میشود . ودر ادامه باید به عرضتون برسونم برخی آقایان جاه طلب هم استانی نیز با سلام وصلوات از این طرح در استان سمنان بسیار استقبال کردند . حال چطور ممکنه که طرحی با این عظمت که مبالغ هنگفتی برای آن پیش بینی شده و قرارگاه خاتم متولی آن است از دید نمایندگان تیزهوش استان مخفی بماند . از سایت وزین شمال نیوز هم درخواست دارم اگر به راستی دلسوز این نظام واین ملت و آب و خاک هست که انشالله اینطوره ،گلایه های گذشته بنده را نیز درج کند و از این ابایی نداشته باشد که سایت به تعطیلی کشیده شود بنده در جایی گفتم که چرا همش به مشایی گیر میدهند ؟ چرا سایت شمال نیوز اصرار دارد این دولت را بکوبد ؟ حرف بنده به عنوان یک ایرانی که از سیاست خسته است و باور و یقین داردکه سیاست زدگی در جامعه امروز ما فرصتی شده برای برخی افراد جاه طلب و نا آگاه که به مدارک دانشگاه آزادی خود میبالند تا از این رهگذر چند روزی بیشتر در مسند وزارت و استانداری و فرمانداری بمانند و حق خوش خدمتی خود را از هر دولتی که از راه میرسد بگیرند به قیمت خیانت به این کشور و عاقبت همین می شود که طرح های غیر کارشناسی مانند بزرگراه شمال ، مانند چهاربانده کردن برخی جاده های بین استانی فقط برای یکی دو تا شهر زیر دویست هزار نفر و به قیمت نابودی جنگلهای گلستان ومازندران طرح های به ظاهر عمرانی را تصویب ولی در عمل تیشه به ریشه هویت این سرزمین بزنند . انشالله که خداوند همه ما را خدمت گذار صدیق این مردم قرار دهد .
حمید 8 شهريور 1390
آقای ناطق نوری چقدر شما به قیامت و حسابرسی آن روز اعتقاد دارید؟
باید پاسخگو باشند 8 شهريور 1390
شهرستان های بـزرگ ما با جمعیتی بیش از 500000 نفری و در راسشون بـابــل با مشکل کمبود آب مواحه هستند ، آنوقت ما به سمنانی که کل استانش نصف بـابــل جمعیت دارد آب رسانی کنیم ؟!
این کجای عقلانیت و انسانیت میباشد ، آقایان مسئول ؟
اسماعیل 8 شهريور 1390
بدور از تعصبات منطقه ای، باید گفت که این طرح آسیب های جبران ناپذیری به طبیعت شمال می زند. شما نگاهی به عکس های ماهواره ای ایران بیندازید، همه جا کویر است جز این باریکه سبز. با امثال این طرح ها، بخش زیادی از جنگلها را از بین می رود.
احسان 8 شهريور 1390
ابتدا نمایندگان سمنان گفتند ما آب شور دریای خزر را می خواهیم، بعد طرحشان عوض شد گفتند آب مصب رودخانه را میخواهیم، باز هم طرحشان عوض شد گفتند آب سر چشمه رود ها را میخواهیم. با این نماینده ها و مردم با تعصب (امثال اون فوق لیسانسه) فردا میگویند اصلا بیائید جای سمنان و مازندران را عوض کنیم!
فرشاد راعی 8 شهريور 1390
ناطق، کلا تو میشه حرف نزنی
همیشه به ضرر مازنی ها حرف میزنه این بشر
اون از افاضاتش تو شبکه استانی که مردم مازندران رو تشویق به صرفه جویی میکرد در حالی که مردم مازندران رتبه یک صرفه جویی در کشور رو داشتن و این اینکه الان آب مازندران رو به اتوبان دو طبقه که فقط واسه گردشگران کیف حال و برای شهروندان مازنی ویرانی رو در بر داره ، میفروشه
نا شناس 11 شهريور 1390
ایا روزی به عملکرد ناطق رسیدگی می شود
نا شناس 11 شهريور 1390
مدیر محترم سایت ایا شما از ناطق بهره سیاسی میبرید
نا شناس 11 شهريور 1390
با تشکر از مدیر یت محترم سایت شما ل نیوز
نا شناس 11 شهريور 1390
دانشگاه نیما محمود اباد وزمین جعفر اباد محموداباد ومسکن وشهرسازی ما زندران
نا شناس 11 شهريور 1390
اقای ناطق وزمین های شهرک بهار نارنج ایزد شهر وسعید موهبت و برادران گنجی
نا شناس 11 شهريور 1390
اقای ناطق وزمینهای بنیاد مستضعفان واقای غدیری در ایزد شهر
محمد پور 13 شهريور 1390
کل استان سمنان 450000 نفر جمعیت دارد ، این در حالیست که شهرستان بـزرگ بـابــل بیشتر از 500000 نفر جمعیت دارد . . و این یک ظلم به مازندران است که شهرستان های مهم و مرکزی خودش با کمبود آب مواجه هستند و آنوقت ما به استان های دیگر آب رسانی کنیم ؟!
جناب رنجبر فرح آبادی عزیز که مشخصه دل پری از بابلی ها داری ، آیا این انصاف است ؟
هم وطن 9 فروردين 1391
اگر شما مازندرانيها خيلي مردين برين از سهم 50 درصدي ايران از خزر دفاع كنين كه روز بروز داره آب مي ره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.372 seconds.